Krukas keerringen en tandwielen AM-6 blok
Hallo,
Ik probeer voor het eerst een AM6 blok te reviceren. Nu heb ik de how to van deze website en het officiele werkplaatshandboek er bij, maar ik kom er niet helemaal uit. Er wordt voor de krukaskeerrig gezegd dat je het afstandsbusje "in" de keerring moet kunnen drukken. Bij mij blijft ie er echter op liggen. Hierdoor liggen de tandwielen van de balansas en de krukas ook niet goed in elkaar, maar voor de helft. Klopt het wel dat de keerring met het metalen gedeelte aan de kant van het vliegwiel komt? of heeft de vorige beunhaas dat net verkeerd om gedaan? En zo niet, hoe krijg ik dan ooit dat afstandsbusje in mijn keerring? Ik denk namelijk dat dan mijn tandwielen ook direct een heel stuk zakken waardoor die ook weer in lijn staan.
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
met metalen gedeelte hoort idd gewoon aan de vliegwiel kant. Dat afstandsbusje is aan een kant een beetje taps, als je die kant je keerring induwt, zou die redelijk gemakkelijk moeten gaan. Busje hoort iig zeker in de keerring te vallen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum