|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
>>sr-power<<
ApriliaForum Member
|
sr carbr.
hallo
ik heb een sr50 gekocht waarvan de motor het niet deed alleen tijdens het uit elkaar halen zag ik onderaan de vlotterkamer een slangetje hangen dit uiteinde van het slangetje moet ergens op, maar ik kan niet ontdekken waar hij aan moet zitten tenslotte er zit een slangklem aan, dus zal ergens aan vast gezeten hebben.
Wie helpt mij alvast bedankt
melvin
Laatst bijgewerkt door >>sr-power<< op za sep 06, 2008 10:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za sep 06, 2008 8:16 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
Re: sr carbr.
een kabeltje er zitten nogal veel kabeltjes aan je carbr. hier zitten niet veel scooterrijders maar carbr. is wel beetje hetzelfde je hebt tegenwoordig carbr. verwarming dus dat zijn er al 2 van je smeering en benziene en gas en choke kabel maar neem nie aan dat die het zijn. maar als er 1 af is gegaan zit er nu toch 1 nikkeltje vrij zijn het er meerdere zal het de schoonste zijn
|
za sep 06, 2008 8:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
was het geen ontluchtingslang/overloop??
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
zo sep 07, 2008 1:14 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
ja
zo sep 07, 2008 1:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |