hallo jongens ! sorry dat ik niet veel in dit topic mij voorbij zie komen.... heb het druk maar dat was al bekend
Robb schreef:
[YRT] schreef:
ik wil best met je ruilen
mijn ik-koop-kippetje foto is ook niet echt.....
Maar die kip maakt t weer goed met hoe jij op de foto staat daar
Die kip maakte onze dag compleet
Was je moeder er nog blij mee?
ja ze was er blij mee
ze weet alleen nog niet wat zoiets nou te eten krijgt
Schumon schreef:
Zijn ook weer mooie foto's vooral die eerste van werner is vet gelukt
ben er ook erg blij mee met de riding foto`s die van me gemaakt zijn
Robb schreef:
Idd, wil ook wel een btr topic over je rs met movistar kappenset, daar is hij mooi gnoeg voor
Er zal vast nog wel een topic over verschijnen... heb alleen niet zo erg veel foto`s gemaakt van de aanpassingen en verbouwingen... het zal dus een leuk verhaal worden met een aantal resultaat foto`s van de winter gaan wij weer een nieuwe special bouwen
hehehe je kunt ze bij mij bestellen
P!n0 schreef:
ja dat was best wel grappig ja
als je hem zou verstaan weet ik zeker dat het een aardige man is :)
ik kon hem gewoon verstaan hoor
heb nog tijdje met hem staan praten
kwam erop neer dat hun overleden zoon ook zo een motor fanaat was
barry schreef:
beter doen jullie het snel nog een keer over, en dan met een grotere groep..
ja en dan ?
het was gezellig... soms vind ik een klein groepje als dit nog leuker dan zo een onpersoonlijke mega groep waar je de helft niet eens van spreekt
aprilia kevin schreef:
Dan ben jij gek als je dat een mooie route vindt die goed aanterijden is, want dat is ie zeker's niet met de afstand
( vanwege waar je woont )
@
P!n0,
Als jij even een afspraak maakt met werner wanneer jullie langskomen voor dat alarm in te bouwen, gaat
Robb, misschien ook nog mee ( dat zou dan niet deze zondag zijn, maar die daar op ( 17 - 06 - 07 op een zondag ), dan kunnen we nog een beetje rond de hoeksewaard toeren, ook mooi en leuke bochten om te pakken
moet inderdaad even duidelijk afgesproken worden gezien ik de alarmen voor jouw en robert moet bestellen bij de impo.... laat het me even weten !
barry schreef:
hangt er net vanaf wat je snelheid is he,, als je 45 gaat is het idd een beetje te lang.. maar met 75 ongeveer is het gewoon een leuk rondje...
ben zelf ook een keer naar frankrijk gereden( en terug) in 1 dag tijd...
was ruim 500km, dat is dan wel gek maar 200km op een dag is toch gewoon leuk, niks gek aan.
wat een mooie verhalen heb jij zeg
en dan vond je zeeland te ver ?
toen ik de mijne weer thuis op ze plekje zetten stond het dag tellertje mooi op 312KM...... vond het wel best voor 1 dag
P!n0 schreef:
aprilia kevin,
ik zal hem der binnekort ff op aan spreken, maareh, moet het wel lekker weer zijn heh :)
en patatjes hahaha
(geintje)
ik heb een telefoon mike.... wist je dat ?
*hint* *hint*
toch maar overstappen naar NM ? leuk man !
Schumon schreef:
Ja nog een keer lijkt me zeker leuk
Ben ik er ook weer bij met mooi gespoten kappen
oew
tell me ! wat ben je van plan ?
het was mij weer ik lees het topic af en toe eens door ! dus blijven posten maar !