Auteur |
Bericht |
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Zou sproeier 80 met Zwarte Top, rest standaard voldoende zijn?
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
di jun 12, 2007 7:05 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
jasper schreef: heb net ff gezocht maar kon er niks over vinden dus hierbij. Hoe vervang ik mijn voorvork olie aangezien die wel heel slap begint te worden.
IS wel een howto voor
maar kan iemand ff een linkje opzoeken van die metrakit die gelijk is aan de yasuni?
Owja heb ik dan ook wheelie power op orgi?
_________________ Power is useless without control!
|
di jun 12, 2007 7:06 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
GiGi schreef: Zou sproeier 80 met Zwarte Top, rest standaard voldoende zijn?
Wat denk je zelf
zwarte top met 9 of 12 mm is soieso niet te doen... oke wel te doen maar rijd voor geen fuck
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
di jun 12, 2007 7:26 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
jasper schreef: GiGi schreef: Zou sproeier 80 met Zwarte Top, rest standaard voldoende zijn? Wat denk je zelf zwarte top met 9 of 12 mm is soieso niet te doen... oke wel te doen maar rijd voor geen fuck
Whahaaha da idee had ik zelf ook al Maar al had ik meer geld gehad had ik allang andere carb. deze is namelijk kapot Ook had ik dan roze ipv zwarte top gepakt...alles late tu-ne/flowe...HPI en heel de shit
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
di jun 12, 2007 7:47 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
tja als ik meer geld had gehad had ik nu 3 rs-en staan een voor school een voor straat race en een met veel pk's
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
di jun 12, 2007 8:28 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Citaat: maar kan iemand ff een linkje opzoeken van die metrakit die gelijk is aan de yasuni?
Owja heb ik dan ook wheelie power op orgi? [/quote]
_________________ Power is useless without control!
|
di jun 12, 2007 9:19 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
zoek maar naar de metrakit rk en de yasuni hmr2, geloof dat je die 2 bedoeld
@ http://www.speed-parts.nl hebben ze ze allebei
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
di jun 12, 2007 10:11 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
jasper schreef: tja als ik meer geld had gehad had ik nu 3 rs-en staan een voor school een voor straat race en een met veel pk's
Da wilde ik maar zegge..ik bedoelde alleen: hij loopt toch nie vast ofzo met een 80...Al had ik zat geld zou ik ook alles vervange en had da nu al gedaan, weet ook wel da da nie hard loopt nu
|
di jun 12, 2007 10:12 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
sproeier moet je maar kijken met welke die loopt, denk zelf dat je wel hoger moet gaan zitten met je sproeier(welke maat weet ik niet) aangezien je een 70cc heb.
en 2dehands zijn carbs niet zo heel duur
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
di jun 12, 2007 10:15 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
rs-w schreef: sproeier moet je maar kijken met welke die loopt, denk zelf dat je wel hoger moet gaan zitten met je sproeier(welke maat weet ik niet) aangezien je een 70cc heb.
en 2dehands zijn carbs niet zo heel duur
Weet ik Maar ik heb me vakantie enzo moete betale en brommer natuurlijk Maar aan het eind van de maand alsk uitbetaald krijg bestel ik meteen carb. mss pak ik dan ook spruitstuk,membraam...Dan weer ff spare Dan krukasje en uitlaat
Hmm, zou ik hoger moete gaan? Ach ik zie het morge idd wel Nog 1 vraagje: een maat van mij gooide remcleaner in zun cilindertje(toen die brommer met die cilinder voor het eerst starte) dit om hem beter aan te krijge..is dit nie schadelijk voor me cilinder,zuiger? of verbrand da gewoon mooi? Ps --> welke uitlaat doet het goed op die zwarte top?
|
di jun 12, 2007 10:40 pm |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Gianneli bij mij En hoeft niet super grote sproeier in, ik heb met 21mm carb sproeier 88.. Maar er kan ook makkelijk groter in.
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
wo jun 13, 2007 7:23 am |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
Trinity schreef: Gianneli bij mij En hoeft niet super grote sproeier in, ik heb met 21mm carb sproeier 88.. Maar er kan ook makkelijk groter in.
Hmm, dacht zelf meer aan HMR/2 Daar is altijd iedereen te vrede mee Maare trekt je brom goed op en wa is je top? Welke tandwielverhouding heb je, da ook altijd makkelijk om te wete
|
wo jun 13, 2007 11:47 am |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
|
Brommer trekt in eerste toeren tot 7000 goed op, daarna begint hij te vliegen haha.. Als je bij 8000 toeren komt schiet je bijna weg uit je vering.. Jah hij trekt wel op op haha.. Top was 115 met sproeier 74, ben momenteel aan het inrijden en weet niet wat de top is met sproeier 88.. Schat misschien wel wat hoger. Tandwielverhouding is 14/47
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
wo jun 13, 2007 1:51 pm |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
|
En over tandwielen gesproken, is er nog iets van een regel welke kant van je tandwiel naar je velg moet staan? Of maakt het niet uit hoe je hem erin zet? Thanks
|
wo jun 13, 2007 1:52 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
Trinity schreef: En over tandwielen gesproken, is er nog iets van een regel welke kant van je tandwiel naar je velg moet staan? Of maakt het niet uit hoe je hem erin zet? Thanks
Hmm, volgens mij maakt het nie veel uit..De maat zou ik gewoon naar buite toe zette..zie je meteen welke je hebt als je xtje twijfelt
Kan het zijn da mijn koppakking te groot is? Hij zat mooi afgeslote bij me nieuwe cilinder..
|
wo jun 13, 2007 3:50 pm |
|
|
|