![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
Meeting omgeving alkmaar AFTERTALK
Omdat mijn dorpsgenoot het laat afweten en ik (en nog veel anderen volgens mij) wel zin hebben in een meeting hier, ga ik het maar regelen
Verzamelplaats: Parkeerplaats van tuincentrum Ranzijn
Tijd : tussen 12 en 1
Datum : 15 juli (als er veel mensen niet kunnen dan verzetten we het wel)
De bedoeling is om op de parkeerplaats foto’s te gaan maken enzo en dan vervolgens te gaan toeren in de schermer en daaromheen. Lekker over de dijkjes rijden.
Aan het eind kunnen we nog naar de gouden karper gaan, een hotel/restaurant/café in Ursem. Ze hebben wel ervaring met motormeetings e.d. Maar als jullie liever naar de snackbar gaan is dat natuurlijk ook geen probleem. Laat dat dan wel ff weten want dan hoef ik niet te bellen
http://www.degoudenkarper.nl/
Ik heb ook een route gemaakt, heb m wel eens eerder gereden met een paar rs'jes
degene die tot nu toe komen:
Lex
rs-w
rs-melandri
Robb
[YRT]
p!no
racer
TZRboy
houtjeba
pokerface
eddo
paar mensen niet van het forum
sbk replica
degene die misschien komen:
apriliapoggiali
Rschesterfield
nightmare5
jugo
planning:
12 uur: verzamelen bij meetingplek, foto's nemen, btje lullen over brommers enzo
1 uur: uiterlijke tijd om te gaan rijden. Mensen die van ver komen kunnen onverwachte hinder krijgen dus een beetje ruime marge. Na een paar km komen we al bij een pompstation (zonder shop dus neem je pinpas mee) helaas is er GEEN mengsmering, als iemand het nodig heb kunnen we een stukje omrijden langs een BP.
2 uur/half3: Stukje sprinten voor de liefhebbers, waarschijnlijk zijn we rond deze tijd wel klaar met de route.
3uur/half 4: naar de gouden karper om nog ff wat te drinken en eten.
daarna is het weer tijd om naar huis te gaan, het liefst willen ze dat we voor 5 uur oprotten omdat dan het dinee enzo al begint daar
voor mensen die de weg vanaf daar niet weten wil ik ze wel terugbrengen naar de meetinplek. Ook probeer ik om kwart voor 12 bij de meetingplek te zijn om vroegkomers op te vangen.
Oja, tijdens de rit gaan we niet al te hard, een gangetje van 60/70 is wel goed. Sommige van die dijkjes hebben niet het beste wegdek en er ligt af en toe wel wat grind. Bovendien komen we door wat kleine dorpjes en het is niet de bedoeling dat we daar doorheen gaan crossen. Als je graag je gas open wil trekken kan dat als we gaan sprinten
ik hoop dat ik zo voldoende info heb gegeven, als er vragen zijn:
ali_baba1723@hotmail.com
0642045590
tot zondag!
![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)