HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do maart 06, 2025 11:03 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
 :| Kapot schroefdraad :| !!!! 
Auteur Bericht
Appie Rs 50
ApriliaForum Member

Bericht :| Kapot schroefdraad :| !!!!
Beste ,

Een week geleden leek het me een mooi moment om me carterOlie te vervangen. Samen met een vriend van me die een ( iets nieuwere ) aprilia heeft, namen we het boekje, kochten we de olie en hielden we onze kappen eraf. Waarna we er bij mij achter kwamen dat, De schroef die je losdraait om het oude Olie eruit te laten lopen , NIET helemaal vast wil. het eerste stuk gaat prima maar op het einde wildie niet helemaal vast zitten. Je kan als het ware door blijven draaien :{}: . Dus keken we naar die schroef en op het latst zat er tussen het schroefdraad een soort zilver metaal achtig spul ? waarscheinlijk het schroefdraad van uit de opening ? ;)
Ook viel het op bij het vervangen van de Olie dat er bij mij maar ongeveer de helft aan olie uitkwam in vergelijking bij die vriend van mij.
Hoogstwaarscheinlijk lekt hij dus hier uit , vooral als de olie een beetje warm word. Dit fietsemaker zei '' nou daar zit je lekker mee'' , en daar kan ik dus niet erg veel mee :^^: .

Dus mijn vraag aan mensen die er wél verstand van hebben is.

Wat moet ik nu doen > ? < Zelf zat ik al te denken aan dat spul wat ook bij kranen word gebruikt om lekkage tegen te gaan ? maar zou dit werken ? En heeft iemand een andere oplossing ?

Alvast HARTELIJK bedankt !

Vriendelijke groete !

do mei 31, 2007 5:03 pm
Profiel
RS_70_power
ApriliaForum Member

Bericht 
M10 er in tappen

do mei 31, 2007 5:28 pm
Profiel YIM WWW
Tjerk
Administrator

Bericht 
Één topic is genoeg :P dicht!

//close

do mei 31, 2007 7:23 pm
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3 berichten ]