|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
daan46
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 13, 2006 5:21 pm Berichten: 29 Woonplaats: heiloo
|
propvolle uitlaat
hallo, mijn uitlaat weegt zo'n btje 5 kilo. hij zit helemaal vol met smerig zwart spul. ik heb gelezen dat ik mijn uitlaat dus in brand moet steken. maar om de demper schoon te krijgen, is dit niet zo handig tog, dus wie weet hoe ik mijn demper schoon kan krijgen, (ik kan m niet openmaken tis gewoon 1 bus)????
ik kan de prop trouwens ook niet vinden, (hij zit iig niet in de bocht). waar kan hij anders nog zitten en kan ik deze er makkelijk uit halen of niet???
alvast bedankt.
|
za nov 25, 2006 8:52 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
je moet met een brander de buitenkant van de uitlaat verhitten..en dan er een beetje op tikken met een hamer ofzo...dan ontkoolt die..je moet er dus geen liter benzine in doen ofzo.. (erop gooien ook niet)
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
za nov 25, 2006 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
daan46
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 13, 2006 5:21 pm Berichten: 29 Woonplaats: heiloo
|
ow oke, en die demper?
|
za nov 25, 2006 9:08 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
zo moet je ontkolen
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/30
en de demper is denk niet vol allen de uitlaat zelf
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
za nov 25, 2006 9:19 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
daan46 schreef: ow oke, en die demper?
schijn er is in met een zaklamp, misschien zir er een ring in..
|
ma nov 27, 2006 10:03 am |
|
|
harwin Af1-Am6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 14, 2006 2:06 pm Berichten: 47 Afbeeldingen: 1
|
je kan ook je uitlaat eronder doen en dan een beetje rem olie via je luchtfilter met draaiende motor er in spuiten dan is je zuiger ook direct kool vrij werkt vrij goed aleen het kan je een nieuwe zuiger kosten.
_________________ Zie hier mijn Af1 met Am6
En hier de onderdelen die tekoop zijn
|
zo dec 03, 2006 3:53 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|