Honda CR125 van Kristian [sullige crash P38..]
Honda CR125 van Kristian [sullige crash P38..]
Auteur |
Bericht |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Re: Honda CR125 van Kristian [demontage & timelapse P23]
ik was 60 euro kwijt voor t stralen en coaten van achterbrug, subframe, standaard, en passagier stepjes, is opzich mooie coating, wel n hele poos op moeten wachten maar dat had zo zn redenen.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
di mei 28, 2013 7:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
bananenkoning
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 09, 2011 9:23 pm Berichten: 701 Woonplaats: Hall
|
Stinos schreef: ik was 60 euro kwijt voor t stralen en coaten van achterbrug, subframe, standaard, en passagier stepjes, is opzich mooie coating, wel n hele poos op moeten wachten maar dat had zo zn redenen. dan wil ik dat adresje ook wel weten
|
di mei 28, 2013 7:55 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Laat ik dan maar niet zeggen wat het coaten mij kost
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
di mei 28, 2013 8:06 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
bananenkoning schreef: Stinos schreef: ik was 60 euro kwijt voor t stralen en coaten van achterbrug, subframe, standaard, en passagier stepjes, is opzich mooie coating, wel n hele poos op moeten wachten maar dat had zo zn redenen. dan wil ik dat adresje ook wel weten Bij Riley
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
di mei 28, 2013 8:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schriene
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 15, 2012 1:48 pm Berichten: 814 Woonplaats: Maastricht
|
ik had ook behoorlijk wat spul. De velgen de achterbrug de veer de standaard de stepjes en de kroonplaten. Was wel met nog redelijk veel ander spul
di mei 28, 2013 9:17 pm |
|
|
af1rs
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: Laat ik dan maar niet zeggen wat het coaten mij kost Laat ik maar niet zeggen wat 't coaten mij kost, Het is ook afhankelijk hoe je het laat coaten, ik werk met een goed lagensysteem, wat garant staat, dat er ook over 5 jaar geen corrosie zit, -Stralen,Epoxy coating (in geval van Gietalu, zink coating,vult mooi op), kleur coating, blanke coating (in alle % glans) Dit is toch iets hoogwaardiger als stralen, en daarna coaten Verder is er geen poedercoater, die zoals de spulletjes van Stijn, voor dat bedrag doet, de achterbrug is 4x gestraald om de oude coating er fatsoenlijk af te krijgen (wat een straler op afstand al ruikt) En dat kost aan arbeid al meer als dat het coaten hem oplevert. Schriene schreef: Waar ik mijn spul heb laten coaten waren 4 velgen stralen en coaten voor 150 euro. Ikzelf was 60 kwijt aan mijn spul. 1 laags systeem, geen ondercoating, geen blanke lak. en zeker geen metallic lakken, dan is dat geen rare prijs, Kristian, 2 wielnaven zouden bij mij op 2 tientjes uit komen, als je het combineert met het complete framewerk, alle kleine meuk ben je 175 euro kwijt.
_________________ No shit !?
|
do jun 06, 2013 11:55 pm |
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Hij heeft zijn frame al laten coaten dacht ik.
vr jun 07, 2013 12:35 am |
|
|
Schriene
ApriliaForum Member
|
Zit wel een laag blank op riley.
vr jun 07, 2013 12:39 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Nieuwe onderdelen ik vind helemaal mooi Spatbord, voorvorkprotectors en handkappen (die ik alweer verkoop omdat ik andere wil) Zadel bekleed, na een doosje nietjes en wat gescheld verder toch gelukt. Frame, radiateurbeschermers en standaard terug van de coater. Volgende stap is de tank aanpakken, hoe ga ik die weer wit krijgen..
vr jun 07, 2013 12:49 am |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Very nice Kris.
Ben benieuwd naar het eindresultaat, en gezien je rieju komt dat wel goed.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr jun 07, 2013 8:14 am |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
Ziet er mooi uit Kristian. Word weer keurig aangepakt allemaal, dat zadel bekleden doe je trouwens goed, ik bakte een stuk minder van.
vr jun 07, 2013 8:36 am |
|
|
Logitech1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
|
Venlonaer schreef: Volgende stap is de tank aanpakken, hoe ga ik die weer wit krijgen.. Ik had op internet iemand gezien die dat deed met Rit-dye ziek maar eens op YouTube daarmee kun je veel kun stoffen kleuren. Zag er best strak en netjes uit.
_________________ Honda CBR 600 RR Fireblade!
http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=22364
Ex Aprilia RS 50 Manuel Poggiali #54 <3
>> EX Aprilia Rs50 <<
|
vr jun 07, 2013 9:14 am |
|
|
Schriene
ApriliaForum Member
|
Heb ik ook gezien. Leek behoorlijk goed te werken. Of wil je hem spuiten? Dan kan ik eventueel wel wat regelen.
vr jun 07, 2013 10:54 am |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
spuiten werkt niet op een tank aangezien die "ademt" en de lak dan op den duur gewoon los laat.
vr jun 07, 2013 11:51 am |
|
|
Schriene
ApriliaForum Member
|
Gvd hebt idd gelijk. Was ff vergeten dat dat niet gaat bij kunststof tanks
vr jun 07, 2013 11:53 am |
|
|