HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 11, 2025 12:28 am

Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Meeting zeeland: RS, Derbi enz wie komt en/of helpt mee!!!!! 
Auteur Bericht
Limey
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
floRiS50 schreef:
@ scoot, op wat voor rs rij jij dan? toevallig een oud model? want dan heb ik je een keer zien rijden...... ik hoor eigenlijk erg weinig van de topicstarter dus ik ben ook al een beetje zelfstandig aan het kijken en plannen. mijn voorkeur gaat er naar uit om nog even te w88 totdat we er zeker van zijn dat we goed weer hebben en ook echt met plezier kunnen rijden. ik denk daarom toch eigenlijk aan het begin van de zomervakantie.

het liefst zou ik het zo vlug mogelijk doen maarja, vandaag was het mooi weer alleen is het de vraag of het zo blijft. dus denk ik dat het het best is om het nog even uit te stellen met alleen maar een beter resultaat. zodra er meer bekend is zal ik het posten.

met de route ben ik al verder aan het kijken. ik heb ook laatst wat rondgereden en wat leuke weggetjes tegengekomen waar we natuurlijk wel door moeten rijden.

we'll keep in touch :^^:

(wie wat wilt weten en alle vorderingen gelijk wilt horen --------------------------------------->i_m_thebest@hotmail.com)

Misschien heb je me wel is gezien!

Woon zelf in de buurt van de torentrans en ik rij inderdaad een oud model!

Afbeelding

en deze is met me maat die jij waarschijnlijk bedoelt...

Afbeelding

Ik rij zeker mee en we moeten het zeker regelen als het mooi weer is. (zeker rond de zomer of er voor).

Vroeger (toen ik nog veel tijd had :P ) heb ik veel rondjes gereden..
Er zit nu bijna 33 k op en ik heb er 23 k van gereden O:-)

Maar een leuk ritje is..

Start: Middelburg- richting Veere (mooie weg met de lsinger bochten), kom je uit bij Vrouwenpolder, pak je de b-weg richting Serooskerke/ Oostkapelle, richting Domburg (ff showe langs de stad straat :P ) vervolgens door langs Westkappel over de dijk, door langs Zoutelande, eventueel via die b-weg langs het strand (ook een leuk stukje) langs het Bos (ben even de naam van het bos kwijt) en dan ben je bij de Boule en rijden we daar langs en stoppen bij Michiel de Ruyter.. en dan kijken we verder. (tevens pakken we nog een langere rit, maar dit is niet verkeerd als tip)

ma maart 12, 2007 8:16 pm
Profiel
Schumon
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Eey ik woon in Nieuw en Sint Joosland en heb ook een RS :^^:

http://i18.tinypic.com/359g3r8.jpg

Ik moet alleen nog ff wachten op de keuring die staat gepland op 2 april. En als ik me kenteken binnen heb kan ik weer rijden dus misschien dat ik dan wel mee kan rijden :P

Laatst bijgewerkt door Schumon op ma maart 12, 2007 9:09 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

ma maart 12, 2007 8:35 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Antwoord met een citaat
Bericht 
@scoot, zeker zeker. ik had ook al aan die route gedacht en dan nog een paar wegjes drbij. tussen vrouwenpolder en oostkappel heb je een mooi weggetje door het bos(waar je offi mag rijden!) en dan vanaf oostkappel door het bos tot een stuk waar je niet meer mag, dan kom je op een wegje met een stel lekkere bochten. ik ga nog eens de kaart erbij pakken en veel rijden :D: (ben elke week wel op de boule :P ) je horen horen het :D:

mooie brommer!! en ja ik weet het ckr ik heb je een keer zien rijden ja :P

@schumon, ik hoop dat je ook mee kan rijden! lekker veel broemers :D: aan arnemuiden zal het niet liggen :P

ma maart 12, 2007 8:59 pm
Profiel
aprilia kevin
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 41
Antwoord met een citaat
Bericht 
Yo gasten, hier iemand die 25km onder rotterdam woont! Ik heb wel wat familie in zeeland, zou leuk zijn als jullie vanuit goes misschien iets naar boven schuiven met de meeting... denk dat er dan ook net wat meer mensen kunnen komen omdat het wel wat uitmaakt kwa afstand, rij nu 80 met verloop ringetje in de uitlaat, is er straks uit want heb nu wel genoeg ervaring ( dan dus 95 / 100 )

Numansdorp (Cromstrijen) naar Goes over 92,3 km in ongeveer 1 uur ( over de snelweg )

Nog mensen die vanuit Rotterdam / Hoekse-Waard / of net daarbuiten meegaan, want tis zeker leuk om een keer te doen!

Zal je even adde Jeroen, dan kijken we nog wel, lijkt me zeker leuk, vooral als het zulk weer is als vandaag ;) ken het kanaal van walcheren wel want we gaan daar met de boot altijd door als we de oversteek maken naar Belgie > Frankrijk :P

ma maart 12, 2007 9:04 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
waar dacht je dan? op noord-beveland ofzo of hoger?

ma maart 12, 2007 9:09 pm
Profiel
Schumon
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ja een stukje naar boven rijden is een leuk idee want ik heb gehoord dat er in Zierikzee enzo ook veel schakels zijn ;)

ma maart 12, 2007 9:10 pm
Profiel
aprilia kevin
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
floRiS50, en ik hebben het er net over gesproken, Zierikzee is goed aan te rijden en is inderdaad leuk om een meeting te houden, nu nog een leuke lekkere dag met veel zon & een datumpje prikken en dan komen gastjes!

ma maart 12, 2007 9:47 pm
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
klopt helemaal :thumleft: nu is het makkelijk om iemand in die buurt te kennen die mee wilt helpen? dus als je je geroepen voelt en je woont daaro in de buurt..... zou makkelijk zijn voor de route

ma maart 12, 2007 9:52 pm
Profiel
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik heb nog eens even nagedacht en.......... toen bedacht ik me opeens dat ik een klasgenoot heb die daar woont, het eiland kent, en een rs heeft!

ma maart 12, 2007 10:16 pm
Profiel
P!n0
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
aprilia kevin, anders rijd ik naar jouw toe, woon praktisch naast r'dam

beter ist op een zondag O:-) zaterdags moet ik werken O:-) ;) :DD:

ma maart 12, 2007 10:47 pm
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
zondag lijkt mij idd beter
ik moet vaak werken op zaterdag en zondag is het nou eenmaal drukker met de mensjes

ma maart 12, 2007 11:06 pm
Profiel
Limey
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
een rit naar het noorden is ook een tip inderdaad!

Als bevelander stel je erlkaar bij elkaar, en dan rij je met de groep door vrouwenpolder richting neeltje jans of renesse. (das 1 uur rijden dus met de griep 1 uur 15/30 min)

Dus mooi te doen, en dan kunnen de noorderlingen ook een groepje maken en daar ook naar toe rijden..

Voordeel is dat er daar ook minder cops zijn dan in beveland. (net ff rondje naar boule gedaan, en 2 a 3 smerissen gezien :{}: )

di maart 13, 2007 5:27 pm
Profiel
aprilia kevin
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
P!n0, JA pino! hardstike gaaf idee, heb ook liever met wat meer er heen rijden! :D: Me maat met nieuwe derbi gpr vraag ik ook nog wel even, P!n0, me msn is: *verwijderd* , add me maar even, dinsdag & donderdag avond werken dus zal niet die avond online zijn ( vanaf 18:00 uur t/m 22:00 / 22:30 ) Maar lijkt me zeker gaaf! Hoor nog wel van je!

scoot, naar neeltje jans is weer beetje ver voor ons.... rond zierikzee is gewoon leuk idee! vooral met mooi weer, laterzz ;)

Laatst bijgewerkt door aprilia kevin op di maart 06, 2012 1:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

di maart 13, 2007 5:35 pm
floRiS50
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
volgens mij bedoelt hij dat de mensen die uit de lage landen komen :P kunnen verzamelen in vrouwenpolder en dan via neeltje jans richting zierikzee gaan. lijkt mij iig chill plan

wo maart 14, 2007 12:49 am
Profiel
P!n0
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
ja ik weet nie hoe dat zit .... ik kom gewoon naast R'dam vandaan :P ik rij der wel heen... verders ziet ik wel :P :DD:

met kevin...

maar ik vind zierikzee makkelijker denk ik?

maarja, komen jullie wel uit O:-) :Y:

waar is eigelijk de topic starter???? ik hoor niets meer van em

zit net trouwens naar floris z'n RS50 te kijke :^^: we gaan gewoon met bijna 2 dezelfde :P 1 oud model rossi 1 nieuw model rossifumi (van mij) en dan kevin z'n Nero :^^:

kan trouwens iemand een lijstje opstellen van mensen die ZEKER gaan?
topicstarter?? :P

wo maart 14, 2007 8:37 am
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende