Auteur |
Bericht |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
verf-afbijt foto's
hier de foto's nu ik met verfafbijt bezig ben geweest.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: na de tweede keer afbijt
tweede keer verfafbijt.JPG [ 61.32 KiB | 4494 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: na de eerste keer afbijt
eerste keer verfafbijt.JPG [ 61.65 KiB | 4494 keer bekeken ]
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
za feb 26, 2005 2:09 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
Citaat: Erg snugger hoor frame van Oud model pollijsten
Tis van ijzer enn niet van Alu je krijgt nooit het echte bling bling effect
dacht je nou echt dat ik als een kip zonder kop, zonder goede informatie zou beginnen met de kans om mijn frame te vern**ken?? het blingeffect komt er echt op, en hieroverheen komt blanke lak, die beschermt tegen roesten, maar ook nog eens een extra glans erop geeft
|
za feb 26, 2005 2:12 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
Sjouke schreef: Die af1 van jou is van voor 1990 en het frame is van ijzer.
serieus ? damned, valt dat ff tegen
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
za feb 26, 2005 2:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Kom er net achter dat die van jou ook van 91 of 92 kan zijn, dus het valt nog mee.
@ locowine: Leuk project. Zwart metallic met wat dingen gepolijst zal wel mooi staan denk ik, maar er gaat wel veel tijd inzitten.
|
za feb 26, 2005 3:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
idd daarom zou ik er ook niet aan.... geen gedult
|
za feb 26, 2005 3:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
ik zou er best wel aan beginnen... maarja... geld is ook weer zo iets...
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
za feb 26, 2005 4:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
dat van die tijd klopt precies ja, maarhet kost niet alleen veel tijd, maar ook je vingers van al dat klote-schuren. maar het resultaat tot dusver vind ik wel goed.... hierna linkerkant frame en voorvork nog doen en dan ben ik al ver klaar met polijsten....
|
za feb 26, 2005 8:02 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
godver, ons pa is ook een mooie, hoor: loop ik al dagen te schuren en te verfafbijten (mun klauwen liggen helemaal open van dat chemische spul) , vind ik opeens een schuurmachine waarmee ik nu de helft van mun rechterkant frame heb gedaan in een half uurtje
morgen nieuwe update-foto's!
ps: heb ook mun voorvork al voor de helft gedaan.....
|
ma feb 28, 2005 10:23 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
locowine schreef: godver, ons pa is ook een mooie, hoor: loop ik al dagen te schuren en te verfafbijten (mun klauwen liggen helemaal open van dat chemische spul) , vind ik opeens een schuurmachine waarmee ik nu de helft van mun rechterkant frame heb gedaan in een half uurtje morgen nieuwe update-foto's! ps: heb ook mun voorvork al voor de helft gedaan.....
LOL Zo'n schuurmachiene is toch handig hé
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
ma feb 28, 2005 10:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
ja, precies ja, maar het nadeel is wel dat je alles af moet dekken (je blok enz), want er komen veel vonken van af en ik wil niet graag een vonk bij gelekte benzine of wasbenzine
|
di maart 01, 2005 4:30 pm |
|
|
miprilia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:32 pm Berichten: 63 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: oosthuizen
|
bij ons in de buurt is een verf winkeltjuh (De Wolf, purmerend) en daar kan je chroom spuitbussen kopuh en op zich lijkt me dat wel wat, aangezien hun verf ook best goed is zal dit ook wel goeie verf/chroom zijn. maar nu is de vraag heeft iemand dat al eens gedaan, gespoten met een chroom spuitbus zo ja was het wat?
_________________ als een AF1 door ut dorp rijd dansen de mensen
|
di maart 01, 2005 9:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
ik heb het geprobeerd met zo'n spuitbusje...zit in zo'n pakketje :SilverChome genaamd: er zit zwarte grondlak en de kleur zelf in het pakketje.mijn ervaringen zijn eigenlijk niet zo fantastisch: het werd eigenlijk meer donkergrijs dan dat het chroom werd, bovendien moet je fatsoenlijk kunnen spuiten, want een druiper heb je zo te pakken.
en denk er ook aan: je kunt met dit weer niet spuiten, moet minstens 15 graden zijn wil het fatsoenlijk drogen.
ik zou het je persoonlijk afraden
|
wo maart 02, 2005 4:15 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
maar weer ontopic naar mijn project toe, mensen, want daar gaat het uiteindelijk om, nietwaar ?
ik heb gister bij de gamma even polyester-matjes, -hars en verharder gekocht en heb vandaag ook met kippengaas een model gemaakt voor mun monoseat!! nu alleen nog even een plaats vinden waar het boven de 10 graden is(anders hard de hars niet),, in onze garage is het binnen even koud als buiten
ik hou jullie up-to-date!!
|
wo maart 02, 2005 4:18 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
monoseat creeren
hier zijn de foto's van mijn monoseat tot nu toe...het is mijn plan om gewoon het (afneembare) passagierszitje te vervangen door een polyester kap...
nu nog wachten op een temp hoger dan 10 graden en dan kunnen we het polyester gaan leggen!
|
wo maart 02, 2005 4:34 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
ik denk dat er een grote verandering komt in mijn frame-plannen......ik heb altijd stug volgehouden op het forum dat ik mijn ijzeren frame gewoon kan polijsten en blanke kak erover,klaar...maar het werkt gewoon niet. je blijft maar zwarte plekken zien, hoeveel ik ook schuur, dus nu ga ik iets anders doen.
sorry voor onder andere Bullet en Rs-power ook volgens mij, waarvan ik de raad in de wind heb geslagen ( maar als mun eigen brommerzaak zegt dat het wel kan, dan mag je daar toch wel van uit gaan zeker?? )
ik denk dat ik iets ga spuiten of ook laten coaten, nog even denken....
|
do maart 03, 2005 12:09 am |
|
|
|