Gister geweest en vond het zeer tof ! Zelfs de finale van xtreem was leuk, omdat t vaak over gedaan moest worden en het best spannend was.
Was wel pas kwart voor 1 thuis maar ja
wel lachuh ook, had de laatste bus naar heerenveen gemist omdat ik per se de finale wilde zien. Kreeg ik lift van een vent die in die wijk daar woone naar station heerenveen die vent werkt samen met die gerard van de schaar, en had nog tof gesprek gehad met hem in de auto. Hij heeft zelf ook vele records gevestigd en deed ook al 18 jaar mee alleen dit jaar niet meer. Weet ff niet meer wat ze naam was (niet van schie iig..)
ik heb geloof ik 95% van de runs op film staan van de 70cc en prostock klasse. naja iig veel filmpjes dus.
Heb het goed naar me zin gehad en veel mensen ontmoet.. jammer alleen van de slechte organisatie.. echt geen woorden voor. En ook was die furia idd jammer met z'n 80cc. Werd btw beweerd door mensen dat hij meedoet aan sobw races in de 80cc klasse
en mijn diep respect gaat uiteraard weer uit naar wiebe plantinga.. ongelofelijk die machine van hem. Pro-stock baan record gevestigd ! geloof 7,7 seconde !!!!
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
razor schreef:
Gister geweest en vond het zeer tof ! Zelfs de finale van xtreem was leuk, omdat t vaak over gedaan moest worden en het best spannend was.
Was wel pas kwart voor 1 thuis maar ja wel lachuh ook, had de laatste bus naar heerenveen gemist omdat ik per se de finale wilde zien. Kreeg ik lift van een vent die in die wijk daar woone naar station heerenveen die vent werkt samen met die gerard van de schaar, en had nog tof gesprek gehad met hem in de auto. Hij heeft zelf ook vele records gevestigd en deed ook al 18 jaar mee alleen dit jaar niet meer. Weet ff niet meer wat ze naam was (niet van schie iig..)
ik heb geloof ik 95% van de runs op film staan van de 70cc en prostock klasse. naja iig veel filmpjes dus.
Heb het goed naar me zin gehad en veel mensen ontmoet.. jammer alleen van de slechte organisatie.. echt geen woorden voor. En ook was die furia idd jammer met z'n 80cc. Werd btw beweerd door mensen dat hij meedoet aan sobw races in de 80cc klasse
en mijn diep respect gaat uiteraard weer uit naar wiebe plantinga.. ongelofelijk die machine van hem. Pro-stock baan record gevestigd ! geloof 7,7 seconde !!!!
Was jij die jonge met het rieju-club shirt aan?? Zo ja zou je me dan je mailadres willen pmen .
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
Geregistreerd: za dec 16, 2006 4:57 pm Berichten: 72 Woonplaats: Tzummarum
rudolf schreef:
Nou ik ben ook weer thuis, gisteren om kwart voor 12 thuis (nee niet 's ochtends :p ) maar ik ben niet met leggen handen thuis gekomen!!
Het was echt een top dag! 's ochtend half 7 weg gegaan van huis en iets voor 9 uur waren we in Jubbega. Daar een beetje rond gekeken en tot de conclusie gekomen dat er een aantal heel snelle machines tussen stonden, op dat moment dacht ik dat ik met een tijd in de top 8 al heel tevreden zou moeten zijn. Eerst heat tegen Erik drd gereden. Hij had een heel goede start en die van mij was behoorlijk bagger. De derbi van erik is zeker geen langzaam ding maar halverwege de baan kwam ik in eens met een nood gang langs hem rijden . Toen Erik en ik de tijden gingen bekijken bleek ik een 8,6 gereden te hebben met een reactie tijd van 1,1 sec. en 94km/u . Ik was dus al helemaal blij. Toen de 2de heat alleen gereden omdat ik de linker baan wilde hebben waar de tijdswaarneming het (vaak) wel deed . Dit keer een reactie tijd van 0,8 sec. en daar kwam ineens een tijd van 8,060 uitrollen en 96 km/u . Dit was de 2de tijd van de 70cc klasse achter de vermoedelijk 80cc sprinter van Dijkman. In de omloop moest ik de eerste keer tegen Jeffrey. Jeffrey maakt een valse start waardoor ik meteen door was naar de halve finale. In de halve finale moest ik tegen een jonge met een blauwe RX (bart boers volgens mij) met een beetje het zelfde blok als ik eronder alleen dan een t7 in plaats van t6. Ook hij maakte een valse start en dus moest ik de finale rijden tegen Gerard van der Schaar . In de finale maakt Gerard echt een super start waardoor ik hem gewoon echt niet meer te pakken kreeg. Echt mijn complimenten aan Gerard want één keer een valse start in de omloop en je ligt eruit. Maar het maakte mij eigenlijk al niet veel meer uit want ik was al super blij met mijn tweede plaats die ik in geen 100 jaar verwacht had aan het begin van de dag. Jubbega was een hele goede dag voor mij ondanks dat het slecht georganiseerd was.
Nog even over de dijkman sprinter. De furia van Jos dijkman reed ook mee in de 70cc klasse met een malossi cilinder. Alleen leek deze cilinder verdacht veel op een mhr team 80cc. Meerdere mensen bevestigde ook dat er een 80cc onder zou zitten. Als je aan de rijder vraagde wat er onder zat kreeg je als reactie een minarelli horz. cilinder. Allen dat kon gewoon echt niet waar zijn omdat ik daar zelf mee rij en de koeling buiten het blok om loopt en het uitlaat mondje heel anders zit wat bij hem niet het geval was. Dus ik ben ik gaan praten met de andere mensen die in de halve finale zaten dat waren ik, gerard van der schaar en Bart boers (als hij onder zijn eigen naam heeft gereden) en hun hadden alle twee het zelfde te horen gekregen over de furia. We hebben toen besloten om protest aan te tekenen alleen dit kon pas na de wedstrijd. Gerard moest tegen de furia rijden en het is hem gelukt om hem eruit te rijden! Uit eindelijk moest Bart Boers tegen de Furia rijden alleen was de Furia nergens meer te bekennen. Uiteindelijk is de Furia 4de geworden en hebben we geen protest meer (kunnen) aantekenen. Dus of hij nou echt illegaal bezig is geweest zullen nooit te weten komen.
Hey Rudolf
Nog gefeliciteerd met je tweede plek. Het was een erg mooie dag Het niveau laag erg hoog en ik moest er erg hard voor strijden maar ben zeer blij met mijn behaalde resultaten. Het was alleen erg jammer dat de tijdwaarneming niet goed functioneerde net zoals in damwoude waar zij de tijdwaarneming verzorgden. Maar ik hoorde van de organisatie dat ze met Genemuiden en Damwoude zelf een tijdwaarneming bouwden, alleen dat het nu nog niet af was. Het was ook erg raar dat er ik wel in de prostock kon worden gestreden om de derde en vierde de plaats maar dat het in de 70cc pas op aanvraag werd gedaan. Ik vond verder dat het goed georganiseerd was en de nieuwe locatie is zeker een succes. Over twee weken Damwoude ik moet nog druk bezig, want de Honda in de prostock loopt nog niet optimaal. Desondanks ben ik toch nog vierde geworden. Ik hoop trouwens dat dijkman zijn 80cc voor damwoude thuis laat want ik vond het zeer onsportief.
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
Jij ook nog gefeliciteerd met je eerst plaats Gerard. Gelukkig zijn ze bezig met een nieuw tijdwaarnemingsysteem want dat was eigenlijk het grootste probleem van de dag. Als ze dat op orde hebben dan heb ik helemaal niks meer te klagen.
Dijkman moet gewoon pro stock gaan rijden dan kunnen ze ook nog best goed meekomen met hun 7,9 sec. Succes in Damwoude en ik zie je wel weer in Genemuiden.
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum