|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Mogelijk andere zuiger in een MK Pro Race..
Auteur |
Bericht |
normaaly
ApriliaForum Member
|
 Mogelijk andere zuiger in een MK Pro Race..
Ik heb een Metrakit Pro Race 47.6mm cilinder liggen maar de zuiger is dood.. Ik vind de orginele zuiger nogal duur dus was mijn vraag of er andere van dit forum wel eens geprobeerd hebben een andere zuiger van bijvoorbeeld een Athena Racing ofzo in de Pro Race te hebben gedaan en of het ook goed liep..
Ik hoor het graag.
|
ma apr 19, 2010 5:02 pm |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
 Re: Mogelijk andere zuiger in een MK Pro Race..
Zoek een zuiger van dezelfde diameter, kijk of de zuiger even hoog is ten opzichte van je pistonpen. En niet vergeten te kijken of je slotjes niet door een poort lopen.
|
ma apr 19, 2010 5:18 pm |
|
 |
normaaly
ApriliaForum Member
|
Hoe weet ik zo of de zuiger de zelfde hoogte heeft? waar vind ik zoiets als ik hem nu koop weet ik het niet zeker en de bolling op de kop heeft er ook iets mee te maken toch..
|
ma apr 19, 2010 5:21 pm |
|
 |
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
Meten, tja dat gaat moeilijk via internet. Ik denk dat je gewoon voor een ori zuiger moet gaan hoor!
|
ma apr 19, 2010 5:23 pm |
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
de hebo revo zuigers passen er meen ik ook in (de versie met bolle kop).
en dr kan ook nog een andere zuiger in meen ik, maar ik weet niet meer welk type dat was
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
ma apr 19, 2010 5:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
hebo revo zuigers en hebo ng zuigers passen idd sowieso.. Dacht dat malossi ook een suckert had maar dat weet ik niet 
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma apr 19, 2010 5:35 pm |
|
 |
Robert63372
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 16, 2009 5:55 pm Berichten: 328 Woonplaats: Groningen city!
|
ik heb zelf een hebo racing line (dat stond op de zuiger) in mijn pro race cilinder. Je moet gewoon even de juiste maat weten
_________________ Project: Aprilia rs sbk custom: viewtopic.php?f=14&t=15600
|
di mei 25, 2010 11:59 pm |
|
 |
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
kan een andere zuiger in, heb ook tijdelijk met een ander zuigertje gereden, gewoon dezelfde maat kopen en er is geen probleem,
weet alleen ff niet meer welk zuigertje t precies was want kreeg m gewoon in mn handen gedrukt en verteld dat hij paste.. anders kun je t altijd ff bij een scooterzaak vragen
wo jun 30, 2010 11:16 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|