Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
Uitvallen ?
Ik heb mijn aprilia nu een week ofzo, maar hij doet soms vreemd. Als ik dan aan het rijden ben reageert het gas niet meer en valt hij gewoon langzaam uit. Ook als ik hem dan probeer aan te lopen slaat tie niet aan. Als ik het gas dan inhou hoor je wel een andere geluid maar hij vonkt volgens mij niet.
Nou is mijn stuur tamelijk gaar en mijn contactslot idem. Denken jullie dat dit aan mijn "stuur" ligt of dat mijn bougie gewoon kapot is?
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
hij vonkt volgens mij niet
Moet je effe kijken, bougietje kost iets van €4,-
maar als jij zegt dat die niet meer vonkt aan je boegie, even doek er langs halen of zo zou ook kunnen helpen hoor
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
bougie eruit draaien en tegen je frame houden...vervolgens op het startknopje drukken en dan moet ie gaan vonken
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum