HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma jan 20, 2025 11:01 am

Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 derbi gpr(nieuwste model) VS aprilia rs50(2e model) 
Auteur Bericht
BuxirS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 9
Antwoord met een citaat
Bericht 
pokerface schreef:
temp meter zit er wel op..das dat metertje met een golfje ervoor en zon staafje erin...begitn te branden als die te warm wordt, en ja bij een rs kan je het alle tijden aflezen....en niet alleen als het eigenlijk al te laat is...

Bij mij doet ie het niet, bij kip ook nie... :00/:

Citaat:
neutraallampje zullen alleen de beginners missen...in tegenstelling tot aprilia is derbi ook vanuit stilstand heel makkelijk in zijn vrij te krijgen...(dus geen probleem verder)

Dat is gewoon een Derbiblok vergelijken met een Minarelli denk ik... Naja, dan klopt het wel. :P

Citaat:
dashbord vind ik prachtig! :^^:

De witte achtergrond is idd mooi, maar die van de ap mag er ook zeker wezen.

Citaat:
je kan ook zien per rit wat je hebt gereden...de tijd, srv(was dat?) en uiteraard de snelheid :^^:

Bedoel je een gewone tripmeter of anders? Topsnelheid of gemiddeld?
Heeft ie ook klok en laptimer dan?

Citaat:
daarbij heb je ook een benzine meter, en dat heeft de rs niet...en het licht staat altijd aan :^^: dus dat kan je ook niet vergeten :P

Bij de RS staat het licht ook altijd aan! Benzinelampje zit er op maar ik gebruik gewoon mijn kilometerstanden...

Achjah, het was toch een beetje een vergelijk topic? Vandaar...

ma mei 14, 2007 7:57 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
THAI-fight
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ok, maar ik had het eigenlijk over me eigen rs die nu weg is :P dus het model 2003...

ik vind de rs50 2007 ook zeker heel erg mooi...aprilia is gewoon wat beter afgewerkt...maar een derbi gpr lag toch wat meer in me budget :<>:

en het dashbord bied km weergave, een tijdsaanduiding(de klok dus ja) , srv(dat zou misschien rondetijd kunnen zijn ja!? ) en km dat ie heeft gelopen in totaal, en de km´s die je ermee hebt gereden tot je hem weer reset( op het knopje drukken) onthoud hij ook als je hem uit zet...
(soort van digitale dagteller zeg maar...)

temp.meter brand bij mij niet maar das logisch...dat doet ie toch ook alleen als die te heet word? hij test verder wel benzine en olie lampje bij het aanzetten...

en buxirs, prima...er is veel onduidelijkheid over derbi/aprilia dus lijkt me dit wel een juist topic om gewoon ook de verschillen te kunnen bespreken...

mijn spiegels kosten 95 euro per stuk en die van jou?
:P :DD:

...it´s not a game , it´s real...

ma mei 14, 2007 11:09 pm
Profiel
P!n0
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
tsja, na al die klachten te hebben gehoord over de Aprilia's.... ben ik toch wel benieuwd of de Derbi dezelfde klachten heeft

Lak Ja
Duozitje ?

nog iets?

di mei 15, 2007 11:14 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
StReS KiP
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Hee als ik jouw was zou ik de bout van de duoseat regelmatig aandraaien anders raak je hem echt kwijt.. (BuxirS en ik zijn hem al verloren, alleen Bux kreeg hem terug van een bestuurder die het eraf zag vliegen :thumright: )

di mei 15, 2007 11:22 am
Profiel
THAI-fight
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
duozitje heb ik nog geen last mee gehad maar ik zal het zeker in de gaten houden...hoewel die niet zo mooi is hoeft ie van mij nou ook weer niet van me brommer af te waaien :^^: je zou er maar achter rijden :D:

@pino, de ketting van beide brommers is niet zo geweldig denk ik...aangezien die van de gpr ook al was geklapt...

wo mei 16, 2007 11:29 am
Profiel
P!n0
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
man man man.... echt erg........

hoor ik daar al spijt van iemand? :D:

do mei 17, 2007 12:17 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
THAI-fight
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
neehoor, aprilia heeft me een hoop geld gekost...daar hoop ik nu vanaf te zijn met deze brommert,...ik vind het alleen jammer dat er hier weinig zijn die een gpr hebben...met me rs50 kon ik hier namelijk wel voor alles terecht...

dingen die nog moeten gebeuren:
-nieuwe banden
- voorvork ringen vervangen
-en spuiten van de tank...

misschien andere achter remschijf...ff kijken...heb nog niet echt mooie andere gezien...maar hij remt prima dus dan zou het toch meer voor de looks zijn...

verdere oordeel:
geen last van het duo zitje zoals bij aprilia! nouja de andere ook niet meer maar dat komt omdat die hem kwijt zijn... :P
en ja, alles doet het nog prima...niks stuk meer ofzo...

het houtenzadeltje begint te wennen en hij rijdt gewoon prima...echt race-gevoel! alleen de zithouding...tja het had wat platter gemogen...

als het saai begint te worden ga je bijna op je plaat door die veerubbers dus dan ben je weer wakker :DD: geweldige brommer!

di mei 29, 2007 7:11 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4