|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
AF1forever
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 09, 2007 2:11 pm Berichten: 8 Woonplaats: Rotterdam
|
Geen vonk deel 387625!!!
hallo
Ik heb mijn af1 rijdend weg gezet (toen liep hij slecht en heel hakkelig) een paar weken later eens ff de ontsteking wat verstelt proberen te starten en ik krijg er geen vonk uit.
ik heb me ontsteking doorgemeten, en die is o.k.
heb al me draden nagelopen en zelfs opnieuw aangesloten maar er gebeurd nix,
heeft iemand suggesties?
p.s. Mijn af1 is al meerdere malen door eerdere eigenaren en ook door mij zelf mishandelt en ik was het beu, toen heb ik heel me draadboom er uit gerukt en alles versimpelt (alleen contact en 2 lichtjes) weer aangesloten. hierbij heb ik o.a. me accu maar ook me cdi gedumpt, maar hij reed perfect vloeiend van laage tot hoge toeren dus waar heb ik nou een cdi voor nodig? maar dit terzijde.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: gewoon van kaal beginnen, toch leuk.
frame 1edit.JPG [ 258.46 KiB | 622 keer bekeken ]
_________________ Sorry voor de auteursrechtenschending van de foto maar heb ff geen foto van me eigen brommer bij de hand, die staat in onderdelen en een foto van een kast met onderdelen leek me niet zo boeiend.
|
vr jul 13, 2007 2:48 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
euh, en hoe kreeg je brommer dan een vonk als je geen cdi had?
vr jul 13, 2007 2:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
AF1forever
ApriliaForum Member
|
weet ik veel, misschien zit hij in me bobine ingebouwd, ik heb wel een vage bobine. soort race bobine, heb ik er zelf niet op gezet heeft de vorigeeigenaar gedaan.
_________________ Sorry voor de auteursrechtenschending van de foto maar heb ff geen foto van me eigen brommer bij de hand, die staat in onderdelen en een foto van een kast met onderdelen leek me niet zo boeiend.
|
vr jul 13, 2007 2:54 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
ja bij een af1/rs zit de cdi bij de bobine in..
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr jul 13, 2007 2:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
AF1forever
ApriliaForum Member
|
zal morgen ff een foto van die bobine maken mischien weet iemand wat voor ding het is.
|
vr jul 13, 2007 2:56 pm |
|
|
AF1forever
ApriliaForum Member
|
hoe kan ik testen of mijn bobini niet kapot is?
|
vr jul 13, 2007 2:57 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
kan je niet.
Hooguit een werkende bobine proberen of jouw bobine uitproberen op een werkende brommer.
|
zo jul 15, 2007 12:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|