Systeem uitschakelen dat onverbrande benzine de cilinder in
Ik ga een andere uitlaat monteren op mijn Sr50R. Er zit nog een systeem op dat onverbrande benzine weer richting de cilinder stuurt. Dat zal straks niet meer gebruikt worden met de Laser x-pro. Is het nu erg belangrijk dat dit afgesloten wordt????? (Is een harde pijp, die net aan het begin van de uitlaat vast zit) Iemand ervaring hiermee??
Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door jeroen7182 op do apr 09, 2009 7:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
Re: Systeem uitschakelen dat onverbrande benzine de cilinder in
als je het niet gebruikt is afsluiten het devies inderdaad. Ik denk dat je hier te maken hebt met een taktventiel (koolstoffilter), dat al een tijdje verplicht is in amerika.
Wel er op letten dat je een eventuele pomp van het koolstoffilter uitzet c.q. loskoppelt als je het geheel afsluit!
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
is het niet gewoon EGR?? (Exhaust Gas Recirculation). Dan gaat er gewoon weer een gedeelte van je uitlaatgassen terug de cilinder in. Je kan het dus gewoon afsluiten...
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
nee, uitlaatgassen de cilinder terug insturen heeft geen enkele zin bij zon cilinderinhoud. Ik denk toch dat het een taktventiel is, onverbrand mengsel de cilinder weer in.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum