Auteur |
Bericht |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
lijkt me wel duidelijk...als het klote weer is dan komt de helft toch niet...dus lijkt het me niet anders als logisch dat jullie dan gewoon een andere datum prikken...
ik w8 liever een weekie langer dan dat de meeting wordt verprutst door het weer
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
vr maart 16, 2007 2:23 pm |
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
ja als je nu naar buiten kijkt denk je wat zeiken ze met zondag kut weer
dus maar nog ff afwachten toch .
heb wel zin in meeting
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
vr maart 16, 2007 2:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
rs-w schreef: en alweer, we zien zaterdag wel, als het niks is op zaterdag en ze voorspellen dan ook weer regen dan doen we het dus niet
duidelijk toch
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
vr maart 16, 2007 3:30 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
|
waarom herhaal je het dan?
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
|
vr maart 16, 2007 4:15 pm |
|
|
replica_zip
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 7:33 pm Berichten: 23 Woonplaats: ijmuiden
|
gaat het nou nog door ik hoop het wel hoor ik wordt gek als het weer wordt uitgesteld
|
za maart 17, 2007 10:34 am |
|
|
Taferel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 7:31 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: IJmuiden
|
et weer is vandaag wel oke, rijdt liever in ht zonnetje maar et kan er mee door
_________________ (-) Aprilia 4-Life (-)
Mijn RS: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4884
|
za maart 17, 2007 12:56 pm |
|
|
parra
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 12, 2006 1:18 pm Berichten: 171 Woonplaats: ijmuiden
|
gaat gewoon door of et moet morgen gaan stormen
_________________ Ride to live & live to ride
|
za maart 17, 2007 1:00 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
|
als je nou es kijkt, want het slechte weer is voor vanavond 9 uur en later voorspeld...dan kan je dus nu onmogelijk zeggen dat het mooi blijft...
|
za maart 17, 2007 1:38 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
this moeilijk om te beslissen wat we moeten doen, het kan nu wel mooi weer zijn maar dat kan morge wel weer anders zijn. er is voor morgen kans op regen voorspeld en 'guur' weer, maar ik weet echt niet wat we zouden moeten doen.
als het morgen gewoon bewolkt is dan is er niks aan de hand en wat wind boeit me ook vrij weinig. dan zou het gewoon net zo worden als bij onze vorige meeting.
toen was het de hele tijd droog maar aan het eind van de dag was er 1 bui, dus ik hoop dat het zoiets word.
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
za maart 17, 2007 2:46 pm |
|
|
daan46
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 13, 2006 5:21 pm Berichten: 29 Woonplaats: heiloo
|
Verwachting tot morgen middernacht
zaterdag 17 maart en zondag 18 maart 2007
Morgen overgang naar onstuimig weer met hagel- en sneeuwbuien.
Er is in het algemeen veel bewolking maar in de kuststrook zijn er perioden met zon. Langs de oostgrens is er eerst nog wat (mot)regen en later vanmiddag kan in de oostelijke helft een enkele bui ontstaan. Elders blijft het droog. De westelijke wind is boven land matig tot vrij krachtig, langs de kust af en toe krachtig, kracht 6. De middagtemperatuur ligt opnieuw rond 12 graden. Vanavond zijn er op meer plaatsen bredere opklaringen maar vannacht neemt van het noordwesten uit de bewolking weer toe en in de nacht en ochtend gaat het regenen. De zuidwestenwind neemt toe tot (vrij) krachtig boven land, kracht 5 of 6, hard op het IJsselmeer, kracht 7 en stormachtig langs de kust, kracht 8. De temperatuur daalt naar rond 8 graden. In de ochtend trekt een gebied met buiige regen van west naar oost over het land. Dan komen er ook zware (met een kans op zeer zware) windstoten voor waar het verkeer rekening mee moet houden. Daarna neemt de wind iets af, het is half tot zwaar bewolkt en er zijn talrijke buien, met zware windstoten en een toenemende kans op hagel en onweer. De maximumtemperatuur van 10 graden valt 's morgens en met een middagtemperatuur dalend naar een graad of 6 doet de temperatuur een gevoelige stap terug. Vanaf zondagmiddag zijn hoge waterstanden te verwachten langs de Nederlandse kust.
zaterdag 17 maart 2007 13.07 uur
DUIDELIJK dat ik morgen niet ga rijden
|
za maart 17, 2007 3:48 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
raar is dat heh? hier schijnt de zon VOLOP en dan zou het morgen gaan hagelen? hahaha das pas vaag
za maart 17, 2007 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
we wachten tot vanaaf 7 uur dan beslissen ?
k vind dat het door moet gaan hoor.
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
za maart 17, 2007 4:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
poggiali-pieter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 2:08 pm Berichten: 282 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: ijmuiden
|
dit zei pietje paulusma
als hij het fout heb krijg hij ons achter hem aan
Bijlagen:
piet zijn woorden.JPG [ 26.04 KiB | 2044 keer bekeken ]
_________________ Je bent pas rijk als je iets heb wat niet te koop is
dit is mij rs: www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4322
|
za maart 17, 2007 6:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
parra
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 12, 2006 1:18 pm Berichten: 171 Woonplaats: ijmuiden
|
we kunnne ook gewoon simpel doen het gaat gewoon door of het moet morgen stormen
_________________ Ride to live & live to ride
|
za maart 17, 2007 6:30 pm |
|
|
tomba
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 23, 2006 5:44 pm Berichten: 80 Woonplaats: Noord Scharwoude
|
jah dat vind ik ook wel een goeie oplossing
|
za maart 17, 2007 6:44 pm |
|
|
|