Apriliaforum.nl
https://apriliaforum.nl/

bidalot race cillinder
https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7646
Pagina 1 van 1

Auteur:  red roser [ di sep 25, 2007 1:50 pm ]
Berichttitel:  bidalot race cillinder

Ik zoek voor het volgende jaar een goed sprint setup alleen ik vind het vrij moeilijk hier een keus in te maken.
Aangezien ik de meeste toch wel bij wil kunnen houden.
Nou zat ik eerst te denken aan pro race2, hebo manston (pata negra).
En dan kijk ik bijv in project page en dan zie ik dat deze cillinders al vrij veel gebruikt worden met ong dezefde setup als die ik eerst in me hoofd had.
Nou zat ik er ook over de bidalot racing (Geen replica) te denken.
Maar ik kan er vrij weinig tot geen informatie over vinden.
Ik hoop eigelijk dat jullie mij hierin verder kunnen helpen.
- Qua poortvorm/ evt poort map.
-verschillen in vergelijking met boven gezegde cillinders aangezien deze toch ruim 2x zo duur is.

Alvast bedankt!!

Auteur:  petertzr [ di sep 25, 2007 3:10 pm ]
Berichttitel: 

hey,

qua poorten heeft een bidalot race ook gewoon een vlinderpoort, booster met spijl en 4 spoelpoorten. Ik heb eens een poortmap van een bidalot race naar rs joost gestuurd, die zal 'm vast nog wel ergens voor je hebben. Ik vind het zelf een hoop geld en zou liever een manston / revolution kopen en die bij de juiste persoon af laten werken :^^:

Auteur:  danlen [ di sep 25, 2007 3:52 pm ]
Berichttitel: 

denk dat bidalot std sneller is dan de pro en de manstom , maar denk niet dat dat verschil 200euro waard is :^^:

pro race en manston tuned kom je ook en eind , maar sprinten draait niet alleen om een snelle cilinder ;)

Auteur:  rs-power [ di sep 25, 2007 8:36 pm ]
Berichttitel: 

Bidalot race cilinder is gemaakt voor races (leveren +- 17 pk op de supermotards in de franse cups) afgestemd op de rest van de bidalot onderdelen

Cilinder is IMO overpriced en je betaalt voor de naam (prijzen liggen gigantisch uiteen per aanbieder ook dus als je hem koopt raad ik je aan om goed rond te kijken)

en voor een bedrag van +- 600 euro voor een cilinder is het zoiezo interesanter om bijvoorbeeld voor een 2fast4race cilinder te kijke van een mina scooter en die pas te maken...

Een hebo revolution pata negra (geval) is enkel een getunede cilinder door hebo en daar betaal een boel meer geld voor dan voor een ''normale'' revolution, tis dan ook interessanter ook een ''normale'' revolution en het geld wat je bespaat ergens anders in te investeren waar je meer vermogens winst op kan halen

Auteur:  rs joost [ di sep 25, 2007 8:59 pm ]
Berichttitel: 

levert die bidalot niet meer ? vind het erg weinig 17 pk , aangezien ik al 16,4 had uit een std bidalot replica

Auteur:  rs-power [ di sep 25, 2007 9:14 pm ]
Berichttitel: 

rs-power schreef:
Bidalot race cilinder is gemaakt voor races (leveren +- 17 pk op de supermotards in de franse cups) afgestemd op de rest van de bidalot onderdelen



En die Super Motards zijn overigens met 16mm carbs uitgerust (max in het regelement) en daar is de (echte) bidalot race cilinder ook op berekend/getimed vanuit fabriek..

Auteur:  red roser [ do sep 27, 2007 8:11 am ]
Berichttitel: 

Ok bedankt iedereen!
Ik denk dat het dan waarschijnlijk de hebo manston revolution wordt.
Ondertussen ga ik ook uitzoeken wat de timing etc van de 2fast4race.
En wat voor spullen, materiaal daar voor nodig is en of dit te doen is met het gereedschap wt ik tot mijn beschikking heb.

Jullie horen nog van mij!

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/