"kleine vragen" topic (deel 2)
Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Neles schreef: Neles schreef: Wie weet hoe groot de uitlaatpoort van een zwarte top of dr 74 is?? dus de buitenkant waar de uitlaat in zit dus de inwendige maat ..
Voor zover ik weet gewoon 28mm, zoals het merendeel van de 70 cctjes
|
zo jun 03, 2007 3:11 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
roze top is 28mm, vermoed dat de zwarte top daar wel gelijk aan is,
maar 100% zeker durf ik het niet te zeggen
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo jun 03, 2007 3:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Neles
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 09, 2006 11:13 pm Berichten: 257 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Den Burg, Texel
|
ok dan weet ik genoeg :) bedankt als het anders is dan zie ik het wel.. maar ging er ff om of me huidige uitlaat erop past
_________________ Aprilia rs50 Melandri 2000!
|
zo jun 03, 2007 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Yo people ik heb weer is een vraagje..Het lijkt net ofdat me Brommer geen bezine krijgt..Heb de bougie al xtje nagekeke, die was kéí droog..Hij moet nie nat zijn weet ik ook wel, maar gewoon 'raar' droog Kan het zijn da me cilinder of iets geen bezine aanzuigt? En waar ligt dat dan aan?
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
zo jun 03, 2007 7:03 pm |
|
|
Mark RS70
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 9:53 am Berichten: 65 Woonplaats: Meppel
|
als ie droog is krijgtie idd geen benzine
|
zo jun 03, 2007 7:15 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
thomasrs50 schreef: verkeerde hittegraad
hendrikpv40 had het ook, na 200km ging ze telkens stuk, tot ie een andere hittegraad (hogere) erin deed :)
hoe weet je of je een hogere of lagere in moet?
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
zo jun 03, 2007 7:28 pm |
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
ja idd ?
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
zo jun 03, 2007 7:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
GiGi schreef: Yo people ik heb weer is een vraagje..Het lijkt net ofdat me Brommer geen bezine krijgt..Heb de bougie al xtje nagekeke, die was kéí droog..Hij moet nie nat zijn weet ik ook wel, maar gewoon 'raar' droog Kan het zijn da me cilinder of iets geen bezine aanzuigt? En waar ligt dat dan aan?
Reageer ff snel als het kan, het liefste zou ik morge met de Brom naar school gaan Anders moet ik fietse
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
zo jun 03, 2007 7:55 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
GiGi schreef: GiGi schreef: Yo people ik heb weer is een vraagje..Het lijkt net ofdat me Brommer geen bezine krijgt..Heb de bougie al xtje nagekeke, die was kéí droog..Hij moet nie nat zijn weet ik ook wel, maar gewoon 'raar' droog Kan het zijn da me cilinder of iets geen bezine aanzuigt? En waar ligt dat dan aan? Reageer ff snel als het kan, het liefste zou ik morge met de Brom naar school gaan Anders moet ik fietse
En loopt je brommer nou eigenlijk of niet? Alstie dus niet loopt en je denkt datie geen benzine krijgt omdat je bougie droog is, ga maar eens kijken naar je vlotterbakje / gasbuis shit of daar niets verstopt zit..
|
zo jun 03, 2007 8:21 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
petertzr schreef: GiGi schreef: GiGi schreef: Yo people ik heb weer is een vraagje..Het lijkt net ofdat me Brommer geen bezine krijgt..Heb de bougie al xtje nagekeke, die was kéí droog..Hij moet nie nat zijn weet ik ook wel, maar gewoon 'raar' droog Kan het zijn da me cilinder of iets geen bezine aanzuigt? En waar ligt dat dan aan? Reageer ff snel als het kan, het liefste zou ik morge met de Brom naar school gaan Anders moet ik fietse En loopt je brommer nou eigenlijk of niet? Alstie dus niet loopt en je denkt datie geen benzine krijgt omdat je bougie droog is, ga maar eens kijken naar je vlotterbakje / gasbuis shit of daar niets verstopt zit..
Hij loopt niet nee, Carb hebk gister zuiver gemaakt, dacht eerst ook da het daar aan lag..
Als ik een beetje bezine in me cilinder giet moet ie het doen ofnie? Ff kijke of me ontsteking goed is..
|
zo jun 03, 2007 8:45 pm |
|
|
Nizzle@RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 9:57 pm Berichten: 164 Woonplaats: België
|
Heb ff vraagje, welke uitlaat is goed voor 50cc en 70cc(omdat ik waarschijnlijk binnen een paar maanden een 70cc aanschaf) thx !
_________________ Aprilia RS50 Owner
My white Angel(Aprilia): http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 704#148704
|
zo jun 03, 2007 8:46 pm |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
Yasuni HMR/2 doet het goed op 50 en 70cc dacht ik
|
zo jun 03, 2007 8:48 pm |
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
Ja HMR/2 loopt op 50cc 115 ( netjes dus )
70cc week niet.. maar het kan wel allebei
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
zo jun 03, 2007 9:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
|
GiGi schreef: petertzr schreef: GiGi schreef: GiGi schreef: Yo people ik heb weer is een vraagje..Het lijkt net ofdat me Brommer geen bezine krijgt..Heb de bougie al xtje nagekeke, die was kéí droog..Hij moet nie nat zijn weet ik ook wel, maar gewoon 'raar' droog Kan het zijn da me cilinder of iets geen bezine aanzuigt? En waar ligt dat dan aan? Reageer ff snel als het kan, het liefste zou ik morge met de Brom naar school gaan Anders moet ik fietse En loopt je brommer nou eigenlijk of niet? Alstie dus niet loopt en je denkt datie geen benzine krijgt omdat je bougie droog is, ga maar eens kijken naar je vlotterbakje / gasbuis shit of daar niets verstopt zit.. Hij loopt niet nee, Carb hebk gister zuiver gemaakt, dacht eerst ook da het daar aan lag.. Als ik een beetje bezine in me cilinder giet moet ie het doen ofnie? Ff kijke of me ontsteking goed is..
Als je ontsteking niet goed is zou je bougie iig wel gewoon nat moeten worden.. Je kan het even nakijken door de bougie op de cil kop te leggen en even te starten, deze zou dan een redelijk goede vonk moeten geven. Anders zou ik toch eens kijken of de benzine slang goed doorstroomd / er geen vuil in je tank zit / of dat de vlotter / gasbuis niet verstopt is.
|
zo jun 03, 2007 9:03 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
petertzr schreef: GiGi schreef: petertzr schreef: GiGi schreef: GiGi schreef: Yo people ik heb weer is een vraagje..Het lijkt net ofdat me Brommer geen bezine krijgt..Heb de bougie al xtje nagekeke, die was kéí droog..Hij moet nie nat zijn weet ik ook wel, maar gewoon 'raar' droog Kan het zijn da me cilinder of iets geen bezine aanzuigt? En waar ligt dat dan aan? Reageer ff snel als het kan, het liefste zou ik morge met de Brom naar school gaan Anders moet ik fietse En loopt je brommer nou eigenlijk of niet? Alstie dus niet loopt en je denkt datie geen benzine krijgt omdat je bougie droog is, ga maar eens kijken naar je vlotterbakje / gasbuis shit of daar niets verstopt zit.. Hij loopt niet nee, Carb hebk gister zuiver gemaakt, dacht eerst ook da het daar aan lag.. Als ik een beetje bezine in me cilinder giet moet ie het doen ofnie? Ff kijke of me ontsteking goed is.. Als je ontsteking niet goed is zou je bougie iig wel gewoon nat moeten worden.. Je kan het even nakijken door de bougie op de cil kop te leggen en even te starten, deze zou dan een redelijk goede vonk moeten geven. Anders zou ik toch eens kijken of de benzine slang goed doorstroomd / er geen vuil in je tank zit / of dat de vlotter / gasbuis niet verstopt is.
Okee ga ik doen, bedankt voor de hulp he
|
zo jun 03, 2007 9:21 pm |
|
|
|