Motorhispania RYZ - 2005 - SM/Enduro
Met pijn in mijn hart verkoop ik deze top brommer!
Aangezien ik nu een auto heb gekocht en een brommer er niet meer bij kan hebben moet ik helaas afstand doen van dit paradepaardje. Ik heb deze brommer een flinke poos gehad, ik heb er altijd goed voor gezorgd, regelmatig gewassen en altijd goed onderhoud gepleegd, Hierop is zeker niet bezuinigd!
Even wat informatie over de brommer:
Merk: Motorhispania
Type: RYZ SM
Setup: 50cc origineel, Leovince v6, phbn 16mm
Staat van de brommer: Goed onderhouden
Bouwjaar 2005
De brommer heeft mij altijd veilig van A naar B gebracht en heeft mij nooit laten staan, een paar dagen geleden heb ik nog het volgende onderhoud uitgevoerd:
Nieuwe ketting + tandwielen (zit er net 30 km onder)
Nieuwe blokolie (200km)
Nieuwe bougie (200km)
Achterkapjes en rempomp kapje zwart gespoten (30 km terug)
Nieuwe remvloeistof
De volgende onderdelen krijg je erbij:
Olietankje
Oliepomp/kapje (rijd nu op mensmering)
Mengflesje
Alle boekjes en rekeningen eventueel
Vraagprijs 850,- of een goed bod!
Ik heb door de tijd heen veel geld in de brommer gestoken om hem zo netjes en goed als mogelijk te maken, ik heb er altijd goed voor gezorgd/veel plezier van gehad en hoop dat de nieuwe eigenaar dat ook gaat doen!
Voor meer info/vragen mailen!
Gr Stijn
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Velgen los met remmerij, zgan wiellagers, - 250 euro
Two Tone kappenset compleet, achterzijkappen moeten opnieuw gespoten worden. 100 euro
Samen met de brommer in enduro versie voor 1000 euro!
Brommer in SM modus: