Auteur |
Bericht |
PatrickDRD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 2:53 pm Berichten: 164 Woonplaats: Bunschoten Spakenburg
|
Remzuigers...
Goeieavond, Mijn remblokjes zijn af. Ik wil dus nieuwe monteren, alleen de remzuigers die rondjes willen maar niet terug. heb al geprobeerd ze terug te duwen maar het lukt gewoon niet! Weet iemand mischien hoe ik dit kan verhelpen ?
_________________ Mijn Derbi Senda SM DRD Edition '05 : viewtopic.php?f=11&t=14371
|
do jun 17, 2010 8:21 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: Remzuigers...
Move naar Onderdelen.
|
do jun 17, 2010 8:23 pm |
|
|
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
waterpomp tang terug knijpen, of oude blokjes terug doen en dan platte schroeve draaier wat wrikken
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
do jun 17, 2010 9:38 pm |
|
|
ivysangers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 13, 2010 5:08 pm Berichten: 376 Woonplaats: erm.
|
sven93 schreef: waterpomp tang terug knijpen, of oude blokjes terug doen en dan platte schroeve draaier wat wrikken Nooit doen!! als op de oude remzuigers vuil/roest zit, en de drukt hem terug verneuk jeje kering. gewoon remzuiger er uit halen schoon maken en er weer in doen. Groeten. is al opgelost denk ik
_________________ De draad weer op gepakt met de rsjes!
|
di aug 17, 2010 12:51 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
ivysangers schreef: sven93 schreef: waterpomp tang terug knijpen, of oude blokjes terug doen en dan platte schroeve draaier wat wrikken Nooit doen!! als op de oude remzuigers vuil/roest zit, en de drukt hem terug verneuk jeje kering. gewoon remzuiger er uit halen schoon maken en er weer in doen. Groeten. is al opgelost denk ik WELLLLLL DOEEEEEN! het kan best, als die zuigers boven de keerringen nog niet heel erg verot zijn/ bekrast, dan kun je ze gewoon terug duwen, als de keerring dankapot is gegaan merk je het gauw genoeg, en kun je het alsnog vervangen.... neem aan dat de topicstarter het met zijn handen heeft geprobeerd terug te duwem, das logisch dat het dan lastig gaat, met een waterpomptang heb je waarschijnlijk wel succes;p
|
di aug 17, 2010 12:59 pm |
|
|
ivysangers
ApriliaForum Member
|
Quintus schreef: ivysangers schreef: sven93 schreef: waterpomp tang terug knijpen, of oude blokjes terug doen en dan platte schroeve draaier wat wrikken Nooit doen!! als op de oude remzuigers vuil/roest zit, en de drukt hem terug verneuk jeje kering. gewoon remzuiger er uit halen schoon maken en er weer in doen. Groeten. is al opgelost denk ik WELLLLLL DOEEEEEN! het kan best, als die zuigers boven de keerringen nog niet heel erg verot zijn/ bekrast, dan kun je ze gewoon terug duwen, als de keerring dankapot is gegaan merk je het gauw genoeg, en kun je het alsnog vervangen.... neem aan dat de topicstarter het met zijn handen heeft geprobeerd terug te duwem, das logisch dat het dan lastig gaat, met een waterpomptang heb je waarschijnlijk wel succes;p en dan is de keering nog steeds verrot als je hem terug drukt, lekt nieuwe kering erin, oude zuigers er in, weer kapotte keerringen, gaat dan wel lekker.
|
di aug 17, 2010 1:59 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
oke tarzan.. als jij het beter weet, maaarum.. wie had het over verotte keeringen.. daar is waarschijnlijk helemaal geen sprake van.
|
di aug 17, 2010 6:01 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
wou net zegen, anders moet je elke keer als je je bloken vervangt heel je klauw uit elkaar haalen aangezien je die zuigers egt niet zomaar met de hand terug krijgt
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di aug 17, 2010 6:04 pm |
|
|
ivysangers
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: wou net zegen, anders moet je elke keer als je je bloken vervangt heel je klauw uit elkaar haalen aangezien je die zuigers egt niet zomaar met de hand terug krijgt Beetje nadenken op het apriliaforum is best wel moeilijk,
|
di aug 17, 2010 9:54 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
dat blijkt indedaad uit jou posts
|
di aug 17, 2010 10:40 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ivysangers schreef: team-rs schreef: wou net zegen, anders moet je elke keer als je je bloken vervangt heel je klauw uit elkaar haalen aangezien je die zuigers egt niet zomaar met de hand terug krijgt Beetje nadenken op het apriliaforum is best wel moeilijk, oke serieus kerel wie denk je dat je bent
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di aug 17, 2010 10:42 pm |
|
|
kirill007
ApriliaForum Member
|
ik kon ze wel terugduwen met mn handen ben ik superman ofzo? Je moet er misschien wel een beetje moeite mee doen, maar het gaat prima.
|
di aug 17, 2010 10:43 pm |
|
|
ivysangers
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: ivysangers schreef: team-rs schreef: wou net zegen, anders moet je elke keer als je je bloken vervangt heel je klauw uit elkaar haalen aangezien je die zuigers egt niet zomaar met de hand terug krijgt Beetje nadenken op het apriliaforum is best wel moeilijk, oke serieus kerel wie denk je dat je bent ik weet dat ik ivy ben. maarja ik ga helemaal niet in discussie met die vriendjes politiek hiero. geen zin in een ban.
|
di aug 17, 2010 10:44 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
geen vriendjes politiek,
jij verteld hier dingen die nergens op slaan, dus hier word op gereageerd.
ik weet niet wat jouw ervaring is met scooter/brommers, maar ik denk dat de meesten hier er meer van af weeten dan jou
|
di aug 17, 2010 10:46 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
jonge gewoon voorzichtig met waterpomp tang of oude blokjes en schroevendraaier, zolang je het maar met een beetje beleid doet
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
di aug 17, 2010 10:47 pm |
|
|
|