|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
openingen op inlaatspruitstuk
Auteur |
Bericht |
BlackDevil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 11:06 am Berichten: 606 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: wildervank (GR)
|
openingen op inlaatspruitstuk
hallo,ik heb een aprilia rs 50 ui 2001 2002 ongeveer .
ik had een vraag , weet iemand hier waarvoor de 2 openingen zijn boven op het spruitstuk van een 9mm carburateur.ik heb het dus over het stukje tussen me membraanpoort en me caberateur. nou is mijn oliepomp afgesloten,en rij ik dus op directe mengmering.
|
zo feb 21, 2010 12:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: openingen op inlaatspruitstuk
Dat is je carburateurverwarming.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo feb 21, 2010 1:14 pm |
|
|
BlackDevil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 11:06 am Berichten: 606 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: wildervank (GR)
|
oke en moet daar op dan ? wand ik heb dus dit spruitstuk er zelf op gezet ,ik kocht hem met een 16 mm carburateur. en deze er bij, wilde hem weer ogineel hebben.ma moet daar carburateurheater op of zo ? net als bij een derbi gpr ? wand als ik daar niks op zet zuigt hij valse lucht er door aan ? heb hem nu gewoon met een slangetje dicht gemaakt
wat is wijsheid ? gr
|
zo feb 21, 2010 1:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Tis de bedoeling dat je, als je dat hebt op je kop, de nippels van de kop verbind met de nippels op je spruitstuk en carburateur, zodat die worden verwarmt. dit kan geen valse lucht zuigen aangezien het niet in je verbrandingssysteem zit, je kan het dus gewoon open laten als je dat wil. Maar met een slangetje is wel netter natuurlijk, voorkom je dat er rotzooi in je koeling komt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
zo feb 21, 2010 2:26 pm |
|
|
BlackDevil
ApriliaForum Member
|
oke bedankt, zal morgen even kijken of ik deze aan elkaar kan verbinden. en anders laat ik het zo , ik rij toch bijna nooit met koud weer.
|
za jan 01, 2011 6:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
BlackDevil
ApriliaForum Member
|
close/
|
zo sep 04, 2011 11:59 am |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|