Auteur |
Bericht |
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
GiGi schreef: Ik rijdt nu zwarte TOP maar da ding wordt tering snel heet Echt na 100m kun je hem al nie meer aanrake, niet overdreve!! KVS heb ik er een liter bijgegote ofzo, me tankje zit wel nie vol..je weet wel wa ik bedoel, je ziet hem nie zitte ofzo. Waar kan da aan ligge? Durf er nu amper op te rijde, ben bang voor warmloper.. Na een tijdje rijde kwam er uit me overloop olie strome(beetje witte) Ik dacht da da kwam doordat ik me blokolie gister ververst heb en heb toen da schroefje voor hem op peil te krijge der wel uitgehaald en wachte tot er niks meer uitstroomde, maar nie rechtgehoude..Zou die overtollige blokolie dan nu uit me overloop strome? Denk het wel
Je had het laatst al over je pakking, heb je wel pakking gekocht waarbij koelvloeistofport ook zit? Ik kreeg namelijk ook de verkeerde mee de eerste keer. Dan heb je dus geen pakking om je port zitten en toen zat ook mijn hele blok vol.
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
do jun 14, 2007 8:27 pm |
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
ScareMercy schreef: Als ik mijn chokekabel verwijder kan ik gewoon verder blijven rijden zonder dat de choke erop staat, toch?
kom gemakkelijk vraag, weet nu echt niemand dit?
|
vr jun 15, 2007 12:10 am |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
nee staat dicht als je alleen de kabel weghaald.. maar dan moetje de rest (dus dat schuifje) laten zitten
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr jun 15, 2007 12:20 am |
Persoonlijk album
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
jow, dan kan ik daar nog even mee wachten, met chokesetje bestellen, kwam er een beetje laat achter dat ik helemaal geen choke had en heb nu geen zin/tijd om hem ff te bestellen en monteren, komt volgende week wel, wil nu eerst rijden
|
vr jun 15, 2007 12:39 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
Wat is het SLIMST om te laten doen?;
Frame:
- Polijsten
- Verchromen
- Chroom spuiten (chroom verfkleurtje?)
_________________
|
vr jun 15, 2007 10:35 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
verchromen het mooist maar het duurst en je frame word vet zwaar.
chroom spuiten het minst mooi denk ik maar wel makkelijk en zo gedaan.
polijsten kutwerk maar wel mooi en je moet het wel goed blijven onderhouden...
mmmmm wat ist slimst? ik zou polijsten doen want spuiten kan je ook weer krassen krijgen enzo en verchromen is gwoon zoooo duur...
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
vr jun 15, 2007 11:04 am |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Trinity schreef: GiGi schreef: Ik rijdt nu zwarte TOP maar da ding wordt tering snel heet Echt na 100m kun je hem al nie meer aanrake, niet overdreve!! KVS heb ik er een liter bijgegote ofzo, me tankje zit wel nie vol..je weet wel wa ik bedoel, je ziet hem nie zitte ofzo. Waar kan da aan ligge? Durf er nu amper op te rijde, ben bang voor warmloper.. Na een tijdje rijde kwam er uit me overloop olie strome(beetje witte) Ik dacht da da kwam doordat ik me blokolie gister ververst heb en heb toen da schroefje voor hem op peil te krijge der wel uitgehaald en wachte tot er niks meer uitstroomde, maar nie rechtgehoude..Zou die overtollige blokolie dan nu uit me overloop strome? Denk het wel Je had het laatst al over je pakking, heb je wel pakking gekocht waarbij koelvloeistofport ook zit? Ik kreeg namelijk ook de verkeerde mee de eerste keer. Dan heb je dus geen pakking om je port zitten en toen zat ook mijn hele blok vol.
Hmm, ik heb de voetpakking er op gezet(zag er gewoon normaal uit) Dan cilinder er over heen gezet..op de cilinder bij die 4 boute zeg maar, 4 pakkinge opgezet..Dan nog 1 aparte voor 'in' me cilinderkop en 1 voor die rand van me cilinderkop. Da zou voldoende moete zijn dacht ik zo..Owja ook nog 1 in me uitlaatpoort natuurlijk
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
vr jun 15, 2007 1:36 pm |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Hmm opzich
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
vr jun 15, 2007 3:19 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Trinity schreef: Hmm opzich
Het echte lekke is gestopt uit me overloop(bove je eerste tandwiel zit zon ding ) Maar da spul was EGT wit en me KVS tankje blijft nie vol, heb er al meer dan 1 liter ingooid, hoeveel moet er dan in?
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
vr jun 15, 2007 4:56 pm |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
1 liter of iets van 800 Ml dacht ik? Weet niet of iemand dit kan bevestigen..
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
vr jun 15, 2007 5:51 pm |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Heej een vraagje,
Wanneer je brommer in zijn vrij staat, dan moet je toch je voortandwiel gewoon rond kunnen draaien? Als dit inderdaad zo is heb ik een vraag want toen ik mijn achtertandwiel verving liet me pa mijn brommer vallen en sindsdien draait hij alleen een half rondje.. ( Ik heb hem nog niet kunnen starten dus weet niet of het problemen gaat geven? )
Thanks,,
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
vr jun 15, 2007 7:12 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
op welke kant is hij gevallen?
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
vr jun 15, 2007 7:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
De kant van mijn voortandwiel, dus naar links.. Alleen mijn zijkap zat er nog volledig voor dus het tandwiel heeft geen contact met de grond gehad.. Maar hij hoort toch rond te kunnen draaien in zijn vrij!? Is trouwens van een Rs50..
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
za jun 16, 2007 12:07 am |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Als ik dus goed begrijp kan je je brom bijv niet vooruit duwen als hij in zn vrij staat? dit moet wel kunnen
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za jun 16, 2007 1:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Jahwel als hij in zijn vrij staat kan ik hem gewoon heen en weer duwen.. Alleen als ik zelf aan het tandwiel draai lukt dit maar een halve slag.. Ik vind het zelf ook redelijk raar.
Misschien extra informatie: Het schakelpedaaltje was afgebroken doordat hij omviel, en hij was daardoor ook eerst in zijn 2 geschakeld.. Toen heb ik hem met de hand weer naar zijn vrij gezet.
Kan het niet zijn dat ik gewoon even op nieuwe op en neer moet schakelen en dat hij hem dan wel pakt of zo?
Iemand anders zei dat het misschien aan de koppelingstift lag? Alleen weet me god niet wat dat is heheh..?
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
za jun 16, 2007 2:01 pm |
|
|
|