Auteur |
Bericht |
ScareMercy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
|
am6 eronder dus ^^, aangezien dit frame volledig standaard is, en ik toch liever een am6 heb vanwege onderdelen/ervaringen
|
wo maart 07, 2007 8:35 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
thomasrs50 schreef: wie, de cilinder of de krukas? normaal gezien: veel
cilinder of krukas ja
of alle 2 zou makkelijk zijn
maar hoeveel is normaal eigelijk 11k of 10 k kan geen kwaad of wel
mijne loopt wel maar 9k maar toch
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
wo maart 07, 2007 9:57 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
ben mijn keeringen aan vervangen en zag toen dat het kogeltje in de koppling wat plat is gedrukt ,
heeft dit effect op koppelen ? , moet er een nieuwe in ?
_________________ Hola , Como Estas ?
|
wo maart 07, 2007 9:59 pm |
|
|
Schumon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 27, 2005 9:50 pm Berichten: 430 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw en Sint Joosland
|
Eeey, ik heb pas een flesje castrol a747 gekocht voor mij RS omdat deze olie zo lekker ruikt Maar nou is die olie niet voor olie injectie dus kan ik deze niet in mijn olietankje gooien. Weet iemand misschien ook hoe ik mijn oliepompje tijdelijk kan afsluiten. Dan doe ik de olie gewoon samen met de benzine in de tank. Alvast bedankt! Groeten Simon
|
wo maart 07, 2007 10:02 pm |
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
wo maart 07, 2007 10:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
eeeeehr beter ruil je het flesje weer in voor castrol TTS?
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo maart 07, 2007 10:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
roel88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 11:00 pm Berichten: 198 Woonplaats: genemuiden
|
Schumon schreef: Eeey, ik heb pas een flesje castrol a747 gekocht voor mij RS omdat deze olie zo lekker ruikt Maar nou is die olie niet voor olie injectie dus kan ik deze niet in mijn olietankje gooien. Weet iemand misschien ook hoe ik mijn oliepompje tijdelijk kan afsluiten. Dan doe ik de olie gewoon samen met de benzine in de tank. Alvast bedankt! Groeten Simon
Maakt niet uit of je nou het in je olie tank gooit of in je benzine mengt.
Je olie pomp mengt de benzine met je olie in je carburateur, ale je het zelf doet doe je dit al in de tank.
|
wo maart 07, 2007 10:56 pm |
|
|
cittaghostracer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 31, 2006 6:28 pm Berichten: 273 Woonplaats: Gealemuun
|
kwou net zegge... de olie word op een RS niet geinjecteerd ofzo hoor, word gewoon in het spruitstuk gedruppeld zegmaar...
do maart 08, 2007 1:25 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
aprilia blackdream driver schreef: thomasrs50 schreef: wie, de cilinder of de krukas? normaal gezien: veel cilinder of krukas ja of alle 2 zou makkelijk zijn maar hoeveel is normaal eigelijk 11k of 10 k kan geen kwaad of wel mijne loopt wel maar 9k maar toch
kan makkelijk 12k hebben
do maart 08, 2007 2:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
thomasrs50 schreef: aprilia blackdream driver schreef: thomasrs50 schreef: wie, de cilinder of de krukas? normaal gezien: veel cilinder of krukas ja of alle 2 zou makkelijk zijn maar hoeveel is normaal eigelijk 11k of 10 k kan geen kwaad of wel mijne loopt wel maar 9k maar toch kan makkelijk 12k hebben
idd,
met een sterke krukas en een goede cilinder kan je ook 14k/15k draaien.
_________________ BLAAT
|
do maart 08, 2007 3:44 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
heb een probleem met me blok ik reed duz lekker ff volgas nou ik afremmen rustig trugschakelen en toen begon het hij begon ong hetzelfde lawaai maken als een V snaar piept op een auto bij elke versnelling die ik naar beneden deed ik dacht zelf dat het iets met me versnelingsbak of de koppeling (daar had ik gister namelijk mee gekloot ) kan het ook doordat er te weining blok olie inzit ?
|
do maart 08, 2007 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
mblover schreef: thomasrs50 schreef: aprilia blackdream driver schreef: thomasrs50 schreef: wie, de cilinder of de krukas? normaal gezien: veel cilinder of krukas ja of alle 2 zou makkelijk zijn maar hoeveel is normaal eigelijk 11k of 10 k kan geen kwaad of wel mijne loopt wel maar 9k maar toch kan makkelijk 12k hebben idd, met een sterke krukas en een goede cilinder kan je ook 14k/15k draaien. ik ga uit van een orginele cilinder en orginele krukas zo rij ik dusja maar dan lijdt hij eiglijk niks als je eerst ff warm rijd en daarna pas gaat vlamme gaat niets eerder kapot eiglijk Shadowrider schreef: heb een probleem met me blok ik reed duz lekker ff volgas nou ik afremmen rustig trugschakelen en toen begon het hij begon ong hetzelfde lawaai maken als een V snaar piept op een auto bij elke versnelling die ik naar beneden deed ik dacht zelf dat het iets met me versnelingsbak of de koppeling (daar had ik gister namelijk mee gekloot ) kan het ook doordat er te weining blok olie inzit ?
denk het wel had een maat van mij ook
zat te weinig olie in en piepte ook
zou even kopeling na kijken
maar bij die maat was ervoor versnellingsbak kapot
en daarna had die dealer geen olie int blok gedaan
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
do maart 08, 2007 10:30 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
is er een apparte oplie voor injectie brommers en carburateur brommers???
zo ja heb ik nu dus een probleem
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
do maart 08, 2007 10:59 pm |
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
past een derbi blok 2006 ( die onder de gpr's zit en de nieuwe rsjes) onder een NM rs 50?
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
vr maart 09, 2007 2:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Erwin90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
|
Ik heb nog wel eens last van dat 'hij uit de versnelling schiet'
Waar zou dit aan kunnen liggen?
|
vr maart 09, 2007 2:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
|