Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
Plaats van startrelais bij rs50
Weet iemand zo waar het startrelais bij een rs50 zit? Ik heb er zelf namelijk nog nooit op gelet. Bij een af1 zit het achter je linker kape die naar achteren loopt. Zit die bij een rs achter de linker y-kap? Heeft iemand er misschien foto's van?
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
oke hier de foto's dan Ik heb overal ff foto's van gemaakt sommigen wel beetje vaag want is van dichtbij genomen, omdat ik de hele tank er niet heb af gehaald, maar als het beter is doe ik dant dan wel...
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
Op de onderste foto zie je 2 draden lopen namelijk blauw en geel/rood. Deze horen normaal gesproken naar het startrelais te gaan. Kan je zien waar ze nu op zitten of zitten ze niet aangesloten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum