|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
wiccy
ApriliaForum Member
|
membraam af1 oud model
hoy allemaal ik heb net een nieuwe cilinder en het 1nigste dat nog mist is een membraam maar ik weet niet welke der allemaal onder passen
want had eerst een vierkante cilinder en nu een ronde dus ik zou graag willen weten of jullie een idee hebben wat erin moet (carb zit aan cilinder vast dus geen am4 of am6 blok passen niet)ik heb zelf al zitten kijken maar het lijkt net of het membraam hetzelfde is als bij een yahama dt50mx
ik zou het heel graag snel willen weten want dan gaa ik morge der nog 1 halen met vriendelijke groeten wiccy
|
do mei 11, 2006 2:31 am |
|
|
Derbi-driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2004 11:36 am Berichten: 212 Woonplaats: kerkwerve
|
maak een een fototje van je inlaat waar die in moet komen. want originele AF1 hebben een klein membraam en daaronder een 'open doorlaat'.
suc6 verder.
_________________ Mitshubishi Eclipse '95 2L 150pk :|
|
do mei 11, 2006 9:31 am |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Gewoon AM6 membraam aangezien jij zegt dat het op een oud type DT inlaat lijkt.
|
do mei 11, 2006 10:43 am |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|