Auteur |
Bericht |
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
vette demper .
Dat zou 'k wel eens willen horen .
Ook een schone kleurcombinatie (denk er zelf ook aan om die op mijn AF1 te gebruiken)
Ow, en overkill bestaat niet (of je moest die demper op een scoot zetten )
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
ma feb 14, 2005 9:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
glenne_13
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 09, 2004 1:17 pm Berichten: 54 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: oostende, BELGIE
|
ik vind die uitlaat TOTAAL niet mooi, en zeker nie passend, het geeft zoiets van, ik wil wel, maar kan niet, ik vind dan een lekkere uitlaat ( 2takt ) het mooiste, het is ook een 2takt, en ik wil 2 takt behouden,
je zal me nooit een dubbele uitlaat zien kopen voor op mijn rs 50 ( politie ) of mijn rs 125... als je dubbele uitlaat wil, koop een 2 cilinder...( rs250)
mja, mijn meening, maar ik vind dat je je klein 50cc beetje verkracht, en als je daar staat met die uitlaat, en je vertrekt, zou ik ( persoonlijk) dat nogal zeer lachtwekkend vinden
maar ja, mijn mening.... maar je rs is dan wel zeer mooi
|
di feb 15, 2005 12:18 am |
|
|
jimmy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 13, 2005 6:23 pm Berichten: 8 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: rijkevorsel
|
glenne_13 schreef: ik vind die uitlaat TOTAAL niet mooi, en zeker nie passend, het geeft zoiets van, ik wil wel, maar kan niet, ik vind dan een lekkere uitlaat ( 2takt ) het mooiste, het is ook een 2takt, en ik wil 2 takt behouden, je zal me nooit een dubbele uitlaat zien kopen voor op mijn rs 50 ( politie ) of mijn rs 125... als je dubbele uitlaat wil, koop een 2 cilinder...( rs250) mja, mijn meening, maar ik vind dat je je klein 50cc beetje verkracht, en als je daar staat met die uitlaat, en je vertrekt, zou ik ( persoonlijk) dat nogal zeer lachtwekkend vinden maar ja, mijn mening.... maar je rs is dan wel zeer mooi
idd dat is uw meening waa ik niet mee eens ben.(no offence) ik vindt het een zalige dermper zalige rs ook alleen die oranje verpest het zicht en dat is mijn mening
|
di feb 15, 2005 5:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
glenne_13
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 09, 2004 1:17 pm Berichten: 54 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: oostende, BELGIE
|
ik vind juist dat orange mooi ( behalve ruitje vanvoren) en de uitlaat lelijk
|
wo feb 16, 2005 12:42 am |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
hijs strack en waar blijft nou filmpje/geluid?
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
wo feb 16, 2005 5:57 pm |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
en welke idioot/idioten hebben er minder dan een 9 gegeven?
|
wo feb 16, 2005 5:58 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
de mensen die hem niet zo geweldig vinden
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo feb 16, 2005 7:03 pm |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
ow... kwist niet dat die er waren
|
wo feb 16, 2005 8:37 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Heej, vet dingetje hor:D Kheb ook oud model, en ga um toevallig ook zwart-oranje spuiten Heb ff photoshopje ontwerp gemaakt:
http://www.xs4all.nl/~adegoede/brommer/ontwerp.gif
Maar zou je wat meer over die uitlaat kunnen vertellen? Hoe je dat hebt gemaakt, en wat foto's van dichtbij enzo. Ben namelijk erg benieuwd. En als je dan toch bezig bent, een geluidsfragment:P (B)
(maar ben je nog wel actief op dit forum?)
later
|
wo feb 16, 2005 8:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
hmmm... ben niet zo enthousiast over dat ding (@ PeteRS dus). Het mist nog iets... het is nu zo... kweenie het mist iets voor mijn gevoel. Maar wel goed idee
edit; of het heeft teveel oranje, dat kan ook... maar goed wss ziet het er beter uit als de lak er eenmaal daadwerkelijk op zit
|
wo feb 16, 2005 8:56 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
peteRS schreef: Heej, vet dingetje hor:D Kheb ook oud model, en ga um toevallig ook zwart-oranje spuiten Heb ff photoshopje ontwerp gemaakt: http://www.xs4all.nl/~adegoede/brommer/ontwerp.gifMaar zou je wat meer over die uitlaat kunnen vertellen? Hoe je dat hebt gemaakt, en wat foto's van dichtbij enzo. Ben namelijk erg benieuwd. En als je dan toch bezig bent, een geluidsfragment:P (B) (maar ben je nog wel actief op dit forum?) later
wow, goeie PS'er , beter dan al mijn pogingen (en 'k heb nog steeds geen concreet idee :'( )
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
wo feb 16, 2005 10:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
jimmy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 13, 2005 6:23 pm Berichten: 8 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: rijkevorsel
|
wutske schreef: peteRS schreef: Heej, vet dingetje hor:D Kheb ook oud model, en ga um toevallig ook zwart-oranje spuiten Heb ff photoshopje ontwerp gemaakt: http://www.xs4all.nl/~adegoede/brommer/ontwerp.gifMaar zou je wat meer over die uitlaat kunnen vertellen? Hoe je dat hebt gemaakt, en wat foto's van dichtbij enzo. Ben namelijk erg benieuwd. En als je dan toch bezig bent, een geluidsfragment:P (B) (maar ben je nog wel actief op dit forum?) later wow, goeie PS'er , beter dan al mijn pogingen (en 'k heb nog steeds geen concreet idee :'( )
ik vindt die groen wel stoer
|
do feb 17, 2005 8:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
Hoe heb je die uitlaat gemaakt . Echt netjes. Heb je hem gewoon over je oude demper heen geschoven of heb je die pijp achter je demper op je 50 cc uitlaat geschoven en gelast? Iig mooi ding, jammer van dat ruitje
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
zo maart 13, 2005 5:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
lol ik vind hem lelijk.....
die pijp is 10x te groot en voor de rest is die ok maar zwart mee ornage
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
zo maart 13, 2005 5:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
wat een beetje triest is (maar ook lachwekkend), heeft ie een stoere Ninja-uitlaat eropzitten ( ), heeft ie vin ik een hele stoere paint, en dan komt ie aan met originele achterlicht en knipperlichten, wat heeft ie in feite nou veranderd:
- sinaasappel, zwart gespoten
- een veel te grote uitlaat erop gezet (wacht dan tot je over een jaar een motor hebt)
- opgevoerd
- uhmm...
-uhmmm (dat was echt 100% alles)
is dat nou echt genoeg om gelijk een 10 of een 9 voor te geven?!
maar: leuk dingetje, hoor, daar niet van...
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma maart 14, 2005 11:20 pm |
|
|
|