Auteur |
Bericht |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
ik heb voor het schouwen van me brommer een uittreksel gekocht bij de gemeente...nu is de brommer dus alsnog op de vadersnaam gezet omdat ik geen 16 ben...heb ik dus voor niks me uittreksel gekocht?
kan ik bij het postkantoor nog het kenteken op mijn naam aanvragen? zonder extra kosten?
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
vr okt 13, 2006 2:54 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
uhm je moet 16 zijn om een kenteken op naam te kunnen zetten. Dus als je nu wel 16 bent en je uittreksel is nog geldig dan kan je het kenteken over laten zetten op jouw naam. Kost wel geld overigens weet alleen niet meer hoeveel precies (rond de 20 euro dacht ik).
|
za okt 14, 2006 12:29 am |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
trouwens ook vraagje het kenteken staat op me zus's naam maar kan ik hem wel gewoon verzekeren op mijn naam ? wil dat namelijk overzetten het staat namelijk nu op mijn zus's naam
|
za okt 14, 2006 6:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ja kan gewoon hoor.
|
za okt 14, 2006 6:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ok
|
zo okt 15, 2006 8:59 am |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
|
ongeacht de leeftijd? dus ook als die 40 is? ( niks persoonlijks hoor), maar dan weet ik meteen of ik het kenteken ook gewoon op me vaders naam kan laten staan en er zelf op kan rijden met mijn eigen verzekering
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
|
zo okt 15, 2006 10:02 am |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
mokador schreef: ongeacht de leeftijd? dus ook als die 40 is? ( niks persoonlijks hoor), maar dan weet ik meteen of ik het kenteken ook gewoon op me vaders naam kan laten staan en er zelf op kan rijden met mijn eigen verzekering
Moet je wel mee oppassen he, want je fraudeerd dan volgens mij. En als je bv een aantal ongelukken maakt en jij zat telkens op de brommer dan kan de verzekering heel lastig gaan doen.
Maar goed, het is verder wel mogelijk maar denk er nog maar eens goed overna
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
zo okt 15, 2006 11:11 am |
|
|
cittaghostracer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 31, 2006 6:28 pm Berichten: 273 Woonplaats: Gealemuun
|
als ik een nieuwe brommer wil kopen, en iemand heeft hem alleen geschouwd. ben ik dan cker dat hij niet gejat is?
denk het niet he?
zo okt 15, 2006 1:25 pm |
|
|
jeffrey
ApriliaForum Member
|
aprilia rs50
top perfomance 50cc
20mm mikuni sproeier 190mik
ori uitlaat ontgrenst
powerfilter
11/40
luchtstroef zit dicht (helemaal) .. en als je die open draait start hij nog moeilijker en word de gasreactie slechter en rijd stukke slechter .. blijft hangen en stotteren ..
in elke versnelling stottert hij bij de 7,5k ( volgas ) met halfgas trek je erdoorheen ..luchtstroef zit dan dicht helemaal .. en als je die open draait start hij nog moeilijker
hij rookt heel erg
maar hij stijgt soms in toeren zonder dat je gas aanraakt ..
en hij blijft ook hangen in toeren ..
en ik kan geen valse lucht vinden met deobus ...
maar moet ik nu dus kleiner gaan met sproeier of groter :S ?
en als iemand een idee heeft welke er dan ongv inmoet ... ?
|
zo okt 15, 2006 1:44 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
hoeveel kost het om kenteken over te zetten om iemand anders naam?
|
zo okt 15, 2006 2:49 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
10 euro ofzo d8 ik
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo okt 15, 2006 3:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
|
cittaghostracer schreef: als ik een nieuwe brommer wil kopen, en iemand heeft hem alleen geschouwd. ben ik dan cker dat hij niet gejat is?
denk het niet he?
jawel, en je kan ook op www.ishetgeenplaatje.nl nakijken of hij gejat is...
en dr. 2 takt volgens mij ben je in de war met het zogenaamde uittreksel...
|
zo okt 15, 2006 3:56 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
cebess schreef: Dus als je nu wel 16 bent en je uittreksel is nog geldig dan kan je het kenteken over laten zetten op jouw naam. Kost wel geld overigens weet alleen niet meer hoeveel precies (rond de 20 euro dacht ik).
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
zo okt 15, 2006 3:56 pm |
|
|
alikz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 04, 2006 1:14 am Berichten: 139 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Leiderdorp
|
wie weet of het gemarkeerde deel van aluminium of van gewoon staal is
(ninja twinner dempers)
Bijlagen:
dempers.JPG [ 43.9 KiB | 1236 keer bekeken ]
zo okt 15, 2006 4:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
theo_tamada
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 06, 2006 4:56 pm Berichten: 213 Woonplaats: Beemster