Geregistreerd: wo mei 16, 2007 9:48 pm Berichten: 21 Woonplaats: Rijsbergen
Aprilia af1 Futura
Ik ben sinds eergister eigenaar van een af1 futura, maar er moeten nog een aantal dingen aan gebeuren zoals een andere startmotor(ik heb er nog wel een liggen maar ik weet niet of die stuk is) en de contact slot van de tank en van het stuur moet ook worden vervangen (vandaag is de sleutel erin afgebroken). Is dit moeilijk te vervangen
Ik hoor het wel of iemand er nog eentje heeft liggen, alvast bedankt
Erwin
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
Re: Aprilia af1 Futura
Startmotor is niet moeilijk, Zo gedaan.
maar daar moet je wel om je draden denken die naar het startrelai gaan, als jij die hebt dan
Sleutel kapot, denk dat je even met wat kroon olie moet spuiten in het slot, of met wat afwasmiddel..
Geregistreerd: wo mei 16, 2007 9:48 pm Berichten: 21 Woonplaats: Rijsbergen
bedankt voor je antwoord :) , ik heb een nieuwe startmotor ennieuwe sloten besteld dus ik hoop dat ik het allemaal aan krijg gesloten. Maar ik krijg nergens gevonden waar de startmotor heeft gezeten
Erwin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum