|
Auteur |
Bericht |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 4:34 pm Berichten: 122 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: naarden
|
rain man schreef: nee dat zou echt lelijk zijn, zwarte velgen zie je niet zo veel en is veel stijlvoller. bijna alle senda's hebben al gepolijste wielen
idd
|
wo maart 21, 2007 3:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 4:34 pm Berichten: 122 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: naarden
|
neue fotos
|
zo apr 08, 2007 10:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
mikey
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 07, 2007 9:47 am Berichten: 52 Woonplaats: haaksbergen
|
ziet er netjes uit alleen ik ben niet zo weg van een uitlaat onderlangs en verder die cpi ziet er beter uit je had je voorspatbord beter zwart kunnen doen staat mooier.
verder een leuke derbi
_________________ =========== [R.T.H] ==============
======[Racing Team Haaksbergen]======
|
di apr 10, 2007 10:02 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
nee blauw is lekker orgineel
mooie drd
|
di apr 10, 2007 10:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
mikey
ApriliaForum Member
|
kan wel zo zijn maar tja is mijn mening blauwe voorspatbord vind ik niet zo mooi verder lijpe derbi
|
di apr 10, 2007 10:32 pm |
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
mikey schreef: kan wel zo zijn maar tja is mijn mening blauwe voorspatbord vind ik niet zo mooi verder lijpe derbi
tsjah is std onderlangs uitlaat..
en heb dus geen ophangpunten voor een bovenlangs
en blauw spatbord staat tog gewoon bij blauwe kappen
|
di apr 10, 2007 10:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
mikey
ApriliaForum Member
|
maar dan moet je het van de andere kant bekijken meestal gaat uitlaat onderlangs wel sneller dan bovenlangs en bij jouw derbi staat het wel dus boeieh hou hem lekker zo hij is zo ook van de ene kant wel lijp blauw voorspatbord met blauwe kappen staat van de ene kant wel lijp maar ik blijf bij mijn mening ik had hat voorspatbord zwart gedaan vind ik mooier maar ja nogmaals lijpe derbi wel hoor
|
di apr 10, 2007 10:36 pm |
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
mikey schreef: maar dan moet je het van de andere kant bekijken meestal gaat uitlaat onderlangs wel sneller dan bovenlangs en bij jouw derbi staat het wel dus boeieh hou hem lekker zo hij is zo ook van de ene kant wel lijp blauw voorspatbord met blauwe kappen staat van de ene kant wel lijp maar ik blijf bij mijn mening ik had hat voorspatbord zwart gedaan vind ik mooier maar ja nogmaals lijpe derbi wel hoor
haha ok
|
di apr 10, 2007 11:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
nieuwe fotos
|
zo mei 13, 2007 8:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
ziet er echt beter uit met bovenlangs pijp hoe hebje da voor elkaar gekrege?
|
vr jun 15, 2007 5:20 pm |
|
|
|