Auteur |
Bericht |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
ik heb op m'n rs 120/70 achter en 90/90 voor en rijd gewoon fantastisch
Bochten werk
Knietjes door de bocht
steppies tegen het asfalt
iets minder maar gaat wel!
ik heb Duro achter en Dunlopp voor weer niet welke dunlopp maar zal zo ff kijken!
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr apr 13, 2007 7:20 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
ik moet ook echt nwe hebbe, ik ben al door het 1e laagje touwtjes heen en zie het 2e laagje al, hoelang kan ik nu nog rijden en hoe hard? want ik heb nu nog geen gled voor nwe bande
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
za apr 14, 2007 5:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
RS50 wayblue schreef: ik moet ook echt nwe hebbe, ik ben al door het 1e laagje touwtjes heen en zie het 2e laagje al, hoelang kan ik nu nog rijden en hoe hard? want ik heb nu nog geen gled voor nwe bande
serieuse afrader om in de regen te rijden ik had hetzelfde en met de band waar je geen profiel meer op heb moet je ook zo min mogelijk remmen omdat als je op een beetje slechte weg rijd je weg glij... voor de rest zou ik echt niet harder als 50 gaan want je kan het over het algemeen simpelweg niet meer be remmen...
Aanrader leen wat geld van je ouders en koop nieuwe banden ... denk dat je dat beter kan doen als dat je zometeen de sloot in rij omdat je band weg gleed
- Team H-p-c.nl -
|
za apr 14, 2007 6:37 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
Nightmare5 schreef: ik heb op m'n rs 120/70 achter en 90/90 voor en rijd gewoon fantastisch Bochten werk Knietjes door de bocht steppies tegen het asfalt iets minder maar gaat wel! ik heb Duro achter en Dunlopp voor weer niet welke dunlopp maar zal zo ff kijken!
ik heb ook 90 voor en 120 achter en rijd perfect ja lkkr plat door de bocht :) voor heb ik michelin pilot sporty en achter een duro welk type weet ik niet
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
za apr 14, 2007 6:41 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
idd heerlijk vlak reed vandaag op een rotonde en bleef maar rondjes gaan
- Team H-p-c.nl -
|
za apr 14, 2007 6:44 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
hehe, ja vandaag ook lkkrr gereden maar ik had iemand achterop dus ik ging niet echt plat door de bocht
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
za apr 14, 2007 6:48 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
Nightmare5 schreef: RS50 wayblue schreef: ik moet ook echt nwe hebbe, ik ben al door het 1e laagje touwtjes heen en zie het 2e laagje al, hoelang kan ik nu nog rijden en hoe hard? want ik heb nu nog geen gled voor nwe bande serieuse afrader om in de regen te rijden ik had hetzelfde en met de band waar je geen profiel meer op heb moet je ook zo min mogelijk remmen omdat als je op een beetje slechte weg rijd je weg glij... voor de rest zou ik echt niet harder als 50 gaan want je kan het over het algemeen simpelweg niet meer be remmen... Aanrader leen wat geld van je ouders en koop nieuwe banden ... denk dat je dat beter kan doen als dat je zometeen de sloot in rij omdat je band weg gleed
ja nu is het nie zo erg, het is nu toch droog, en het is alleen in het midden, en achter, ik ben alleen bang dat hij het begeeft...
dit stukje is zo erg doorgesleten... kan dat kwaad(vooral voor de meeting morge...)
Bijlagen:
9.JPG [ 36.59 KiB | 1365 keer bekeken ]
|
za apr 14, 2007 7:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
zo erg heb ik een band nog nooit gezien .....
Dikke vette aanrader KOOP EEN NIEUWE BAND!
Straks knalt ie of rij je hem lek...
- Team H-p-c.nl -
|
za apr 14, 2007 7:28 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
ja duurt 4 dage voordat ie opgestuurt is... en morge is er een meeting...dus ik heb een probleem...
|
za apr 14, 2007 7:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
|
Denk dat hij het opzich nog wel houd ... maar niet te hard gaan en zeker niet op die band remmen... mischien alleen als laatste kans ofzo ... maar op passen echt levens gevaarlijk zo'n band
- Team H-p-c.nl -
|
za apr 14, 2007 7:31 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
Nightmare5 schreef: zo erg heb ik een band nog nooit gezien ..... Dikke vette aanrader KOOP EEN NIEUWE BAND! Straks knalt ie of rij je hem lek...
valt wel mee toch ?
|
za apr 14, 2007 7:34 pm |
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
hehe ja toch
ik rijd morge nog ff met die meeting en de rest vd week ga ik maar weer eens kijke of ik nog kan fietsen
ze zijn iniedergeval besteld;
Factuur
Michelin Sporty 90/80 - 17 TL/TT 46S
312916 € 40.50 1 € 40.50
Michelin Sporty 130/70 - 17 TL/TT 62S
111631 € 66.00 1 € 66.00
|
za apr 14, 2007 7:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
das levens gevaarlijk man, snap ook zo niet dat je zo blijft doorrijden met die band ( voordat het al zo erg werdt.... ) Dit is gewoon afwachten op een klapband en vet hard op je muil gaan, of je moet geluk hebben... maar hier zou ik echt niet meer mee gaan rijden, zeggen pa & ma ook niet van, jonge het wordt tijd voor een nieuw bandje, hier laten wij jou niet meer mee rijden??
Btw michelin pilot sporty 130/70 heb ik nu ook achter
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
za apr 14, 2007 7:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
ja ik heb ze besteld, en het is eigenlijk sinds gister (na een domme te lange slip met al verslete bande) zo erg en diep, gister zag ik het het 1e laagje touwtjes en vandaag het 2e laagje, ik wou wachte tot volgende maand maar mn ouders schiete idd voor
|
za apr 14, 2007 8:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
thomasrs50, ben jij de expert of zo??
thomasrs50 schreef: gelul
zulke brede banden rijden niet beter
koop gewoon normale maten, pilots zijn al lekker bol, je moet niet uberdikke sloffen eronder gaan leggen
denk dat de helft van jullie geeneens defig bochtjes kan nemen met dunne banden, laat staan met zulke brede dingen
Ik heb toch zelf die MT75 met 8000km gelopen en nu tot en met de 11.000 met die sporty's, het rijdt gewoon lekkerder, heb jij ze zelf er al onder gehad dan? oordeel dan pas of zo,
btw, waarom mikken ze er dan bij die nieuwe RS'en ( model 2006 + ) de zelfde maat onder als die ik nu heb ( 110/80 voor - 130/70 achter ) want die heb precies de zelfde maat met velg, dus lul niet want het rijdt gewoon super, en btw over dat ik geen motor ben die 160 ga, wat dan nog? je rijdt toch een aprilia rs schakelbrommer ook voor de look of niet? hoe breder hoe vetter, als op de brommer en de motor, natuurlijk zijn er grenzen maar je moet niet dom gaan lullen dat het allemaal zo dun mogelijk onderand moet....
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
za apr 14, 2007 8:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
|