|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
pj matrix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 8:49 pm Berichten: 11 Woonplaats: Geldermalsen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Signaaldraad
Hallo,
Ik heb een rieju rs2 matrix en heb gehoord dat ik een gecombineerde cdi en bobine heb. Nu weet ik niet welk draadje signaaldraad is. En wil graag me begrenzer aansluiten. Ik heb gesearched maar kon niks vinden.
GrPJ
|
do nov 23, 2006 2:46 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
bij een ducatie ontsteking (kleuren: rood, wit en groen (geel voor het licht)) is het de rode draad. En volgensmij heb je een ducatie ontsteking/am6 blok dus moet je de rode draad hebben.
|
do nov 23, 2006 9:30 pm |
Persoonlijk album
|
pj matrix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 8:49 pm Berichten: 11 Woonplaats: Geldermalsen
|
Ja het is am6 alleen vrienden van mij hebben allemaal aparte bobine en cdi en ik heb gecombineerd en om alle draadjes door te knippen is ook zonde. Bedankt iig ik ga morgen ff proberen.
|
do nov 23, 2006 11:33 pm |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Am6 heeft altijd gecombineerde bobine cdi (bij aprilia in ieder geval). Maar als jij dezelfde kleuren hebt zoals ik hierboven heb staan dan is het de rode draad.
|
vr nov 24, 2006 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|