Auteur |
Bericht |
hendrikPV40
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 24, 2005 1:46 pm Berichten: 115 Woonplaats: Antwerpen
|
met neon aanrijden is in belgie bij wet verboden
_________________ pluk de vespa én de AF1
|
ma dec 11, 2006 5:59 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
melis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 29, 2006 1:52 pm Berichten: 104 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: berlare belgie
|
kweet het wel
|
ma dec 11, 2006 6:06 pm |
Persoonlijk album
|
hendrikPV40
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 24, 2005 1:46 pm Berichten: 115 Woonplaats: Antwerpen
|
de flikken lachen er niet mee hé
als ze het zien sleuren ze hem er gwn vanaf
_________________ pluk de vespa én de AF1
|
ma dec 11, 2006 6:07 pm |
|
melis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 29, 2006 1:52 pm Berichten: 104 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: berlare belgie
|
zorgen dant ze het ni zien e
|
ma dec 11, 2006 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
melis schreef: zorgen dant ze het ni zien e
presies, schakelaartje maken bij stuur ofzo en dan kun je het zo uitzetten.. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
ma dec 11, 2006 6:21 pm |
Persoonlijk album
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
cittaghostracer schreef: ik vind neon ma voor scooter sjonnies, en da moet je geen prachtig geschapen aprilia RS50 helemaal mee volhangen. maar als je dr echt een kerstboom van maakt moete ze je afschiete..
wel een idee, gezellig in de kamer met je brommer, paar 'neon' balkjes erop en een slingertje hier en daar...paar kerstballen aan je km-teller kabel hangen ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) kerstman op het zitje... kerstmuts over je uitlaat...kan je er ook niet met je kleren tegen ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif) en tenslot nog ff je brommer vern**k3n met van dat nep sneeuw uit een spuitbus ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
ma dec 11, 2006 6:47 pm |
|
melis
ApriliaForum Member
|
neeneen wordt geen kerstboom ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
ma dec 11, 2006 7:00 pm |
Persoonlijk album
|
cittaghostracer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 31, 2006 6:28 pm Berichten: 273 Woonplaats: Gealemuun
|
ghehe ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) je hoeft je aan mij niet te verontschuldigen ofzo hoor:P
was gewoon mijn mening dr over ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
ma dec 11, 2006 9:14 pm |
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
peteRS schreef: aprilia blackdream driver schreef: goede neon en neon uit zette voordat je start is ook beter anders heefti te veel stroom nodig merk je ook als je met je licht aan wilt starten en je accu niet leeg laat lopen als je stil staat dan kan er niks mis gaan lijk tmij Licht gaat via de spoel en starten via de accu dus dat is een beetje raar dan. Accu kan je ook gewoon leeg laten lopen aangezien je um altijd nog kan aanlopen waardoor ie weer oplaad.
die van mij staat ook na het contact
maar als je hem aan hebt staan trekt die meer stroom weg en starti slechter
als je accu 2 of 3x helemaal leeg gaat en trug vol gaat gaat die snelgenoeg helemaal kapot
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
di dec 12, 2006 10:44 pm |
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Hoe komt dat dan?? En naja die accuutjes zijn gelukkig niet duur tegenwoordig!
Ik ga binnenkort trouwens ook ff met licht aan de gang, maar ik ga gekleurde spotjes gebruiken, geeft veeeel meer licht. Maar als het niet mooi wordt haal ik het er meteen weer af ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
di dec 12, 2006 11:29 pm |
Persoonlijk album
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
die neonbuisjes kunnen volgensmij uren branden op je accu dus daar gaat je accu echt niet kapot van. Wel als je de neon aan laat staan waardoor de accu helemaal leeg trekt en gaat diep ontladen. Dat laatste is erg slecht voor je accu. Maargoed dan staan je neon al uren aan.
|
wo dec 13, 2006 11:57 pm |
Persoonlijk album
|
NeoGeniX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 12, 2006 12:49 am Berichten: 159 Woonplaats: Utrecht
|
neon is voor tokkies. Dus neon is slecht Oja en neon is zo 2002 ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
_________________ RS verkocht nu Honda XR600R Supermoto -
http://aprilianews.blogspot.com
|
do dec 14, 2006 12:49 am |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
erg nuttige bijdrage hoor, ontopic!
|
do dec 14, 2006 7:40 pm |
Persoonlijk album
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
ik denk dat het allemaal wel me zal vallle als je het goed netjes en voorzichtig aan sluit
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
do dec 14, 2006 9:01 pm |
|
bauke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 11, 2007 1:19 pm Berichten: 130 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: noord-holland
|
ik had gehoord dat neon gaat lekke is dat zo of kan ik beter led gebruiken? ![hm :HM:](./images/smilies/hm.gif)
|
do mei 10, 2007 5:19 pm |
|
|