|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
RSpowerobdam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 14, 2006 6:15 pm Berichten: 49 Woonplaats: obdam
|
contact probleem
eey ik heb een probleempje, ik kan me rs als ik me sleutel om draai niet electrisch starten maar wel aan duwen maar hij laat ook niet het neutraal ligje zien als hij aan staat en ik kan als hij aan staat ook geowon me sleutel om draaie en er uit halen terwijl hij door loopt , wat kan dat wezen?
_________________ Gp1 is de shit!!
|
wo okt 04, 2006 6:31 pm |
|
|
Nijenhuis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 13, 2006 7:15 pm Berichten: 110 Woonplaats: Zwolle
|
Slechte accu kan te maken hebben met niet starten van de elektriche start , Je moet ff die draden die naar accu gaan ff opschuren en wat vasaline op doen heb zelfde probleem gehad..en met die sleutel is dat de orginele sleutel ? Want dat komt dat bij meerdere mensen voor als niet de orginele is
_________________ Geen onderschrift
|
wo okt 04, 2006 8:53 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Dat sleutel probleem heb ik ook en ik heb gewoon de originele sleutels
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
do okt 05, 2006 5:52 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
het klinkt alsof je contactslot niet eens aangesloten is.
|
do okt 05, 2006 9:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
marky
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 11, 2006 3:13 pm Berichten: 9 Woonplaats: De heen
|
wss is er in je contactslot 1 of meerdere draadjes afgebroken. Dat krijg je als je m op stuurslot zet dan wordt er aan die draad die uit je contactslot komt getrokken en raken die draden keer los eb ik ook gehad. Gewoon ff contactslot opengooie en solderen.
|
do okt 05, 2006 10:01 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|