Auteur |
Bericht |
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
wat de fuck heb je met je waterpompje gedaan?
zo apr 15, 2007 11:39 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
heeft die aangepast zodat hij hem ook kan gebruiken bij een scooter cilinder
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo apr 15, 2007 11:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
MiKeY©
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2006 9:05 pm Berichten: 711 Woonplaats: Amsterdam
|
begint er erg goed uit te zie ruud!
de koelslang hebt je nu eigenlijk precies zoals bij derbi zitten....
_________________ -=Derbi powered=- _________________
|
ma apr 16, 2007 12:01 am |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
razor schreef: denk je dat de speed niet te piekerig is? of heb je een aantal dingen aangepast zodat hij niet meer te piekerig is en je iets bredere powerband hebt? verder vind ik het echt een top project
me broer rijd er ook mee, powerband is prima te doen. ook al 19.8pk meegehaald.
|
ma apr 16, 2007 9:31 am |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Waterpomp is inderdaad aangepast zodat de koeling buiten het blok omloopt om met scooter cilinder te kunnen rijden.
Ik heb op schakels gereden die nog piekeriger waren als wat de speed zou moeten gaan doen en dat was voor een SPRINTER nog geen probleem. Maar ik ben nog wel van plan om wat dingen aan te passen om het vermogen wat breder te krijgen maar dat ligt er een beetje aan hoe het gaat lopen.
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
ma apr 16, 2007 2:42 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
|
Even een kleine update.
Gisteren heb ik het koppelings gedeelte in het blok gezet. Uiteraard weer een 5-plaats . En ik heb nog wat gemaakt voor de waterpomp. In het oude koelkanaal van het blok zit nu een asje die aan de bovenkant afgeschuind is zodat het koelwater wat meer op de nieuwe uitgang gericht word. Ook is hiermee meteen het oude kanaal waar eerst het water doorheen liep afgedicht. Ik heb vandaag de koppelingsdeksel erop gezet dus het blok zit nu officieel dicht .
Ik heb net nog de laatste onderdelen besteld (keerring en pakkingsetje voor de speed) dus nog even wachten op die onderdelen en dan kan het blok eronder .
|
di apr 17, 2007 5:14 pm |
|
|
ProRaceRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 8:49 pm Berichten: 100 Woonplaats: Flevoland
|
netjes gedaan, kan je die schuine hoek niet nog beter maken door kneedbaar staal te gebruiken?? dan krijg je een nog beter floww.. iig succes ermee!
_________________ Monoseat's te koop! pb voor meer info
70 in ze 3?
|
di apr 17, 2007 5:52 pm |
|
|
MiKeY©
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 01, 2006 9:05 pm Berichten: 711 Woonplaats: Amsterdam
|
beters ruud....het schiet eindelijk is een beetje op bij je...
kijk je wel uit dat t koelwater nog je blok in kan lekken?
(langs t asje, het koppelingsgedeelte in)
of gebruik je vloeibare siliconen daarvoor?
_________________ -=Derbi powered=- _________________
|
di apr 17, 2007 8:25 pm |
|
|
BKD
ApriliaForum Member
|
Da komt niet in je blok, normaal gaat daar water doorheen en dan loopt het owk niet je blok in, je moet alleen uitkijken da het langs het asje gaat en dat het er dan boven naast je cilinder uitkomt ma ziet er allemaal zeer goewd uit ben benieuwd hoe die gaat lopen owk mooi gestraald trouwens
|
wo apr 18, 2007 11:39 am |
|
|
Eef
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 12:59 am Berichten: 324 Woonplaats: Aalsmeer
|
waar heb jij die onwijs vette boutjes vandaan voor je carterhelfd.. die moet ik ook hebben man.. gvd..
zeg het nu!
xje ruud! suc6 ik vlam je op jubbega
_________________ Suzuki GSX-R 600 k1 Honda XR600R Supermotard CRF
|
wo apr 18, 2007 5:19 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Waar had hij die onwijs gave pro race vandaan die hij al moest honen vanuit aalsmeer, en ik daarna nog eens on-hoonbaar vastnaaide
_________________ Thom'z BeunBaas
|
wo apr 18, 2007 5:23 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
|
Die pin die op de eerst foto uit het carter steekt is er met metaallijm ingezet. Op de tweede foto zit de koppelingsdeksel erop en dat zwarte randje wat om de pin zit is siliconen vloeibare pakking dus ik ga er van uit dat die niet lekt. Ik heb even op pomp staan blazen met 1 kant dicht en hij lekte niet dus hij zou het water ook binnen moeten houden .
Eef: welke fucking boutjes heb jij het nou weer over . Die draadbusjes voor de tapeinden?? Of heb je nu al weer teveel gezopen .
Maar zorg jij er nou eerst maar is voor dat je brommer nog loopt als je over de finish heen komt dat is al een grote vooruit gang met vorig jaar, dan kun je daarna kijken of je me bij kan houden.
|
wo apr 18, 2007 5:57 pm |
|
|
rudolf
ApriliaForum Member
|
Nog 20 dagen tot Jubbega en wat doe je dan......... juist slijptol in je frame zetten
Geen subframe meer nog steeds geen pakkingsetje voor de speed en over 20 dagen moet die klaar zijn . Het gaat lekker .
|
vr apr 27, 2007 11:27 am |
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
haha ben benieuwd hoor he hoe het het allemaal gaat doen op jubbega
uiteraard ben ik ook weer van de partij dan dus kan hem live zien sprinten dan
|
vr apr 27, 2007 12:28 pm |
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Zal lekker zitten zo
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
vr apr 27, 2007 2:09 pm |
|
|
|