Auteur |
Bericht |
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
P!n0 schreef: hoe maak je je toerenteller??? hij doe et niej meer
Is je kabel nog goed?
_________________ BLAAT
|
za apr 07, 2007 2:51 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
ik ben de hele middag aant klote geweest met dat rottig dingetje aan de schakelstang...dat heveltje ik word er niet vrolijk van...hij gaat er maar niet af...heb 2 bouten tegen elkaar ingedraait zodat ie misschien los zou gaan maar hij heeft wel veel speling maar gaat er gewoon niet af....word afslijpen
zelf zo'n klein meesterwerkje kan niet tegen het geweld dat ik erop los ga laten
heeft iemand andere oplossingen?????
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za apr 07, 2007 3:54 pm |
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
Iemand ervaring met deze krukas? Barikit racekrukas langeslag 43mm. en is er een krukas met een langere slag? evenals enige nadelen van een langere slag?
btw, ik moet dan natuurlijk wel mijn carters aan laten passen.. iemand een leuk adressje?
Op de carters na hoeft er toch nix te worden aangepast met een langere slag krukas, of zie ik iets over het hoofd?
|
zo apr 08, 2007 6:19 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hallo ik ga mijn olie pompje afsluiten maar wat moet ik ong tanken als ik ik mengsemring ga tanken ik dacht zelf 1:30 ofzow
setup
DR80 RPM tuned
21mm carb
Gianelie uitlaat
powerfiltertje
|
ma apr 09, 2007 8:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
wat is eigenlijk de boete als je brommer 100 loopt op de rollerbank, en als je 100 gaat langs een flitser(als je hem niet ziet natuurlijk )
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
di apr 10, 2007 2:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Volgens mij moet de officier van justitie de boete dan bepalen in het geval van de rollerbank.
Maar je weet gewoon dat wanneer je gepakt wordt met een opgevoerde brommer het je geld gaat kosten.. ( zonder begrenzer ), zie je er tegen op moet je het niet doen!
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di apr 10, 2007 2:51 pm |
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Idd.
M'n broer had met z'n 1e rs een boete van €260,-
Hij kreeg een boete voor slechte profiel van z'n banden ( z'n nieuwe banden kreeg hij 2 dagen daarna net binnen ) boete voor 1.8kw op de roller ( ze d8en dat de rs maar 5 versnellingen had dus zijn niet eens in z'n 6 gegaan )
En nog boete voor gluid.
De meter daarvoor stond maar 40-50 cm van de uitlaat af, en dat moet een meter zijn.
Dus dat zei m'n broer tegen ze, zegt zo'n politietjappie : gaan we bijdehand doen?
m'n broer : nee, maar (jood glijk er 8erna) houd dan je mond en ga buiten de cirkel staan ( was cirkel van pionnen )
Hij reed toen 90-95 km/u
Dit is ong 1.5 jaar gleden gbeurt trouwens
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
di apr 10, 2007 3:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
Hey, ik ben op zoek naar een vervangende luchtfilter voor mijn ori filter, dus geen powerfilter. iemand een idee? de originele past namelijk niet meer
|
di apr 10, 2007 4:34 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
ik heb er een andere luchtbak onderligge(niet ori) maar geen powerfilter. ik weet jammer genoeg nie waar die vandaan komt. hij zat er namelijk al op toen ik hem kocht
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
di apr 10, 2007 5:28 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Robb schreef: Idd. M'n broer had met z'n 1e rs een boete van €260,- Hij kreeg een boete voor slechte profiel van z'n banden ( z'n nieuwe banden kreeg hij 2 dagen daarna net binnen ) boete voor 1.8kw op de roller ( ze d8en dat de rs maar 5 versnellingen had dus zijn niet eens in z'n 6 gegaan ) En nog boete voor gluid. De meter daarvoor stond maar 40-50 cm van de uitlaat af, en dat moet een meter zijn. Dus dat zei m'n broer tegen ze, zegt zo'n politietjappie : gaan we bijdehand doen? m'n broer : nee, maar (jood glijk er 8erna) houd dan je mond en ga buiten de cirkel staan ( was cirkel van pionnen ) Hij reed toen 90-95 km/u
Dit is ong 1.5 jaar gleden gbeurt trouwens
ik had 1,6kW en had precies hetzelfde met de meter echt vet dichtbij ... en ook zelfde van dat ik bij de hand was ... stelletje tering lijers... en dan vreemd vinden dat de jeugd tegenwoordig tegen de politie is!!! Ik bedoel een beetje medeleven mag ook wel!!
2e keer rollerbank stond die gozer gewoon op m'n rs te springen ... Lijers dat het zijn mja toen had ik een prop en 0,5kW .. ik ook opmerken dat hij dat niet mocht doen en toen zij hij dat zulke kut jochies als ik toch maar zelfmoord piloten zijn!! daarna ging die overal zoeken naar een begrenzer .. en zij hij dat ik hem de volgende keer kwijt zou zijn als ik dan nog de begrenzer erop zou hebben... echt een lijer :S zit een prop in m'n uitlaat
Echt zielig voor die mensen maar ik had echt die agent bijna een knal verkocht als hij nog ff zo bleef door lullen was het echt schijt zat aan het raken!! Gewoon totale intimidatie!!
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di apr 10, 2007 10:40 pm |
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
|
ScareMercy schreef: Hey, ik ben op zoek naar een vervangende luchtfilter voor mijn ori filter, dus geen powerfilter. iemand een idee? de originele past namelijk niet meer
weet niemand iets? Of moet ik gewoon zelf een luchtfilter gaan maken? (is ook wel leuk btw xD )
en een gaskabel voor een rs50 past die ook op een af1 futura? of gaat dit niet (lijkt me wel eigenlijk)
|
di apr 10, 2007 11:01 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
2e hands filtertje ? of mischien kart filter ? of erhmm. motor filter ?
zijn zoveeeeel oplossingen
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di apr 10, 2007 11:11 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Citaat: weet niemand iets? Of moet ik gewoon zelf een luchtfilter gaan maken?
k kan wel even vragen aan die kerel waarvan ik hem heb gekocht hoe hij eraan is gekomen............
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo apr 11, 2007 5:38 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
Nightmare5 schreef: Robb schreef: Idd. M'n broer had met z'n 1e rs een boete van €260,- Hij kreeg een boete voor slechte profiel van z'n banden ( z'n nieuwe banden kreeg hij 2 dagen daarna net binnen ) boete voor 1.8kw op de roller ( ze d8en dat de rs maar 5 versnellingen had dus zijn niet eens in z'n 6 gegaan ) En nog boete voor gluid. De meter daarvoor stond maar 40-50 cm van de uitlaat af, en dat moet een meter zijn. Dus dat zei m'n broer tegen ze, zegt zo'n politietjappie : gaan we bijdehand doen? m'n broer : nee, maar (jood glijk er 8erna) houd dan je mond en ga buiten de cirkel staan ( was cirkel van pionnen ) Hij reed toen 90-95 km/u
Dit is ong 1.5 jaar gleden gbeurt trouwens ik had 1,6kW en had precies hetzelfde met de meter echt vet dichtbij ... en ook zelfde van dat ik bij de hand was ... stelletje tering lijers... en dan vreemd vinden dat de jeugd tegenwoordig tegen de politie is!!! Ik bedoel een beetje medeleven mag ook wel!! 2e keer rollerbank stond die gozer gewoon op m'n rs te springen ... Lijers dat het zijn mja toen had ik een prop en 0,5kW .. ik ook opmerken dat hij dat niet mocht doen en toen zij hij dat zulke kut jochies als ik toch maar zelfmoord piloten zijn!! daarna ging die overal zoeken naar een begrenzer .. en zij hij dat ik hem de volgende keer kwijt zou zijn als ik dan nog de begrenzer erop zou hebben... echt een lijer :S zit een prop in m'n uitlaat Echt zielig voor die mensen maar ik had echt die agent bijna een knal verkocht als hij nog ff zo bleef door lullen was het echt schijt zat aan het raken!! Gewoon totale intimidatie!!
aanklacht indienen
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo apr 11, 2007 7:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
yo,
als je je rs50 volledig ontgrenst, er een grotere sproeier in doet en voor de rest alles origineel houd dan loopt ie iets van 80-90 km/h,, maar trekt ie dan wel fatsoenlijk op.???
nu zit er bij mij die mOthafOcking prop nog in en mijn rs'je die komt nie hard vooruit. dan gaan die k*tauto's soms inhalen
mzzl
_________________ Mijn RS'je!
|
do apr 12, 2007 10:15 pm |
|
|
|