Auteur |
Bericht |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
vanmiddag wezen toeren en maar eens even foto's gemaakt
er is inmiddels al een hele hoop verandert, ik zou het allemaal niet eens weten..
zo maart 11, 2007 10:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Ziet er mooi uit joh!!!
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
ma maart 12, 2007 9:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
bedankt
ma maart 12, 2007 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
idd moooi ding! chill rv4 blokje dr onder en gaaaan
|
di maart 13, 2007 2:04 am |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
zeer netjes ! je ziet ze niet veel meer zuinig op zijn !
|
di maart 13, 2007 1:30 pm |
|
|
Phoenix_64
ApriliaForum Member
|
zeker nette brom, alleen die voorband vind ik vies dun, zal wel aan mij liggen, je ziet ze niet vaak in deze staat!
_________________ the world is yours
|
di maart 13, 2007 1:33 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
hey bedankt allemaal jongens
haha ja men rv blokje houd het nog aardig vol, hij is af en toe wel veel mishandelt maar hij doet het nog steeds
en die voorband.. sja ik hoor het wel vaker, maar het hoort wel zo, hoort een beetje bij het chopper idee heh
maar bedankt
di maart 13, 2007 3:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
zo die ziet er nog nice uit wees er zeeeeeer zuinig op en veel rijplezier
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
di maart 13, 2007 6:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
zo dit topic even afstoffen..
er is te veel gebeurt ondertussen om allemaal op te noemen..
maar het blok ligt nu helemaal uit elkaar te wachten op een nieuwe krukas.
ik heb eindelijk reactie gehad van 50snel.nl en hij moet nog uit italie komen schijnt het en hij zal wel volgende week een keer komen..
zal binnenkort eens even wat nieuwe foto's plaatsen hij is er niet beter op geworden
do jan 10, 2008 9:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
nette brommer
mr heb je nog foto's van die chevy?
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
zo jan 13, 2008 12:52 am |
|
|
DNAx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr dec 07, 2007 7:18 pm Berichten: 166 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veenendaal
|
Zeer mooie brommer. Ik vind hem echt mooi in het zwart, ik laat mijn classic ook nog een keer helemaal zwart spuiten. :)
Ik vind alleen die spiegel niet zo heel mooi. Vind het maar raar staan. En ik vind persoonlijk mijn cockpit (alleen km teller) ook iets mooier, maar die van jou is ook zeker niet lelijk. Wees er zuinig op.
|
zo jan 13, 2008 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
die spiegel is er inmiddels al weer af, weetje ik reed per dag 90 km per dag en dan kan een spiegel aardig wat verschil maken.. je hebt meer controle en meer zicht en je hoeft niet de hele tijd je nek te draaien, maar ik snap idd dat je het niet zo mooi vind ik persoonlijk trouwens ook niet.. maar beter als de originele das echt lelijk
ik ga mijne waarschijnlijk ook zwart spuiten de lak is inmiddels door benzine, tanken en sleutels helemaal gekrast en niet mooi meer helaas
die km/toeren teller vind ik dan wel weer wat hebben, ik vind dat een classic weer iets te kappen heeft.. bij een red rose kun je het blok enzo mooi zien.. maar ja dat zijn weer van die dingen
maar jouw classic mag er ook zeker zijn, is in een veel betere staat op het moment als die van mij nu
ze zijn alle 2 iig de mooiste chopper brommers die er zijn, samen met de eaglet
@janiler
zijn eigenlijk de mooiste 2 die ik heb
weer terug naar de brommer, ik heb een nieuwe krukas binnen gekregen:
geen top krukas, maar goed genoeg voor normaal gebruik
ik ben nu bezig om met de shim ringen de speling op te vullen, en alles schoon te maken..
zal binnenkort de startpost wel eens leeggooien en opnieuw doen
ma jan 14, 2008 6:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
volgensmij heb ik die krukas ook, en bij mij houd ie een aardig snelle 80cc dus..
wat ik wel veel mooier vind aan deze zijn die velgen, die zijn bij classic dicht.. maar rv4 blokje is dan wel wat minder denk ik..
ziet er echt goed uit
ma jan 14, 2008 6:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
ruig ding die chevy wa vur blok zit er in? n mopar toch?
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
ma jan 14, 2008 11:48 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
nee mopar is dodge heh
het is een chevy 250 6 cilinder lijn motor van 4,1 l met maar 140 pk wat er nu niet meer in zal zitten trouwens.. maar daar gaat het natuurlijk niet alleen om, het rijden alleen is al super.. er staat wel V8 op maar dat was meer voor de sier
@d-cyper, ja ach iedereen doet zo negatief over de rv4 motor.. die van mij en van jou ook trouwens is al 20 jaar oud heh.. dan vind ik het niet gek dat een motor een keer aan revisie toe is.. en als ik hem nu goed in elkaar zet en hij is weer als nieuw kan die zo weer 30000 mee bij wijze van spreken
ma jan 14, 2008 11:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
|