Hey mensen,
Ik heb de laatste tijd niet stil gezeten met mijn tzr en heb weer het een en ander bedacht / gekocht
. Ben ten eerste weer origineel gaan rijden met een stukje uitgeboorde prop, loopt zo'n 55 / 60 met al het originele spul dus dat is gewoon mooi
.
Iig dat zal jullie wel niet zo interesseren dus hier de plannen
Ik heb 3 weken gelede een 2e blok opgehaald bij rs-w in ijmuiden (210 km was een retourtje ). Dat uit elkaar gehaald en daarna gaan denken over een setup. Wilde eerst met mijn polini 50mm weer gaan rijden en die laten tunen ed maar daar was ik nog niet zeker over.
Ondertussen 2 weken geleden nieuwe carters opgehaald in arnhem en de carters van rs-w afgeleverd bij mad-L omdat daar n stukje uit was en ik hele wilde
.
Daarna sprak ik vorige week lagel toevallig, die nog een mooi inlaatsetje had liggen, wat ik vrijdag maar op ben gaan halen (was maar 140 km retourtje geloof ik). Toen ik daar was zag ik ook een mooie mk pro race cil liggen, die de moeite ook wel waard was. Onderweg terug nog beetje over nagedacht en gelijk volgende dag lagel nog maar gezegd dat ik er interesse in had.
Die cil komt nu als het goed is morgen aan. Ik moet later deze week nog een rito-as uit mn originele blok halen en mn originele as terug plaatsen. Daarna is het waarschijnlijk weer ff rustig tot mijn volgende loonperiode
Ik heb tot nu toe iig het volgende liggen:
- mk pr 70 cil fkt
- stage 6 28mm d-slide gt
- malossi spruit gt
- origineel membraan gt
- rito krukas
- yasuni hmr2
- untuned carters
- std ontsteking
.
Die laatste 3 dingen moet nog iets aan gebeuren, maar voor de rest ben ik al redelijk tevreden over hoe het allemaal verloopt
. Morgen foto's van het spul wat ik tot nu toe heb!
. Nog mensen met op of aanmerkingen wat betrefd setup ? Ben er nog niet uit wat voor pijp ik wil gaan rijden, ontsteking word waarsch een hpi.
Laat wat van jullie horen
, mssl peter