Auteur |
Bericht |
Neles
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 09, 2006 11:13 pm Berichten: 257 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Den Burg, Texel
|
racer schreef: oh okey en ik word woensdag 16 en maandag moet ik voor me cetificaat Citaat: je mag officieel maar 45 km/h he.... en je mag maar 40 km/h maximaal rijden... ookal rijd bijna iedereen harder.... geen idee hoeveel toeren die maakt.... nooit origineel begrenst gereden maar 45 is de wettelijk vastgestelde top en je moet 16 zijn
Dat word nog even hard leren dan als je dat nog niet helemaal weet het zijn wel zo'n beetje de basis vragen
|
do sep 28, 2006 7:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 08, 2006 4:36 pm Berichten: 142 Woonplaats: Langedijk
|
Citaat: Dat word nog even hard leren dan
ik doe ook een cursus en ik ben al anderhalfe maant aan het leren
maar of oefentesten heb ik meestal 1 a 2 fout dus dat komt wel goed hoor
|
do sep 28, 2006 7:52 pm |
|
|
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
hopelijk ben je dan binnenkort een man (je sig)
_________________ speed
|
ma okt 23, 2006 5:56 pm |
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Je ken beter niet standaard begrenst gaan leren want je rijstijl is dan echt heel anders omdat je met een standaard rs echt te sloom ben om veilig in het verkeer te rijden aangezien niet iedereen zich helemaal aan de verkeersregels houden als je een andere prop in je uitlaat zet of je snelle pijp met een prop evt neem heb je meer trekkracht en looptie misschien 75 daarmee ken je echt veel beter leren rijden.
Ik heb 1x op een Rs gereden die orgineel was en ik vond het allemaal maar levensgevaarlijk alle auto's etc. gaan ook zenuwachtig lopen doen omdat je zo sloom ben of als je op een kruising stil sta en je rij weg en steek over ben je ook zo sloom als ik weet niet wat
Beetje offtopic maar goed succes met je brommer & certificaat halen
_________________ Niets
|
ma okt 30, 2006 12:16 am |
|
|
racer
ApriliaForum Member
|
Citaat: Je ken beter niet standaard begrenst gaan leren want je rijstijl is dan echt heel anders omdat je met een standaard rs echt te sloom ben om veilig in het verkeer te rijden aangezien niet iedereen zich helemaal aan de verkeersregels houden als je een andere prop in je uitlaat zet of je snelle pijp met een prop evt neem heb je meer trekkracht en looptie misschien 75 daarmee ken je echt veel beter leren rijden.
Ik heb 1x op een Rs gereden die orgineel was en ik vond het allemaal maar levensgevaarlijk alle auto's etc. gaan ook zenuwachtig lopen doen omdat je zo sloom ben of als je op een kruising stil sta en je rij weg en steek over ben je ook zo sloom als ik weet niet wat
kijk voortaan effe naar de datum
deze topic is van een maand geleden en ik heb me cetificaat in 1 keer gehaald 3 fout
en langzaam rijden is kut hij rijd nu rond de 70 75 nog wel een beetje zaai
binnenkort de snelle pijp er maar onder
|
ma okt 30, 2006 7:25 pm |
|
|
SebastiAn
ApriliaForum Member
|
racer schreef: oh okey en ik word woensdag 16 en maandag moet ik voor me cetificaat Citaat: je mag officieel maar 45 km/h he.... en je mag maar 40 km/h maximaal rijden... ookal rijd bijna iedereen harder.... geen idee hoeveel toeren die maakt.... nooit origineel begrenst gereden maar 45 is de wettelijk vastgestelde top en je moet 16 zijn
haal je je certificaat voordat je 16 wordt??
|
do feb 15, 2007 10:34 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
SebastiAn schreef: racer schreef: oh okey en ik word woensdag 16 en maandag moet ik voor me cetificaat Citaat: je mag officieel maar 45 km/h he.... en je mag maar 40 km/h maximaal rijden... ookal rijd bijna iedereen harder.... geen idee hoeveel toeren die maakt.... nooit origineel begrenst gereden maar 45 is de wettelijk vastgestelde top en je moet 16 zijn
haal je je certificaat voordat je 16 wordt??
Week daarna misschien???
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do feb 15, 2007 10:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
SebastiAn schreef: racer schreef: oh okey en ik word woensdag 16 en maandag moet ik voor me cetificaat Citaat: je mag officieel maar 45 km/h he.... en je mag maar 40 km/h maximaal rijden... ookal rijd bijna iedereen harder.... geen idee hoeveel toeren die maakt.... nooit origineel begrenst gereden maar 45 is de wettelijk vastgestelde top en je moet 16 zijn
haal je je certificaat voordat je 16 wordt?? kijk eens naast de post grote hint! Citaat: Geslacht: Geslacht:Man Leeftijd: 16 Geregistreerd op: 8-8-2006 Berichten: 60 Woonplaats: Langedijk
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
do feb 15, 2007 10:41 pm |
|
|
racer
ApriliaForum Member
|
het was die maandag er na
ik had 3 fout
snelle pijp zit er al lang onder + trekvertanding
|
vr feb 16, 2007 10:51 am |
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
racer schreef: Citaat: Je ken beter niet standaard begrenst gaan leren want je rijstijl is dan echt heel anders omdat je met een standaard rs echt te sloom ben om veilig in het verkeer te rijden aangezien niet iedereen zich helemaal aan de verkeersregels houden als je een andere prop in je uitlaat zet of je snelle pijp met een prop evt neem heb je meer trekkracht en looptie misschien 75 daarmee ken je echt veel beter leren rijden.
kijk voortaan effe naar de datum deze topic is van een maand geleden en ik heb me cetificaat in 1 keer gehaald 3 fout en langzaam rijden is kut hij rijd nu rond de 70 75 nog wel een beetje zaai binnenkort de snelle pijp er maar onder
Weer iemand die er niets van snapt. Mijn eerste RS ging 70/80 net als die van jou.. Geen problemen. Na een halfjaar nieuwe RS gehaald ging 100+ (echt ziek tank was ook in 1 dag leeg, hoeveel mm carb weet ik niet want) na vier dagen n ongeluk. Nu kan IK wel rijden.. maar een vrouw in een auto van 81 blijkbaar niet. Als ik nu netjes 40 had gereden had ik waarschijlijk nog op tijd kunnen remmen voor een auto die onverwachts voorrang nam. Maar ik reed veels te hard omdat ik nog gewend was aan volgas rijden 24/7 en tsja.. *BATS..
Leer eerst maar eens goed rijden met 70.. zo luid mijn tip
|
za apr 14, 2007 12:32 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
datum 2 maanden later ....
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -