Nieuw voorspadbord Aprilia Rx
Ik heb (had) een donders strakke Aprilia Rx... Maar laat nou net iemand op ze bek gaan met mijn brommer! Voorspadbord bekrast, schakelpedaal geknapt, koppelingshandle geknapt en het stuur krom. Meeste is vrij makelijk te fixen op 1 ding na... Ja dat is het voorspadbord. Hij wil alles vergoeden dus wil ik eigenlijk gewoon een nieuwe. Maar zijn die ook maar ergens te krijgen?
_________________ Waarom mijn brommer zohard loopt vraagt u agent? Nou ik wil graag snel thuis zijn voor er ongelukken gebeuren!
zitten vrij weinig krassen op maar de brommer was perfect en dat wil ik zo houden. Ik zal maar zeggen dat als ik dit laat zitten je de volgende krassen zekker laat zitten en dan heb je hem in notime als wrak staan. Niet echt mijn bedoeling dus. Zon spadbord is alleen wat als je sm hebt leek mij.
_________________ Waarom mijn brommer zohard loopt vraagt u agent? Nou ik wil graag snel thuis zijn voor er ongelukken gebeuren!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum