Auteur |
Bericht |
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
gister dus vloeibare pakking gedaan ipv koperen pakking , en geen kvs erin , rookt de brommer nog steeds wit ,
iemand nog enig idee ? , en hoe stel je ontsteking af van rv4 ? want die staat ook niet helemaal lekker.
enige wat ik me kan bedenken is verkeerde brommix , had nog 1:25 staan en dat erin gegooit , maar te veel olie moet ie toch blauw roken ?
PLEASE HELP ME !!!
_________________ Hola , Como Estas ?
|
za maart 03, 2007 1:10 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
nou heb nu keerring vervangen , goeie benzine , en brommer vonkt.
maar als ik heb aanloop slaat de brommer niet aan , maakt wel aanstalte om aan te slaan maar doet het niet. en rookt nog steeds veel
het klink ongeveer zelfde als je rijd en de tank is leeg , maar je geeft wel gas , dat geluid dus
anyone ??
|
wo maart 28, 2007 9:04 pm |
|
|
jasper08
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 04, 2006 8:28 pm Berichten: 296 Woonplaats: Wezep
|
valse lucht?,..?
Gooi je tank eens helemaal leeg en gooi er normale 1:50 in.
sproeier?
check gewoon je bougie eens goed,..
_________________ Mijn huidige aprilia: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=8757
me ouwe project: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... prilia+af1
|
wo maart 28, 2007 9:46 pm |
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
danlen schreef: nou heb nu keerring vervangen , goeie benzine , en brommer vonkt. maar als ik heb aanloop slaat de brommer niet aan , maakt wel aanstalte om aan te slaan maar doet het niet. en rookt nog steeds veel het klink ongeveer zelfde als je rijd en de tank is leeg , maar je geeft wel gas , dat geluid dus anyone ??
euhmz, je brommer slaat niet aan, maar rookt wel veel , je hoor een bwooaap dus, is idd vals lucht =)
|
wo maart 28, 2007 10:52 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
ja als ik hem aanloop slaat hij niet aan maar rookt wel uit de uitlaat.
zal eens checken op valse lucht.
en kan een brommer gaan roken op valse lucht ?? nee toch
|
do maart 29, 2007 6:34 pm |
|
|
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
roken niet nee, maar valse lucht is wel de oorzaak van het "BWOOAAAAP" geluid.
|
do maart 29, 2007 6:41 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
okey , brommer rookt al minder , ( demper met olie )
maar geen valse lucht , heb ontsteking laat vroeg op zijn kop gezet , vonkt altijd mooi blauw , krijgt benzine maar slaat niet aan.
dat bwooaaaap geluid heeft ie alleen als ik geen gas geef , geef ik wel gas begint ie te pruttelen maar slaat niet aan.
enige wat anders is is de ontsteking , er zit een motoplat ontsteking op , nu hoorde ik van iemand anders van het forum dat het daar ook aan kan liggen , weet iemand waar motoplat van is ? en zou het tijdstip anders zijn ?
Bijlagen:
ontsteking 002.jpg [ 483.88 KiB | 2191 keer bekeken ]
|
do maart 29, 2007 8:00 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
foto erbij van ontsteking
|
do maart 29, 2007 10:28 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
niemand ?
|
vr maart 30, 2007 7:32 pm |
|
|
Koen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 02, 2005 6:09 pm Berichten: 141 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Oosthuizen
|
Het zou die ontsteking kunnen zijn. Originele ducati ontsteking zit namelijk heel anders(anders om).
Maar heb je wel een benzine filter?
_________________ AF1 powerrrrrrrr.........
|
vr maart 30, 2007 7:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
nee , zit geen benzine filter op. , waarom ?
ik heb nog wel een binnenroter ontsteking voor een am5-6 blok liggen , past dit ook op een rv4 ? en is het tijdstip dan wel goed ?
|
vr maart 30, 2007 7:49 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
danlen schreef: nee , zit geen benzine filter op. , waarom ? ik heb nog wel een binnenroter ontsteking voor een am5-6 blok liggen , past dit ook op een rv4 ? en is het tijdstip dan wel goed ?
tijdstip moetje zelf afstellen he..dus als het past... moetje ff kijken of de rotor op de krukas kan.. denk datje de grondplaat er wel op krijgt
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr maart 30, 2007 8:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
ja grondplaat kan er wel op , alleen staat dan wel in andere stand dan op am5.
tis trouwens een cgc ontsteking
maar moet er een benzinefilter op zitten dan ? moet toch wel zonder kunnen lopen
|
vr maart 30, 2007 9:41 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
oke , cgc zit erop , brommer loopt alleen stationair als ik hem volgas houd.
zonder gas valt hij uit,
- champion vonkt oranje
-ngkbr9 vonkt blauw oranje
ik draaide de bougie er dus uit , kwam er rook uit mijn cilinder zetten , lekt geen kvs , en ik heb vorige week een nieuwe keerring erin gezet.
brommer komt dus niet op toeren , ook niet volgas , iemand een idee ?
tis trouwens een
-65cc
-cgc ontsteking
-carb sha 14/9 sproeier 82
-technigas uitlaat
|
za maart 31, 2007 4:27 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
|
foto van de rook , die rook komt ook nog steeds uit uitlaat , dacht eerst van de demper maar nee dus
Bijlagen:
rook 001.jpg [ 391.97 KiB | 2100 keer bekeken ]
|
za maart 31, 2007 4:45 pm |
|
|
|