Aprilia kevin RS Nero Total Loss.(New RS Red 2008 eind mei!)
Hey, ik ben kevin, heb me RS50 sinds December en heb in Januari, paar dagen na me verjaardag me rijbewijs gehaald. Ik ben er tevreden mee en hij rijdt zeker lekker. Heb een LeoVince V6 uitlaat en rij voor de rest standaard. Ben van plan er nog een 130 breedt michelin achter en 100 breedt michelin voor er op te gooien, dit komt eind van de week ( 23 / 24 maart hoop ik ) Ook heb ik bij Midi RS velg stripping besteld, rode, bij vervanging van banden mik ik het er gelijk op bij de dealer.
28 - 03 - 07. YES! Eindelijk me bandjes waren binnen en heb een weekje geleden van Midi-RS me Velgstriping ontvangen. Het rijdt ontzettend lekker, tis een Michelin 130/70 Achter en Michelin 100/80 voor. Het enige dingetje aan de banden is dat ze meer, meer en meer in de bochten willen
Ze zeggen bijna, ga platter, platter, platter!! haha ja is wel lachen.
28 - 06 - 07. Tot vandaag nog altijd alles goed, was een mooie zon's ondergang vandaag en kwam net van mijn werk dus dacht, schiet even een paar mooie foto'tjes, hier volgen ze
05 - 07 - 07. Update van foto's , gisteren me Zomer handschoenen + bandenmarker ( wit ) binnen gekregen, gaat nog op de banden, kom natuurlijk nog foto's van
03 - 11 - 07. Vandaag me Yasuni HMR/2, Tsubaki MX Gold, 12 voor, 47 achter wezen halen bij de dealer, zorgt voor een leuke top van rond de 105km/u.
Rijdt lekker en zorgt zeker voor een goede trekkracht! ( en het geluid is om te smullen
)
04 - 11 - 07 Vandaag met Aprilia Gertjan, Pino! ( mike ) en Robb wezen rijden rond de Hoeksewaard, was leuk en heeft voor wat mooie foto's gezorgt ( al is hij wel een beetje vies na de afgelopen dagen! ). Zit ook een leuk filmpje bij ( powered by Mike!
)
02 - 04 - 08 Ja eindelijk die rot winter en pekel voorbij (hopelijk dan). En nu weer op naar de zomer, rij nog altijd netjes rond, heb sinds 29 - 03 - 08 een nieuwe spiegel reflex ( Canon EOS 400D ) dus komen nog genoeg mooie foto's aan, op naar warmer weer en leuke meetings!
04 - 04 - 08 Ja tis gebeurt (denk ik) met de Nero RS50.... Ik rij elke ochtend van mijn woonplaats naar Rotterdam, ik kwam uit de heinenoord tunnel (aan het eind een flauwe bocht) met een gangetje of 40 - 45, ik zie wat in me rechter oog hoek gebeuren, kijk er naar, draai weer terug en voor ik het wist stond er een lantaarnpaal voor me, me brommer is er vrontaal opgeklapt en ik ben er 3 / 4 meter van af geslingerd, de klap zelf weet ik niet meer, maar toen ik bijkwam zag ik de bezine er uit lopen.... voorvork is helemaal naarbinnen geslagen, kappen zijn afgescheurd ( je ziet het niet goed, maar rechter kap loopt ook een scheur doorheen), underseat is gebroken, voetsteunen zijn afgescheurd en me voorspatbord is in 10 tallen stukjes weggesprongen... Heb zelf een gekneusde hiel, en me rechter knieschijf is zo dik als 10 andere, op de foto's bleek het gelukkig niets ernstigs. Hier de trieste foto's....
06 - 04 - 08 Laatste filmpje van Nero
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=0
Nieuwe Poll!
(maar nog even wachten op verzekering + verzekeringsgeld)
22 - 04 - 08 Goed nieuws gehad, schade expert is nog een keer langs geweest voor me kleding, helm - tas & broek worden vergoed (+ dagwaarde van de RS) Ook kon hij een mooie prijs maken voor de nieuwe RS Red 2008 en kan eind mei geleverd worden!
whoo!
13 - 05 - 08 Nieuwe topic geopend voor me nieuwe brommer:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 840#279840