Auteur |
Bericht |
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
uitlaat verwijderen bij een rs50
hey,
ik wil m'n hele uitlaat verwijderen om hem daarna te schuren en te spuiten in de kleur zwart. ik krijg alleen m'n uitlaat niet verder los. hij is al los bij de demper, de belly en de trekveren, maar hij wil niet los
hij is al ingespoten met WD40 bij de aansluiting van de cilinder op de uitlaat.
wie heeft de oplossing voor mij om de uitlaat te verwijderen??
Bijlagen:
027 (Medium).JPG [ 85.9 KiB | 1996 keer bekeken ]
_________________ Mijn RS'je!
|
ma maart 26, 2007 6:15 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Re: uitlaat verwijderen bij een rs50
Maarten schreef: hey, ik wil m'n hele uitlaat verwijderen om hem daarna te schuren en te spuiten in de kleur zwart. ik krijg alleen m'n uitlaat niet verder los. hij is al los bij de demper, de belly en de trekveren, maar hij wil niet los hij is al ingespoten met WD40 bij de aansluiting van de cilinder op de uitlaat. wie heeft de oplossing voor mij om de uitlaat te verwijderen??
Had ik ook bij mijn uitlaat, ik heb het opgelost door hem achter beet te pakken en in de bocht en hem dan vanuit achter heen weer te duwen/bewegen.
|
ma maart 26, 2007 6:51 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Als je hem al los hebt in het midden van de uitlaat, bij de demper en allebei de veren bij de cilinder zou hij er togh uit moeten kunne, je moet gewoon een beetje op en neer wringen, en beetje aan de bocht richting je voorwiel trekken...
_________________ De NnisRs
|
ma maart 26, 2007 6:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Nee hij kan vast zitten, kheb het een keer meegemaakt met een TZR. Dan heeft heen en weer trekken ook geen zin. Geloof mij maar.
Ik heb toen die drie boutjes losgemaakt (eentje draaide ook nog dol dus moest met de ijzerzaag dat boutje gaan doorzagen) zodat het grootste deel van de uitlaat eraf is en toen kon ik met een rubberen hamer de bocht los slaan. Wel slaan in dezelfde lijn als waar hij in de cilinder zit anders ga je de boel eventueel krom slaan.
|
ma maart 26, 2007 7:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Re: uitlaat verwijderen bij een rs50
Maarten schreef: hey, ik wil m'n hele uitlaat verwijderen om hem daarna te schuren en te spuiten in de kleur zwart. ik krijg alleen m'n uitlaat niet verder los. hij is al los bij de demper, de belly en de trekveren, maar hij wil niet los hij is al ingespoten met WD40 bij de aansluiting van de cilinder op de uitlaat. wie heeft de oplossing voor mij om de uitlaat te verwijderen??
gewoon je hele uitlaat erafhalen en spuiten?? ziet er mij logischer uit als heel je uitlaat in 1000 stukken te doen
of snap ik het nu niet?
edit, ik snapte het dus duidelijk niet verkeerd geleze
mja, dan zou ik doen zoals peter hierbove
|
ma maart 26, 2007 7:07 pm |
|
|
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
hij is net verwijderd! thX voor jullie reacties!
*slotje*
_________________ Mijn RS'je!
|
ma maart 26, 2007 7:13 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Oke
|