Auteur |
Bericht |
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
hey,
wie heeft er al eens eerder zelf een Eurobegrenzer van http://www.begrenzer.nl gemonteerd op zn RS?? binnekort wil ik er ook een op doen...
wie wil mij helpen??
mzzl
_________________ Mijn RS'je!
|
zo apr 22, 2007 6:17 pm |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
red roser schreef: Ik heb 2 en een halve week geleden een klein ongelukje gehad met me puch. Aangezien ik vlak achter een auto reed die plotseling stopte reed ik tegen de achterbumper aan. Verder geen schade of iets dergelijks maja de politie moest er weer zo nodig bijgehaald worden. Dus na een verklaring afgelegd te hebben bleek dat ik me verkeerde kentekenplaat erop had zitten namelijk die van me red rose , (per ongeluk omgewisseld aangezien ze erg op elkaar lijken). Nu is me puch meegenomen voor een technische controle, maja volgens die politie zat er een grote kans in dat ik hem niet terug zou krijgen. Die zelfde politie man had me vorige puch ook al ingenomen + nog eens 50 euro boete omdat ik 2 dagen telaat gereageerd had. Me puch is donderdag de 5 april ingenomen en toen werdt er gezegd: je hoort aankomende dinsdag of woendag van ons, maar ik heb onderhand nog helemaal niks gehoort. En dit vind ik eigelijk niet kunnen, mij 50 euro boete geven omdat ik 2 dagen te laat was en vervolgens heb ik 2 weken nadat ze afgesproken hebben te bellen nog niks te horen gekregen. Ik vraag me echt af of ze het recht wel hebben om dit zomaar te flinken?? Ik hoop eigelijk dat jullie je mening hierover willen geven en wat ik hier tegen zou kunnen doen??
Ik vind t zelf ook nergens op slaan, als jij je aan de tijd moet houden, moeten hun dat ook ckr doen.
Maar probleem is dat die fckng politie met van alles weg kan komen
Je kan gwoon een brief naar de justitie sturen idd, maar kdenk dat dat ook niet veel zal helpen of helemaal niets.
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
zo apr 22, 2007 7:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
ik heb sinds een paar dagen dat me rs blijft verzuipen, als ik em een paar dagen laat staan dan start hij voor 1 keer en na wat stotterend hoogtoerig 8á 10k toeren lopen(lager kan niet want dan valt hij uit) valt hij uit en is ie verzopen.
ik zit nu al 10 maten kleiner met de sproeier dus ik denk eerder dat er ergens iets open blijft staan in me carb of dergelijke waardoor hij altijd de volle laag aan benzine krijgt.
wie weet wat het zou kunnen zijn?
ik heb me membraan nog niet gecheckt btw
ik hoor et wel
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
zo apr 22, 2007 7:26 pm |
|
|
AdrenalinAddict
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 25, 2007 10:25 am Berichten: 66 Woonplaats: Hoogeveen
|
Maarten schreef: hey, wie heeft er al eens eerder zelf een Eurobegrenzer van http://www.begrenzer.nl gemonteerd op zn RS?? binnekort wil ik er ook een op doen... wie wil mij helpen?? mzzl Kom maar hierheen rs-w schreef: ik heb sinds een paar dagen dat me rs blijft verzuipen, als ik em een paar dagen laat staan dan start hij voor 1 keer en na wat stotterend hoogtoerig 8á 10k toeren lopen(lager kan niet want dan valt hij uit) valt hij uit en is ie verzopen. ik zit nu al 10 maten kleiner met de sproeier dus ik denk eerder dat er ergens iets open blijft staan in me carb of dergelijke waardoor hij altijd de volle laag aan benzine krijgt. wie weet wat het zou kunnen zijn?
ik hoor et wel
Vlotternaaldhoogte aanpassen? miss blijft je choke steken?(omdat je zecht dat ie verzuipt, bj mij trekt hij juist niet door en kom ik niet boven de 8k)
_________________ Despair is an illusion of the mind.
Pain is an illusion of the senses.
|
ma apr 23, 2007 8:17 am |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
idd... was bij onze RS ook.. stond choke constad aan waardoor hij niet boven de 6k uitkwam
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma apr 23, 2007 9:46 am |
Persoonlijk album
|
|
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
Citaat: Kom maar hierheen
das iets te ver rijden...
_________________ Mijn RS'je!
|
ma apr 23, 2007 2:27 pm |
|
|
red roser
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 03, 2006 4:33 pm Berichten: 25 Woonplaats: uithoorn
|
rs-w schreef: ik heb sinds een paar dagen dat me rs blijft verzuipen, als ik em een paar dagen laat staan dan start hij voor 1 keer en na wat stotterend hoogtoerig 8á 10k toeren lopen(lager kan niet want dan valt hij uit) valt hij uit en is ie verzopen. ik zit nu al 10 maten kleiner met de sproeier dus ik denk eerder dat er ergens iets open blijft staan in me carb of dergelijke waardoor hij altijd de volle laag aan benzine krijgt. wie weet wat het zou kunnen zijn?
ik hoor et wel
Check je membraam anders effe misschien dat er een klepje niet goed sluit waardoor hij bij lage toeren teveel benzine aanzuigt en vervolgens verzuipt.
En kijk anders effe naar je choke idd.
|
ma apr 23, 2007 4:35 pm |
|
|
Paul^
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
|
Weet iemand hoe ik aan het rechter stuurdeel [-de rem] kan komen.
Ik heb het liefst 2ehands maar wel in een hele goede staat.
En anders nieuw maar ik kan het nergens vinden.
WIE KAN MIJ HELPEN?!
_________________ .|..
|
ma apr 23, 2007 4:35 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
red roser schreef: rs-w schreef: ik heb sinds een paar dagen dat me rs blijft verzuipen, als ik em een paar dagen laat staan dan start hij voor 1 keer en na wat stotterend hoogtoerig 8á 10k toeren lopen(lager kan niet want dan valt hij uit) valt hij uit en is ie verzopen. ik zit nu al 10 maten kleiner met de sproeier dus ik denk eerder dat er ergens iets open blijft staan in me carb of dergelijke waardoor hij altijd de volle laag aan benzine krijgt. wie weet wat het zou kunnen zijn?
ik hoor et wel Check je membraam anders effe misschien dat er een klepje niet goed sluit waardoor hij bij lage toeren teveel benzine aanzuigt en vervolgens verzuipt. En kijk anders effe naar je choke idd.
zal ik doen
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
ma apr 23, 2007 5:19 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Mijn kvs is na 4 weke ofzo op, normaal gaat zoiets nie op, wel? Naja me vraag dan maar: Waar kan de breuk of iets dergelijks zitte? Zit nie in de kvs-slangetjes want da heb ik al gecheckt.
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
ma apr 23, 2007 6:10 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ik heb een probleempje met een bout voor mijn voetstepje, ik heb t al een tijdje maar begin er nu aan te ergeren.
de bout toe je door het gat van het voetstepje. daarna door een gat in het frame. en daarna hoort het door nog een gat te gaan van een zwart iets (subframe????????) maar dat zwarte iets is dus verschoven naar onderen waardoor ik de bout er niet in kan draaien zowel aan linker als rechterkant.. hoe kan ik in vredesnaam dat ding weer omhoog krijgen
Bijlagen:
DSC00003.JPG [ 132.37 KiB | 1777 keer bekeken ]
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma apr 23, 2007 7:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Paul^
ApriliaForum Member
|
Paul^ schreef: Weet iemand hoe ik aan het rechter stuurdeel [-de rem] kan komen.
Ik heb het liefst 2ehands maar wel in een hele goede staat.
En anders nieuw maar ik kan het nergens vinden.
WIE KAN MIJ HELPEN?!
_________________ .|..
|
ma apr 23, 2007 7:58 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
sjek hier op het forum zou ik zeggen
|
ma apr 23, 2007 7:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
Paul^
ApriliaForum Member
|
ik heb overal gezocht ik kan echt niks vinden vandaar deze vraag dan maar hier ... ?
_________________ .|..
|
ma apr 23, 2007 8:28 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
kun je in te koop gevraagt doen.
Dus maak daar maar een nieuw topic aan.
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
ma apr 23, 2007 8:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
|