Auteur |
Bericht |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
heey theo! vanaf de nekkerweg heb k naar huis gelopen
maargoed hij doet het nog niet.. ik heb nu andere sproeiers geprobeerd, carb open gehad, wel en geen luchtfilter, maar hij doet nog minder dan gister..
die naald heb ik opzich nooit er uit gehad, mss evengoed even naar kijken, maarja als iemand nog surgesties heb..
|
ma nov 13, 2006 10:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
wie kent iemand die uitlaat op maat kan maken want ik moet allen een voor bocht op maat hebben voor me uitlaat die ik aan het aan passen ben voor me aprilia
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
ma nov 13, 2006 11:17 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
bullet @ forum
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma nov 13, 2006 11:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
theo_tamada
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 06, 2006 4:56 pm Berichten: 213 Woonplaats: Beemster
|
Citaat: heey theo! vanaf de nekkerweg heb k naar huis gelopen
maargoed hij doet het nog niet.. ik heb nu andere sproeiers geprobeerd, carb open gehad, wel en geen luchtfilter, maar hij doet nog minder dan gister..
die naald heb ik opzich nooit er uit gehad, mss evengoed even naar kijken, maarja als iemand nog surgesties heb..
eey, ja probeer die naald ff om te keren,als dat kan,anders kom ik miss zondag wel ff kijken, dan controleren we ff alles,,
suc6
|
di nov 14, 2006 9:48 am |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
Daan88 schreef: hey, de benzine in me benzineslang loopt niet door, steeds lucht er in. weet iemand een oplossing/oorzaak?
heb je hierdoor ook dat je brommer een poosje goed loopt, en dan opeens kracht lijkt te verliezen tot ie helemaal stopt, en als je dan 30sec stilstaat dat ie weer loopt?
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di nov 14, 2006 2:25 pm |
|
|
jasper08
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 04, 2006 8:28 pm Berichten: 296 Woonplaats: Wezep
|
Hey ik heb 2 vraagjes,...
1: Ik krijg deze week nieuwe cylinder 50cc snel en ik wil hem niet aan gort rijden ,. alleen ik heb het bevoeld dat ik nog niet goeie sproeier in me carb heb,... welke sproeiermaat hebben jullie,... het is een 12mm dellorto op een RV4 blok.
2: Me brommer is nog niet geschouwd ik kreeg hem pas 2 november ,... 2 daagjes telaat dus,... nou heb ik het probleem dat ik framenummer niet meer kan checken of het gestolen is,.. en het schouwen schijnt nu 100€ ofzo te kosten ,... waar the fuck is dat voor nodig:S,... echt niet tof,.. iemand nog idee of tips hoe dat anders kan,...? ik ga in idd deze week naar de RDW ff flink stennis schoppen
Gr Jasper
_________________ Mijn huidige aprilia: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=8757
me ouwe project: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... prilia+af1
|
wo nov 15, 2006 8:15 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Op de rdw en ishetgeenplaatje site staat alles super duidelijk uitgelegd. Je zult gewoon die keuring van het RDW moeten ondergaan. Stennis schoppen heeft dus geen zin, gewoon je brommer in orde maken en laten keuren (als je dat ervoor over hebt tenminste). Succes ermee.
Oja en check je bougie voor de juiste afstelling maar daar zijn wel topics over te vinden.
|
wo nov 15, 2006 8:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
weet iemand of de schijf van een Motor hispania RX net zo groot is als een rs nm
(en jah ik weet dat hij niet past, ben benieuwd naar de aantal mm)
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
wo nov 15, 2006 8:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
moet ik even voor je meten?
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo nov 15, 2006 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
260mm
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
wo nov 15, 2006 8:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
Dr.2Takt schreef: :D moet ik even voor je meten?
als je dat voor mij zou willen doen graag
ik zit namelijk met het volgende
ik heb een Rx usd vork in mijn rs je gebouwd maar nu kom ik niet goed uit met de klau en de schijf, nu heb ik een rx klau gevonden met rempomp en staalgevlochten nou vraag ik me af als ik die er op zet of ik dan geen adapter hoef te maken voor mijn orginele klauw
www.club-racing.nl
|
wo nov 15, 2006 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
|
Dr.2Takt schreef: 260mm
dan gaat het feest volgens mij niet door want is een rs schijf niet 280 of 300?
www.club-racing.nl
|
wo nov 15, 2006 8:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
zit er ook een rx wiel in, of een rs wiel?
|
wo nov 15, 2006 9:05 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
steek er idd gwn rx velgen in, dan komt alles goed :)
wo nov 15, 2006 10:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
cittaghostracer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 31, 2006 6:28 pm Berichten: 273 Woonplaats: Gealemuun
|
hey,
ik heb me RS verkocht, maar omdat het acond was konden we hem niet overschrijven.
nou had die man er aardig verstand van, omdattie wel meer in opknappers deed.
hij zei: als je mij de tennaamstelling geeft, en het vrijwarings ding, en jij houd het voertuigbewijs(deel 1a) dan stuur ik je het vrijwarigs bewijs op, met het oude tenaam stellings gedeelte. en dan stuur jij me het voertuigen gedeelte.
is dit zo goed geregeld? dacht het opzich wel, omdat hij nu nog geen compleet kenteken heeft toch??
(srry voor onduidelijkheid, maar weet niet hoe al die delen heten:P
ik heb iig deel 1a nog, en de rest heeft hij.
wo nov 15, 2006 10:48 pm |
|
|
|