Auteur |
Bericht |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Paul^ schreef: DennisRs zei dat het wel kon ... ?
Maar wat werd nou bedoelt met andersom schakelen ?
Excuses dan, verkeerd gelezen, dacht dat het gewoon voor alle am6 blokjes was.
_________________ De NnisRs
|
di feb 20, 2007 4:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Paul^
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
|
DennisRS schreef: Paul^ schreef: DennisRs zei dat het wel kon ... ?
Excuses dan, verkeerd gelezen, dacht dat het gewoon voor alle am6 blokjes was.
oh oke np
_________________ .|..
|
di feb 20, 2007 5:36 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Hahah moet je maar eens op ebay zoeken tijdje geleden ECHT Carbonne achter spatbord + voor spatbord en ze hadden een compleet carbonnen kappen set te koop koste wel richting de €1200,- maar dan heb je ook wat heh!
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di feb 20, 2007 7:52 pm |
|
|
bauke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 11, 2007 1:19 pm Berichten: 130 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: noord-holland
|
he wie weet of je carbon achterlicht/knipperlichtjes kapjes mag hebben op je rs
|
ma maart 19, 2007 7:24 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Lijkt me dus dat het niet mag he, als ze geen goedkeuring hebben...
Of er met de goede kleur lampjes er in een probleem van wordt gemaakt is een ander verhaal...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma maart 19, 2007 7:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
bauke schreef: he wie weet of je carbon achterlicht/knipperlichtjes kapjes mag hebben op je rs
Ik vindt dat er zo waardeloos uit zien he, net kinder speelgoed, ziet er echt niet uit, inderdaad wat Nightmare5 zegt, koop dan echt wat er ook een beetje bij staat ( ja ik weet het, kassa ) Maar somige van die zooi ziet er echt niet uit, dan mooi chroom, net als die kroonplaten die zijn gepolijst, das echt geil!
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
ma maart 19, 2007 8:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
bauke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 11, 2007 1:19 pm Berichten: 130 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: noord-holland
|
k was aan het zoeken waar k me zomige kappen kan laten carboniseren, dat ziet er wel mooi uit.
|
vr maart 30, 2007 7:19 pm |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Een vriend van me heeft carbon knipperlichten, kvind het zelf ook niet gweldig staan, maar het is niet verboden ofzo volgens mij.
hier een foto ( is enigste beetje goede foto die ik van zijn rs heb waarop je knipperlicht kan zien )
Bijlagen:
carbonknipperlicht.JPG [ 39.42 KiB | 2649 keer bekeken ]
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
vr maart 30, 2007 7:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Paul^
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
|
Oeh dat ziet er nice uit
_________________ .|..
|
vr maart 30, 2007 8:56 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
je hoef geen knippers op je rs te hebben ... ook geen regels voor ... dus waarom niet ?
Ik zou alleen geen carbon achterlicht glaasje nemen want daat schrijven ze wel mooi een boete voor uit
- Team H-p-c.nl -
|
vr maart 30, 2007 11:12 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
beter zeg je, neen is standaard, al de rest verhoogd hem
zo apr 01, 2007 9:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
Johan--RS schreef: gheghe:P Maar ff trug te komen: Carbon is wel geinig. maar het moet wel echt zijn
helemaal mee eens... ik bedoel die stikkers die je meestal zie die raken vet snel beschadigd en buiten dat om... carbon + knipper licht glaasje? gaat gewoon niet samen als je er over na denk
- Team H-p-c.nl -
|
vr apr 13, 2007 7:24 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
bauke schreef: k was aan het zoeken waar k me zomige kappen kan laten carboniseren, dat ziet er wel mooi uit.
idd!, carboniseren is wel erg mooi
ik ben dit ook van plan met de y-kappen van m'n Rs, aangezien die een carbonkleur hebben (cheap-ass oplossing van Aprilia dus)
voorbeeldje is natuurlijk altijd handig dus bij deze :
Bijlagen:
carbonkiesler1.jpg [ 88.3 KiB | 2630 keer bekeken ]
|
di apr 24, 2007 12:13 am |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Ben hier niet zo vaak meer maar ik wou hier wel ff op reageren.
Nightmare5 schreef: je hoef geen knippers op je rs te hebben ... ook geen regels voor ... dus waarom niet ? Ik zou alleen geen carbon achterlicht glaasje nemen want daat schrijven ze wel mooi een boete voor uit
Knipperlichten in carbon zijn ook verboden, net zo goed als blauwe knipperlichten, Knipperlichten moeten volgens de wet oranje zijn, maakt niet uit of ze verplicht zijn of niet op je voertuig, zodra ze er op zitten moeten ze goed werken en oranje zijn (witte glaasjes met oranje lampje mag wel) er zij n dus wel regels voor.
|
di apr 24, 2007 4:34 am |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
maakt de kleur glas(plastic) dan uit, ook al is het een oranje lampje?
|
di apr 24, 2007 9:06 am |
Persoonlijk album
|
|
|