"kleine vragen" topic (deel 2)
Auteur |
Bericht |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
zou je even op online scooterszaken moeten kijken naar de plaatjes, kijk en vergelijk
|
vr jul 06, 2007 12:06 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
zundappert schreef: en nog een vraag, deze uitlaat zit er onder, maar is er iemand die herkent wat voor uitlaat het is? Volgens mij is het geen originele, want zo ziet ie er niet uit, en er staat ook geen aprilia teken of wat dan ook op.
Die is wel origineel...ofja de mijne lijkt er veel op en dacht da die origineel was...zal er is een keer een foto van make
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
vr jul 06, 2007 5:29 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
zundappert schreef: en nog een vraag, deze uitlaat zit er onder, maar is er iemand die herkent wat voor uitlaat het is? Volgens mij is het geen originele, want zo ziet ie er niet uit, en er staat ook geen aprilia teken of wat dan ook op.
volgens mij is et een fasmem, weet het niet zkr
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
vr jul 06, 2007 6:06 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
namens iemand anders:
heeft iemand ervaring met de voorste blok-ophanging die afgebroken is en hoe heb je die dan gerepareerd?
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr jul 06, 2007 9:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
aluminiumlassen?
|
vr jul 06, 2007 11:43 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
rs-w schreef: zundappert schreef: en nog een vraag, deze uitlaat zit er onder, maar is er iemand die herkent wat voor uitlaat het is? Volgens mij is het geen originele, want zo ziet ie er niet uit, en er staat ook geen aprilia teken of wat dan ook op. volgens mij is et een fasmem, weet het niet zkr
Dat zou ook kunne, der stond wel een merk op ofzo, maar das er zowa afgebrand/geroest. Eindigde op 'en' dacht ik. Is het dan nie Fasmen? ipv Fasmem?
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
za jul 07, 2007 5:02 pm |
|
|
Nizzle@RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 9:57 pm Berichten: 164 Woonplaats: België
|
Heejj, ik zou mijn brommer op 70cc setup willen zetten!
Nu hebk even gedacht en ik ben niet zeker welke uitlaat
-70cc polini of hebo manston2
-19.5mm carbu
- malossi Rhq krukas
en nu de uitlaat, welke denken jullie dat het beste is->
- yasuni r2
- yasuni hmr2(mn vriend zei dat deze uitlaat zwaar begrensd is)
_________________ Aprilia RS50 Owner
My white Angel(Aprilia): http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 704#148704
|
za jul 07, 2007 8:47 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hmr2 is denk ik beter op die cilinder en begrenzers kun je er uit halen he zit in het begin stuk en in de demper dacht ik
|
za jul 07, 2007 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Hmr2 / r2 is vergelijkbaar spul, dat maakt dus niet zo uit. Ik zou echter geen mansotn gaan rijden op een straat setup, dat is vragen om problemen ..
_________________ Thom'z BeunBaas
|
zo jul 08, 2007 12:42 am |
|
|
zundappert
ApriliaForum Member
|
GiGi schreef: rs-w schreef: zundappert schreef: en nog een vraag, deze uitlaat zit er onder, maar is er iemand die herkent wat voor uitlaat het is? Volgens mij is het geen originele, want zo ziet ie er niet uit, en er staat ook geen aprilia teken of wat dan ook op. volgens mij is et een fasmem, weet het niet zkr Dat zou ook kunne, der stond wel een merk op ofzo, maar das er zowa afgebrand/geroest. Eindigde op 'en' dacht ik. Is het dan nie Fasmen? ipv Fasmem?
Het merk heet fasmem en geen fasmen. Maar waar zie jij 'en' staan dan? En heeft fasmem dan verschillende modellen gehad (behalve ook de duo uitlaat), want ik heb wel is een andere fasmem gezien maar die zag er toch echt anders uit. Daar stond ook het logo in en dat kan ik hier niet vinden. Misschien iemand die hem wel herkent?
Bijlagen:
uitlaat1a.jpg [ 39.08 KiB | 724 keer bekeken ]
|
zo jul 08, 2007 8:44 pm |
|
|
TimLever
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 26, 2007 1:21 pm Berichten: 28 Woonplaats: Zuidwolde ( grun!)
|
klein vraagje, als ik met mn rs naar buiten loop hoor ik een schavend geluid bij de voorrem, en ook onder het rijden hoor ik het een beetje.Moet ik de remschijf vervangen, of de remblokjes, of moet ik ze gwn wat aan beide doen
|
zo jul 08, 2007 8:45 pm |
|
|
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
remschijf hoef je normaal niet zo gauw te vervangen. Hoeveel kilometers heeft ie gelopen? En de remblokjes, dat zou goed kunnen dan moet je even kijken hoe dik ze nog zijn. Als het ijzer op ijzer is moet je ze snel vervangen en kan je er beter niet meer mee gaan rijden omdat je dan wel de remschijf verziekt en het ook gevaarlijk is om mee te remmen.
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
zo jul 08, 2007 8:48 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
of je rem loopt aan.. moet je hem ontluchten
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo jul 08, 2007 8:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Derk RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 01, 2007 6:02 pm Berichten: 44 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Moddergat
|
Weet iemand waar ik mischien deze dingen nieuw kan bestellen? En ja, ik heb al gezocht maar ik kon ze niet vinden. Ik ben er een kwijtgeraakt, en de andere is erg roestig. Dus een paar nieuwe zouden niet misstaan .
Bij voorbaat dank.
Bijlagen:
handvatding2.jpg [ 67.34 KiB | 698 keer bekeken ]
handvatding.jpg [ 43.45 KiB | 698 keer bekeken ]
|
zo jul 08, 2007 9:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
dat zijn balansjes en die kun je bestellen viea speed parts.nl
Heb ik ook nodig! (ofniet jay)
_________________ Power is useless without control!
|
zo jul 08, 2007 9:55 pm |
|
|
|