Auteur |
Bericht |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
met stalen kooi of hardkunstofkooi wel te verstaan peter....
bij normaal is het niet duidelijk he;) kan papier zijn... ligt eraan wat jij "normaal"hebt
over normaal kan je ook een hele discussie beginnen wat we maar niet doen:P normaal is gewoon RELATIEF mssl
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
do dec 07, 2006 10:52 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ff een vraagje ik moet me koppeling afstellen nou heb ik dat bij me hendel al geprobeert en kwam die nog niet vooruit in zijn 1 (zonder motor aan natuurlijk) maar hoe stel je hem af bij je Spruitstuk ?
|
vr dec 08, 2006 8:37 am |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Joossink schreef: ff een vraagje ik moet me koppeling afstellen nou heb ik dat bij me hendel al geprobeert en kwam die nog niet vooruit in zijn 1 (zonder motor aan natuurlijk) maar hoe stel je hem af bij je Spruitstuk ?
goed kijken.... en beetje kutten en je komt er vanzelf achter zo moeilijk is het niet hoor
|
vr dec 08, 2006 10:07 am |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
[YRT] schreef: Joossink schreef: ff een vraagje ik moet me koppeling afstellen nou heb ik dat bij me hendel al geprobeert en kwam die nog niet vooruit in zijn 1 (zonder motor aan natuurlijk) maar hoe stel je hem af bij je Spruitstuk ? goed kijken.... en beetje kutten en je komt er vanzelf achter zo moeilijk is het niet hoor
Dit is natuurlijk geen antwoord, dat kan hij zelf ook wel verzinnen.
Kijk eens in de HOWTO: AM6 reviseren... daar staat het in... moet je eventjes zoeken.
|
vr dec 08, 2006 10:30 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ja heb er al naar gekeken maar weet niet precies hoe dat ding moet zitten mieschien heeft iemand een foto ?
Edit : Ok zal ff kijken
|
vr dec 08, 2006 10:30 am |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
HexSpammer schreef: [YRT] schreef: Joossink schreef: ff een vraagje ik moet me koppeling afstellen nou heb ik dat bij me hendel al geprobeert en kwam die nog niet vooruit in zijn 1 (zonder motor aan natuurlijk) maar hoe stel je hem af bij je Spruitstuk ? goed kijken.... en beetje kutten en je komt er vanzelf achter zo moeilijk is het niet hoor Dit is natuurlijk geen antwoord, dat kan hij zelf ook wel verzinnen. Kijk eens in de HOWTO: AM6 reviseren... daar staat het in... moet je eventjes zoeken.
dat is natuurlijk wel waar... maar als hij natuurlijk even goed kijkt dan kan hij natuurlijk het probleem wel vinden....
|
vr dec 08, 2006 10:33 am |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Uberhaupt iemand die mij en Mad L iets gaat vertellen over normale c3 // TN9 / c3? Ik wil vanmiddag namelijk nog andere halen
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr dec 08, 2006 10:58 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
|
[YRT] schreef: HexSpammer schreef: [YRT] schreef: Joossink schreef: ff een vraagje ik moet me koppeling afstellen nou heb ik dat bij me hendel al geprobeert en kwam die nog niet vooruit in zijn 1 (zonder motor aan natuurlijk) maar hoe stel je hem af bij je Spruitstuk ? goed kijken.... en beetje kutten en je komt er vanzelf achter zo moeilijk is het niet hoor Dit is natuurlijk geen antwoord, dat kan hij zelf ook wel verzinnen. Kijk eens in de HOWTO: AM6 reviseren... daar staat het in... moet je eventjes zoeken. dat is natuurlijk wel waar... maar als hij natuurlijk even goed kijkt dan kan hij natuurlijk het probleem wel vinden....
ok heb het gelezen aleen waar zit de drukplaat ?
|
vr dec 08, 2006 11:01 am |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
onder je koppelingsdeksel... (rechterkant van je blok)
|
vr dec 08, 2006 2:08 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Hoe warm is jullie aprilia ? mijn aprilia komt maar net voorbij het blauwe gedeelte? is dat normaal?
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
vr dec 08, 2006 10:19 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ja, t is niet normaal als hij int rode komt
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr dec 08, 2006 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
|
HexSpammer schreef: onder je koppelingsdeksel... (rechterkant van je blok) ok bedankt is al gelukt
|
za dec 09, 2006 10:31 am |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Matthijn schreef: ja, t is niet normaal als hij int rode komt
Er is ook een middenweg
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
za dec 09, 2006 1:08 pm |
|
|
jasper08
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 04, 2006 8:28 pm Berichten: 296 Woonplaats: Wezep
|
Hey
Ik ben vanmiddag weer even druk geweest met mijn barrel.
ff de remmetjes ontlucht
maar ik denk dat ik nog een prop heb in me uitlaat
ik weet alleen niet of er ook een kan ztitten waar ik denk dat hij zit.
ik heb het volgende gedaan.
uitlaat gedemonteerd.
toen met een flink tak,.. jah je leest het goed tak door de bocht heen lopen porren. en toen kwam ik tegen een dikke rand aan waar mijn stok niet verder ging.
deze zit precies bij de de plek waar de bocht aan de expansie is gelast.
is het mogelijk dat hier een prop zit?
PS: het gaat om een standaart aprilia pijp. op de eerste AF1.
Bijlagen:
uitlaat.JPG [ 10.26 KiB | 951 keer bekeken ]
|
za dec 09, 2006 8:38 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
de af1 sintesi die ik heb zat vroeger ook een standaard uitlaat op. Door de vorige eigenaar was de uitlaat open geslepen in het expansie deel en weer dichtgelast. Naar horen zeggen om er iets van een pijpje/buisje uit te halen waardoor die harder zou lopen.
|
za dec 09, 2006 8:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
|