Auteur |
Bericht |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Citaat: De Hittegraad: Hoe warmer de bougie, hoe minder warmte hij afstaat aan de cilinderkop. Hierdoor verbrand hij beter het mengsel, maar kan ook oververhitting veroorzaken aan de zuiger. Als de bougie te koud is verbrand het mengsel gewoon niet volledig en mis je dus iets vermogen.
Kwam ik tegen op internet, lijkt me dus vrij weinig uit te maken
|
di maart 20, 2007 4:38 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
denk niet dat dat veel uitmaakt, ik heb ook gewoon BR8ES, gaat gewoon goed... Dacht dat die 9 voor wat zwaardere setup was, andere hittegraad.. zoiets was het dacht ik, maar iig het kan wel gewoon
_________________ De NnisRs
|
di maart 20, 2007 4:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
oke thx
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di maart 20, 2007 4:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Tzr zit standaard B(r)9ES in, en das ook AM6...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di maart 20, 2007 4:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
Yo people ik heb een vraagje Ik heb laatst een verhaaltje vertelt da me brommer niet goed reed toen die koud was(na ff buiten staan toen het vroor) Ik zei toen da de bezine in de cab/spruitstuk bevroor. Mare ik had dit gister en vandaag ook en het heeft niet gevrore! Mare kan ik dit dan oplosse met grotere cab? Me frame was overigens wel erg koud.. Na ff in ze vrij toere make deed ie het ook weer
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
di maart 20, 2007 7:59 pm |
|
|
Gilles_rs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 04, 2007 5:58 pm Berichten: 150 Woonplaats: mechelen
|
Weet iemand waar je kuipruitjes kan bestellen voor een aprilia rs50, liefst verschillende kleuren
thx
_________________ rs power
MIJN RS50
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6866
|
di maart 20, 2007 8:06 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
GiGi schreef: Yo people ik heb een vraagje Ik heb laatst een verhaaltje vertelt da me brommer niet goed reed toen die koud was(na ff buiten staan toen het vroor) Ik zei toen da de bezine in de cab/spruitstuk bevroor. Mare ik had dit gister en vandaag ook en het heeft niet gevrore! Mare kan ik dit dan oplosse met grotere cab? Me frame was overigens wel erg koud.. Na ff in ze vrij toere make deed ie het ook weer
ooit al van warmrijden gehoord?
tuurlijk doet je brom het niet zo goed als die koud staat
di maart 20, 2007 8:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Gilles_rs50 schreef: Weet iemand waar je kuipruitjes kan bestellen voor een aprilia rs50, liefst verschillende kleuren
thx
beetje rondspeuren vind je het zo
http://www.speed-parts.nl/index.php?cPath=451_472
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di maart 20, 2007 8:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Gilles_rs50 schreef: Weet iemand waar je kuipruitjes kan bestellen voor een aprilia rs50, liefst verschillende kleuren
thx
www.speed-parts.nl
12€ verzend en snelle service
di maart 20, 2007 8:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
GiGi schreef: Yo people ik heb een vraagje Ik heb laatst een verhaaltje vertelt da me brommer niet goed reed toen die koud was(na ff buiten staan toen het vroor) Ik zei toen da de bezine in de cab/spruitstuk bevroor. Mare ik had dit gister en vandaag ook en het heeft niet gevrore! Mare kan ik dit dan oplosse met grotere cab? Me frame was overigens wel erg koud.. Na ff in ze vrij toere make deed ie het ook weer
groterre carb help geen hol
waar je naar kan kijken is een carb met koelvloeistof koeling of gewoon alu spruitstuk met koeling.. voor de rest zou je nog een gaat je in de uitlaat kunnen maken met een nippel waar een slang op zit richting je luchtfilter ... maar of dat allemaal zo goed werkt is vraag 2... gewoon ff kijken zal vast niet zo iritant zijn
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di maart 20, 2007 8:14 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: GiGi schreef: Yo people ik heb een vraagje Ik heb laatst een verhaaltje vertelt da me brommer niet goed reed toen die koud was(na ff buiten staan toen het vroor) Ik zei toen da de bezine in de cab/spruitstuk bevroor. Mare ik had dit gister en vandaag ook en het heeft niet gevrore! Mare kan ik dit dan oplosse met grotere cab? Me frame was overigens wel erg koud.. Na ff in ze vrij toere make deed ie het ook weer ooit al van warmrijden gehoord? tuurlijk doet je brom het niet zo goed als die koud staat
Whahaha, warm rijde zuigt Nee, ff serieus...als ik hem uit de garage haal dan rijd ie wel gewoon goed, ongeacht of ik hem warm heb gerede heb of niet( schilt wel iets natuurlijk..) Hij stopt dan ook niet meteen, maar na een min of 5 valt ie terug in zun toere, na een tijdje verder rijde gaat ie dan maar nog 10 ofzo..Als ik hem dan 5 min uitzet en weer start rijd ie weer als een zonnetje
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
wo maart 21, 2007 6:25 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
denk dat je zuiger of zuigerveren gaar zijn
|
wo maart 21, 2007 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: denk dat je zuiger of zuigerveren gaar zijn
Zou dat er mee te maken kunne hebbe? Zou wel zwaar kut zijn, heb hem net na late kijke bij de dealer
|
wo maart 21, 2007 9:15 pm |
|
|
Neles
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 09, 2006 11:13 pm Berichten: 257 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Den Burg, Texel
|
ik had het ook met koud weer ook al was ie al lekker warm hij ging stotteren en normaal met graadje of 10-15 geen last bij 5 of nog kouder begon hij te stotteren en ging steeds langzamer tot hij niet meer vooruit kwam..hebe meer mensen last van Koelvloeistof aan sluiten op je carb en spruitstuk helpt al goed
_________________ Aprilia rs50 Melandri 2000!
|
wo maart 21, 2007 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
je kunt ook een grotere sproeier proberen.. ik had er ook last van me een te kleine sproeier
|
do maart 22, 2007 10:16 am |
Persoonlijk album
|
|
|