hierbij bied ik mijn prachtig uitziende Italiaanse brommer aan wegens behalen en kopen van motor. Helaas is er geen 125cc 2 takt versie van deze brommer, anders zou ik die hebben gekocht.
Ik heb hier persoonlijk een super tijd mee gehad en erg veel mee beleefd, deze brommer ligt super in de bochten waar Aprilia ook bekend voor staat. Ik ben met deze brommer ook het TT circuit op geweest
Als je er op zit voelt het alsof je op een mini moto3 zit, daarnaast accelereert hij nog best rap voor een brommer en heeft een top van 90 kilometer per uur.
Hij rijd erg identiek aan hoe een motor rijd maar het grootste verschil is dat alles net een stapje kleiner is, je voelt wel dat dit is gebaseerd op de 125cc 4 takt (bijna alles is identiek behalve het blok en bijbehoren).
Ik heb er nog aan vervangen: 2000km: geleden nieuwe ketting (dus al ingereden). 1000km: Nieuw achterrem blokjes. 500km: Nieuw licht • De achterband heeft nog ruim voldoende profiel en de voorband ook nog wel, • De remmen zijn goed hij remt super krachtig voor een brommer, • De accu is nu een beetje leeg weinig gebruik ivm motor het alles electronisch doet het nog zonder dat de motor aanstaat behalve de elektrische start (makkelijk aan te lopen, opladen met druppellader en werkt weer). • De verlichting is in top staat alles werkt en laatst lamp vervangen. • Olie zit er nog genoeg in, het reservoir is 1,5 liter. • De ketting is vernieuwd zoals hierboven genoemd met een extra stevige gouden iris ketting.
Verdere gegevens van belang: • lichte krassen op kappenwerk, • uit 2011 met 15xxx km, • Alle sleutels en extra zitje zitten er bij. • Alles is ontgrenst plus een ontgrenste uitlaat (originele krijg u er bij) • eventueel met een hoes te krijgen in overleg.
Hierbij een lijst van specificaties: • Engine Aprilia single-cylinder, two stroke.Displacement : 49,9cc • Maxumum speed: 90 km/h • Maximum power aproximatly: 4kw • Maximum torque: n.a. • Cooling: Liquid cooling • Front suspension: Ø41 mm upside-down fork. 110 mm wheel trave • Rear suspension: Asimmetric swingarm. Hydraulic monoshock absorber. • Wheel travel: 122 mm • Front brake: Stainless steel disc (Ø 300 mm). Four-piston radial caliper, Metal braided brake line. • Rear brake: Stainless steel disc (Ø 218 mm) with single piston caliper, Metal braided brake line. • Front tyre: Radial tubeless - 100/80 ZR 17 • Rear tyre: Radial tubeless - 130/70 ZR 17 • Seat height: 820 mm • Fuel tank: 14,5 lt (3,3 lt reserve) • Oil tank: 1,5 lt • Emissions: Euro 2 homologation
Bijlage:
Screen Shot 2014-07-16 at 22.00.55.png
Bijlage:
IMG_1727 copy.JPG
Bijlage:
Screen Shot 2014-07-16 at 19.47.29.png
Bijlage:
Foto 4.png
Bijlage:
Foto 5.JPG
Bijlage:
Foto 6.png
Bijlage:
Foto 7.png
Bijlage:
Foto 8.png
Ik heb nog veel meer foto's op aanvraag heb hier een afwisselende selectie van gemaakt, zoals je kunt zien maakt het witte het wel een stuk eleganter.
in het filmpje loop je hem aan? waarom niet gewoon elektrische start
Zoals ook in de tekts vermeld is de accu nu te leeg omdat hij niet meer word gebruikt, dit komt omdat ik een motor heb gekocht voor de rest doet de starter motor het nog wel..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum